1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jen to chce ještě vozík a takové ty pičovinky... ale to není nic neřešitelnýho.
Mohli bychom udělat tým na nějaký ty závody pod agentrurama, ale to bych musel sakra hodně zkopnout časy
Mít jen okruhovku se mě zatím moc nechce, protože kvůli pár svezením za rok.. nevím zdali by mě nesvrběly ruce.
Ale pokud někoho baví sportovnější jízda, tak je otázka času kdy zůstane jen na okruhu.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: a na jedno jsi zapoměl... co jsem vyčetl tady u těch okruhářů, přes noc se v boxech vožírat
K tomuto vam napisu neco zitra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
K tem zavodnim vikendum. U endurace byli 3 typy jezdu.
1) Jezdec opousti paddock cca v 19h. a jde poctive v 8 spat v nejblizsim slusnem hotelu/penzionu od trate.
2) Jezdec spi v paddocku v obytnaku, kt. parkuje dal od boxu. Vecer si nejake pivko da, ale jen velmi rozumne a v podstate i jeste v rozumnou hodinu jde spat.
3)Jezdec spi prakticky na podlaze primo v boxu, kde je kosa a desnej pruvan. Takovy jezdec se prakticky celou noc dokrmuje palenkou, s ostatnimi dela strasnej bordel vc. zkousky motoru ve 3 rano a to se rozliha jak prase. Rano na briefingu a prejimek sotva stoji, oci opuchle, zarudle a na ranni rozjizdky vyrazi zpravidla s dvojkou v zile, ale protoze se neboji, kvalifikacni cas da, startovni pozice u 6ti hodinoveho zavodu zas tak dulezita neni... Rozhodne neni obliben u jezdcu typu 1) a 2).
Tot moje postrehy z amaterskeho zavodeni.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Misto 5500kc 2 tis, coz je dobry. Jen bude kosa i kdyz slunko..hlavne me snad na miste prezuji predni gumu protoze musi byt nad 50%..
Tak snad to vyjde a neco se naucim a trosku k vam priblizim
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Vcera jsem se byl mrknout na okruhu, mel jsem tam u jedne instruktorky domluvenou predavku nahr. dilu. Kazdopadne tam byl tym Montaze-Broz, za ktery testoval moto2 (specifikace pro CEV) Anthony West. Ten clovek je normalni magor.
Voda na trati, teplota vzduchu 11° a on presto smazi cilovku, kde pred prvni zatackou na 110ti metrech jen uklapne (na brzdy nesahne), podkope to na trojku a smazi to na apex.... Ano, na sestce se to da jezdi bez brzd, ale tvl na vode, to jsem fakt jeste nezral. Holt profik.
SLEEPER píše: matt> Tak to jsme se tam minuli. Pani ve stanku jsem jeste potkal, ptal jsem se na ty certifikaty, co jsme resili s Petrem po tlf, ale fakt nejde si je ted koupit a vyuzit za 14 dni...
Tot moje postrehy z amaterskeho zavodeni.
no já byl celou dobu na stadiónu a cca v 19:00 sem jel do paddocku a jen jsou koukal po stánku a už tam nikdo nebyl a nebo byla pryč na chvilku. no a pak pak jsem zjistil, že je další déšt, tak jsem to nahulil domů :D
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Mělo to dvě výhody.
1) v jedné jízdě to bylo tak akorát, že prokluz dělal efekt skůtru, tedy variátoru. Na otáčkoměru na 3jku jsem zatáhl a drželo se tam pořád 10tis a motorka plynule zrychlovala do 200km/h
2) v podstatě to fungovalo jako traction control, high sider nehrozil, mohl jsme dělat s plynem co jsem chtěl
No tak jsem vypouštěl rovinky a piloval radši zatáčky, kde jsem plnej výkon nepotřeboval. Doufám, že bude potřebovat pouze vyměnit lamely a nebude něco většího.. rád bych ještě v srpnu jezdil.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: (pokud se to provádí správně), že ta převodovka je na to stavěná.
To je prave ono. Pokud si to vychytas, tak minimalne 3-4-5-6 je lepsi bez, ale taky si to muzes domrdat.
U MX na to prevodovka stavena je, i silnicni motorky nevim nevim.
Jina QS udela v Brne klidne 1,5s.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jen můj názor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: A vysvětloval ti teda, jak to tam správně kopat?
Uberes plyn do takove pozice, kde motorka nezrychluje a ani nezpomaluje, kopnes to tam a zase full gas. Pisu kopnes, ale prakticky jen paku prizvednes a ono to tam zapluje samo....., ale to se bavime o tom spravnem a idealnim pouzivani.
Nejvic je podrazovani bez spojky s V2, minule nedobrovolne odzkouseno, je to mňamka.
Naposledy editováno 12.08.2016 15:08:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35792 | Dnes v 07:00 Animals21 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |