1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Nejvic je podrazovani bez spojky s V2, minule nedobrovolne odzkouseno, je to mňamka.
podřazování?? to je ještě horší bez spojky :D na V2 no začínám si myslet, že si blázen :D
jinak 1,5sekundy na okruhu dělá QS? to mi starosti nedělá to radši budu vždy řadit se spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: podřazování?? to je ještě horší bez spojky :D na V2 no začínám si myslet, že si blázen :D
jinak 1,5sekundy na okruhu dělá QS? to mi starosti nedělá to radši budu vždy řadit se spojkou
Tak co jsem mel delat, kdyz prestala sviňa fungovat a zajet do depa se nechtelo.
Jojo, QS je asi tak 1,5s.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1) spravny tlak, coz tady je tech 1.9 za tepla
2) dobrej podvozek. Suzy i Kawy jsou supr motorky, ale v techto rocnicicih maji znatelne horsi central, nez Hondy nebo i Yamahy.
Brno je strasny struhadlo, gumy zere mozna 2x tolik co Most, je treba s tim pocitat, ale i tak bych mu pritvrdil, melo by to pomoct.
3) Jizdni styl. Co si budeme namlouvat, vsichni jezdim uplne blbe. Do zatacky pomalej nalet, koleno, vyjezd a pak se celkovou rychlost snazis napravit plynem.
Ja to taky tak delam, pac na factorce do provozu vzdycky vymeknu. Pokud si vychytas rychlejsi a plynulejsi prujezd, nebude guma tolik vyzrana.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jinak ja mam radeji vic na tvrdo, lepsi vnimam odezvy od gum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ovsem zaklad je mit novy gumy a repas podvozku. Jo a musis mit ten origo klic (hák) na central...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jinak se uplne divim, jak muzete litat v provozu. Vdyt je to sama roztekla zaplata a sterk. Jezdit se urcite da, ale nejaky tahani kolenou po zemi je fakt na rozbiti tlamy. Par dobrych useku urcite je, ale letet nekde pres Vysocinu v race modu, tak tomu stesticku jdes dobre naproti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Ale já jsem s tím nastavením spokojenej, dokonce ty Bridgestone S21 mě prostě nedělaly na okruhu žádný problém. Mohlo to být samozřejmě tím, že jsem nejel všechny kola ostřeji (dávám si na ostro třeba jen 1 kolo ze 3. Také to může být tím, že bylo chladněji. Ale může to být také právě tím tvrdším nastavením oproti bikerovi, kterýmu stejné pneu na motorce neseděly a přitom jel podobný časy.
V tom provozu je to fakt už o hubu, včera jsem byl provětrat 04, ty jo zas sem se tlemil do helmy, ta motorma je tak dvakrát zábavnější než ta 08. Uplně sem si odvykl na kmitání řídítek, a tu hravost, je o dost užší a kratší, jak 6-ti kilo :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
jo a jinak, taky musí brát ohled na tlumič jako celkově, nemáš tam žadnou oem jebku To je jinej level
PS: dnes nebo zítra mi dojde radialní pumpa od Brakingu 19x už se těším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: psenap> 60kg? :D mě sereš :D mám 75
To mas skoro jak ja (pri vysce 186cm) , ale ja to mam z toho zivote, kterej vedu.
Okruh bych dal 30.8. v UT .
Jasne, mit ciste jen okruhovky a jezdit si agentury je fajn zabava, ale jak se clovek do toho zazere, stoji to penez (a casu) jak sracek.
V provozu jsem uz nejak vysrabl, kdyz vidim, jake prekvapka ve vinglech cekaj. Jako porad to je svizna jizda, ale uz to neni to, kdy jsme v Buchlakach jezdili koleno pri 150ti atp....
psenap> FZ1 ma 150PS, treba jen osalamoval vyjezd. Ja na rovince mezi C a Schwantzem dal treba 180ti konovou R1, ale on to moc neumel. Kdyz uz se mu to rozmotalo a zacal me davat, podelal se na brzdach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jinak Brno není nic moc pro motorky, které nejedou, protože je to fakt rychlej okruh.
Já jsem realista, a pokud by jsem se ještě tak 2x dostal na drom, tak bych se pokusil dotlačit čas na 2:30. Kdyby jsem měl motorku nějakou jebku, tak bych to zkoušel víc a víc, ale takto se mi fakt nechce zahodit motorku, kterou si piplám doma jak malé děcko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Včera v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |