kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše:
To bych přesně potřeboval, hliníkovou nádrž a krovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: t_freedom> J, určitě, v tom ani nehledej nějaký hlubší smysl, sepsal jsem jen seznam důvodů, proč bych já osobně diesel nechtěl. Kupodivu mi to ani moc nesedělo v A7 3.0 bitdi. Z těch racionálních důvodů by to u moderních dieselů byla asi opravdu jen ta jízda po městě, kdy to je (hlavně v zimě) docela nekomfortní, všechno ostatní jsou jen mé skromné pocity, proč mi diesel vadí.
To přejmenujte zrovna na AUTOFORUM!
Onehdá jsem se právě v tom A7 3.0 BITURBO svezl a možu řéct, že v tomto případku by mi asi nevadilo, že je to sazomet...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Freedom: problem je ze on chce novy auto a tam uz jsou vicevalce jen u nekterejch premiovek a daleko za milionem. Tvé oblíbené volvo ma nejvetsi motor dvoulitr 4valec i v te velke xc90... :( mercedes uz v6 stahuje skoro vsude, ani viano(v class) uz ho nema...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Meziplyny dával už starej Selespeed u AR 156,volnoběžku měl Wartburg a teď s ní machrujou v BMW.Sakra přišli ty Němčíci vůbec na něco zajímavýho?
Volnobezku uz tam davaj dlouho a kde kdo - kamarad ji ma v loňskem, nebo uz predlonskem 911 - dost divny u sportaku, kdyz pustis plyn a nebrzdi to motorem:(
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Presne tak a i u tech premiovek, kdyz misto toho dieselu zkusis benzin, je to proste nekde jinde. Aspon ten 3.0T, oproti tomu bitdi byl pro me zajimavejsi.
Jinak sorry za OT, ale aspon se tu neco deje : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak kdybys byl na kufr skromnější,tak bych ti samozřejmě musel doporučit Giuliettu 1.4 TB Multiair s automatem.Když sem četl srovnání,tak to chvalili víc,než DSG
Naposledy editováno 04.09.2016 17:45:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mozna bych pockal na novyho megana v kombajnu, ten vypada pekne a reno dela dvojspojku taky..
Mozna udelaji i vezi gt, ale to bude zase za raketu..