Jelikož se lakuje nádrž tak jsem vytvořil provizorní z pet flašky.
Zkusil jsem prohodit cívky, svíčky, baterka je nová, kompletně jsem vyčistil karburátory a zkontroloval, trysky, membrány a plováky karburátoru a pro jistotu jsem je i prohodil a pořád vrčí jen dva krajní válce ať udělám cokoliv.
Před rozebráním motor vrčel krásně ale nic jsem na motoru ani karburátorech neměnil. Jediný čím si nejsem na 100% jisty je elektrika nebo zapojení paliva, ikdyž se zdá že je vše správně. Všechny svíčky dávají jiskru.
Nemáte nějaký tip na co se zaměřit?
Jedná se o Kawasaki GT550 - 1990
Děkuji za rady
Naposledy editováno 26.07.2016 00:48:30
Jedna věc, říkáš že napájení 12V. Když jsem zkoušel ty dva kabely proměřit co tam jde za proud tak jsem na každý naměřil hodnoty nějakých 0,06V. Když jsem se díval na video kde proměřoval podobnou motorku KZ550 tak mu to ukazovalo 6V na každý. tak jestli tam prostě nejde málo proudu. Ikdyž na obě cívky to ukazuje stejně tak by případně neměli pálit žádné.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
strucne receno --- u stare kawa - prohozene kabely
leva civka - zeleny/cerveny vn kabely 2/3svicka
prava civka - cerny/cerveny vn kabely 4/1svicka
pak sem to nahodil a zacal ladit karby... podtlaky atd..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
automaticke sklapeni bocniho stojanku Kawasaki Z 550 GT | romansniper | 3 | 6.10.2016 v 21:47 dva_hrnce |