Neutrál. BEZ SVĚTEL a se spojkou a buď to udělá jenom půl otáčky a potom nic nebo vůbec nic a cca po půl minutě normálně natočí. Když lehce přidám plyn tak starter udělá otáčku a začne něco lupkat na cca na vteřinu a nic.
Dnes to došlo že jsem musel 2x roztáčet z kopce ( cca hodině a půl jízda jenom světla a na další zastávce ani otáčka ) ale jakmile jsem jel od posledního roztažení z kopce cca20 minut bez světel tak jsem zkoušel a 2x za sebou bezproblému natočí ( baterka má cca 12,3V)
Dobíjím baterii do plna ale v čem by mohl být problém ( že to za tu hodinu a půl nedobije )
A jako naprostý antitalent mám ještě jeden dotaz - na nastartované můžu řadit jaký chci kvalt, ale jakmile ji zdechnu tak můžu jenom ten co jsem tan nechal + 1 nahoru. Abych mohl zařadit který chci tak musím s rychlostí lehce drcnout do motorky a potom už to jde samo - je to nějaký zádrhel nebo to je tak u každé ?
1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním
Přitom má správnou hladinu a má teprve za sebou 3/4 roka.
uvidím co bude vyvádět až ji tam dám plně nabitou abych nekoupil baterku a byl někde špatný kontakt na startéru nebo tak. Ale na druhou stranu s moto teprve začínám takže pouštění se do větších věcí si plánuju na zimu ať je čas to kdyžtak někam zavést ať to složí dohromady
baterku jsem vzal nabitou ( ta baterka musela být naprosto vyšťavěná nebo první dvě hodiny dávala nabíječka plných 4A )
měla 12,6X voltu a prvně jsem zkoušel čiště zátěž a to světla kde napětí spadlo na 11,7 V a sopolečně s blinkrem nebo brzdou šla na 11,4V.
bez světel motorku natočila cca 5x za sebou a napětí po nastartování rovných 12 a s plynem šlo nahoru. po zase zaparkování a vytažení má 12,2 a "regeneruje" a po 5 minutých 12,3V.
Čily podle těch 11,8V při svícení ( max. 50W čily 4A )se dá počítat že je baterka KO ? nebo čistě při startování bez světel to spadlo na nějakých 12,1V
teď tam mám od yuasa a do jaké značky jít ? Do aut kupuju klasiku vartu tak jestli postačí něco jako :
http://baterie-motoc...rta-ytx14-bs-512014/
Naposledy editováno 09.08.2016 17:09:30
http://www.hondavfr....diagnostika-dobijeni
Nějak se v tom nevyznám ale to budu muset odpojit dobíjení od baterky a změřit naprázdno to dobíjení.
http://gstwins.com/g...ex.php?topic=38480.0 tady jsem našel super návod ale teď zapeklitá situace - koupím baterku a bude to regulátor ale co když zase budu počítat že baterka je Ok a regulátor je špatný :D
Naposledy editováno 09.08.2016 18:34:39
Jestli to nepujde, potom nejdriv zkus startovaci kabely a pak udelej ten test co odkazuje Slavek TDM. Je jednoduchej a popis pro uplny amatery!
edit
.pismenka
Naposledy editováno 09.08.2016 18:56:31
Ono nevím jestli jsem to nepsal nebo to jde lehce přehlédnout ale po nabití ( i když napětí létalo od 11,3-12,X) jsem ji 5x s půlminutovou přestávkou natočil po zahřátí a ještě co jsem zkoušel tak mi svítí i budíky viditelně na slunci čehož jsem si ani nevšiml že svítily :D ale je tam to napětí 11,3V ( nenastartované ) takže kabely mě jsou k ničemu :D teď teda zjistit jestli baterka nebo dobíjecí soustava - ještě že je tak hnusné počasí nebo bych to vyřešil baterkou z auta přidělané kurtnou na místo spolujezdce :D
1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním
1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Pomohlo mi to pri Hornete, pri GS500, pri Shadowe.... Polopatistické.
Co jsem zatím zkoušel tak regulátor je OK ale zbytek až to budu moct vyvézt před barák. Ale mám problém s měřením odporu statoru - měřím na něm 12ohm a při dalším pokusu zase třeba 6 ALE když zkouším měřit zápornou větev od baterky po první konektor ( cca 4cm) tak tam měřím 6ohm takže problém bych viděl spíše v multimetru - pokud to bude dávat stejné napětí okolo 75V tak bych to ani neřešil
No nemohl jsem to vydržet a vzal jsem ji do toho lijáku - baterka a nastartované moto se světlama se drží na 12,3V, bez světel vyskočí na 14,4V což je super ALE měřil jsem napětí z altíku a to jsem chtěl brečet - 3-14-14V na volnobeh a při 5k rpm to šlo na 6-12-18V takže budu posílat na převinutí kde mě to výjde na 2500 - počítám jenom že bude stačit poslat borcovi z Dolní Čermné jenom tohle : http://i.ebayimg.co...yHntSZyCM/s-l300.jpg ale borec má do 14.8 dovolenou a za tu dobu se mu tam určitě nahromadí opravy takže bych tenhle měsíc to už nebude což bude pro mě konec sezony.
1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním
Ve veteranech mam baterky, ktere taky mnohem vic stoji nez pracujou, ale takhle nachylna neni ani jedna, holt je potreba s tim furt jezdit nebo nabijet.
kubacech píše: Tak ještě můžeš koupit tankbag a řešit to jak tito borci
Cesta hodna Hipika!
Me potkalo neco podobnyho pred ca 7 lety s firemni Feldou v Bratislave: altik totalne kaput a nechat na SK opravit za sve, coz se mi moc nechtelo ->> cestu po Prahy jsem absolvoval s otevrenejma patejma dverma, v kufru bezici Asist 2T generator 230V, 10A nabijecka a frcelo to.... Ten nesmirnej udiv pomahacu a chranicu na SK/CZ hranicich stal za to!
Naposledy editováno 10.08.2016 17:00:06
1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |