kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To bych musel výzt třípatrovej svatební dort, aby se něco takovýho stalo
Dyť tě nedal ani z kopce na motorce a to jsi měl ulomenou nohuassassin píše: Ja se autem svezu jako na motorce, kdyz je provoz tak je to o nicem tak i tak, da se najit cas a misto, kde se da svézt s obojím...
Mám to podobně (stejně s obojím jezdím jen na jeden kopec) s tím, že od daily car požaduji jen dynamiku a komfort, na svezení volím něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Budou určitě hodně bahnacky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak blahopřeji k enduru, jen jsi mně zklamal tou oranžovou, ale asi to bylo nejlevnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyby byly u nás silnice s půlkou aut, tal by se mi to líbilo. Já radši zvolil obyčejné vw, ale to aspoň umí v kolonach jezdit samo a ja se můžu nudit..
Svezení v kolonach je pro mě možný jen na Tuonu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Palomoto> woe! Jsem to bral hlavně kvůli dostupnosti servisu a všech náhradních dílů. Je to v Liberci.
To sou kecy.Jedinej servis na tom budes dělat výměnu oleje a na neco většího můžeš vyslat nevolnika s dodávkou ať to odveze.Si to vybíral jak ceskej strejda auto pro rodinu.Vsichni říkali,ze oktávka je nej,tak co bych vymejslel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Ja jdu v pondeli pro KTM, 450, manual, zadohrab, x kw, y nnm...tak jsem zvedav jaka to bude sranda :)
Nakonec 450?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Palomoto> woe! Jsem to bral hlavně kvůli dostupnosti servisu a všech náhradních dílů. Je to v Liberci.
Káva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Jindřej> nejakoudobu jezdim 2.0 s 150kw a je to v pohode...zima mi taky nevadila..kazdemu sedi neco jineho...navic mame vsichni 170cm takze ideal
Kvůli zimě jsem ho kupoval, že budu celou zimu bokovat a on nenapadl vůbec sníh
Baworáka jsem jsem hrozně dlouho chtěl a když jsem si ho konečně pořídil, tak jsem byl mega zklamanej. Prkneje podvozek, motor vzhledem k parametrum línej, udržet to ve smyku nemožný, řízení tupý. Moje chyba, že jsem tehdá nekoupil benzína ale i tak je tenhle model už začátek úpadku BMW.
Naposledy editováno 05.09.2016 09:18:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Furt tomu moc nevěřím, ale i kámoš co ji má říkal ze jo.
Jak jsem psal, sere mě že tomu nerozumím. Tak si musím nechat poradit. Přinejhorším ji prodám a koupím jinou.
Nebo na ni lupnu 17 kola a budu king of the road.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To sou kecy.Jedinej servis na tom budes dělat výměnu oleje a na neco většího můžeš vyslat nevolnika s dodávkou ať to odveze.Si to vybíral jak ceskej strejda auto pro rodinu.Vsichni říkali,ze oktávka je nej,tak co bych vymejslel...
Hele ja vim ze to je trosku pobidka k flame, ale co je teda lepsi nez ktm/huska ?
spajazacatecnik píše: cibus> no pan prodavač říkal, že bude pro začátek nejlepší. Že prej mě ten motor ze všeho vytáhne a já nebudu muset nic dělat
Furt tomu moc nevěřím, ale i kámoš co ji má říkal ze jo.
Jak jsem psal, sere mě že tomu nerozumím. Tak si musím nechat poradit. Přinejhorším ji prodám a koupím jinou.
Nebo na ni lupnu 17 kola a budu king of the road.
Velký prd. 350 má síly dost. A když v jízdě pokročíš, oceníš tu lehkost, kterou 450 nemá.
assassin píše: Hele ja vim ze to je trosku pobidka k flame, ale co je teda lepsi nez ktm/huska ?
Já tipuju,ze Beta rr350.Motor to má měkčí ,síly dost a do budoucna tu požadovanou lehkost,jak píše Cibus.Špája se hlavně na ničem pořádně nesvez,jen se nechal nabulíkovat od nějakýho prodavače..
E:hodně známejch na Betu přechází a spokojený jsou,což o něčem svědčí.Zavolej třeba Vencovi co pořádá Drapák Rodeo u Trutnova.Sme tam letos hráli a docela dlouho o motkách pokecali jako ve smyslu rozdílů a vhodnosti
Naposledy editováno 05.09.2016 10:24:41
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: D-fens> novej zadní tlumič Nitron s nastavením výšky, nový cartridge a pružiny v předních vidlích, nový frézovaný spodní brýle, nový nastavitelný řídítka (širší a nastavitelnej úhel), brzdy z CBR954, řetěz 520 s alu rozetou 16/43, odlehčenej setrvák, laďáky a uprava směsi.
To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.
Hele, jakou má ten Nitron stavitelnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak co. Někde se začít musí. Až pochopim o čem to je a co vlastně potřebuju, todle prodám a koupim jinou, ne?
Naposledy editováno 05.09.2016 11:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: cibus> ne. Já všechno urvu motorem!
Tak to jsem si myslel taky.
Zatím to spíš vypadá, že ten motor trhá mě.
Každé drbnutí do plynu katapultuje motorku vpřed, zrovna tak zavření plynu katapultuje zase Tebe, když stojíš ve stupačkách. 350 je v tomhle mnohem, mnohem příjemnější. To poznáš.
Edit: Mohl sis ušetřit jeden nákup/prodej. Samo, jde jen o prachy, takže o nic.
Naposledy editováno 05.09.2016 11:35:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A propo k těm autům. Teď je moderní nadávat na ropu a VW. Ve firmě se otočilo 335d i 335i. A ten ropák se mně líbil mnohem víc!