Mám Capo 2006..Mizerně dobíjí..
Zakoupena replika regulátoru se zdánlivě jednoduchou montáží..S konektory..Ale..
Barevné kabely OK..Na moto zásuvka..Na regulátoru zástrčka..Spojit a hotovo..
Bohužel žluté kabely..Na moto zástrčka..Na regulátoru zástrčka..Dvě proti sobě
S propojením bych si nějak poradil..Ale nemám nejmenší tušení které kabely dát proti sobě..Jsou totiž všechny žlutý..
A pořadí kabelů v původním..a novém regulátoru je naprosto odlišné
Za dobré rady budu moc rád
Vtipným se možná zasměju..ale asi mě moc nepomůžou
Díky..Saveček..
Naposledy editováno 23.07.2016 21:24:15
měl jsem podobný problém na 2002.
Konektory jsem změřil a zdály se být dobré tak jsem koupil regulátor Elesys.
No a po montáži to bylo pořád na houno.
Zjistil jsem že konektory ač vypadaly v pořádku tak pří nárůstu proudu vykazovaly velký úbytek napětí.
Vystříhal jsem je a plus z reglu jsem připojil přímo na baterii a dobíjím krásných 14,6 V.Původní regulátor byl nakonec úplně v pořádku takže jsem jen tak vyhodil
2600 kč z okna
Soudruzi v Itálii to zbytečně komplikují.
Jura
Naposledy editováno 02.08.2016 11:59:54
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
zdenysrx6 píše: ano ,ano,draty je jedno jak zapojíš,ale místo letovaní bych zvolil takový ty hliníkový valečky,do těch to zamačknout a samosmrštovačka
když se do toho dostane voda,tak to uvnitř rádo oxiduje.
není nic lepšího,než dráty pěkně zakroutit do sebe a zacínovat
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
zdenysrx6 píše: s pajením mam jenom špatné zkušenosti,kvuli vibracim se to rado lame,hned jak končí cín a začína holý drat,s valečkama mam klid
Zakroutit ,spájet ,potom smršťovačku a na ni ještě jednu lepidlovou DOSTATEČNĚ DLOUHOU a rozhodně se to nikde neulomí.
Už naši dědové elektrikáři věděli že krutisvorka je nejlepší spoj
Jura
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
Saveček píše: Díky všem kluci ..A kdybych nebyl tele..Tak si pořádně pročtu VŠECKY fóra na netu... O CAPONORDU..A ušetřil sem..Že joo..JURO ..Začal sem baterkou..Reglem..A našel rozjetej konektor pod nádrží...Ještě není venku..ale snad to bude ten zakopanej pes dobíjení..Tohle je můj první problém..A doufám že poslední....Protože jinak je to na ty roky BEZVASTROJ..Tak ať nám ty Italský holky makaj jak maj ..Díky..Saveček..
No vis prece jak to je .....
Zadnej ucenej z nebe nespadl a proto jsou tyhle fora
kde si kazdej najde to co hleda.
Preju pohodu na cestach a bez poruch.
Vo vo tom to je
A doporucuju pripojit cerveny plusak z reglu primo na baterku.
Jura
Naposledy editováno 11.08.2016 21:22:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |