Téma: PowerComander, DynoJet a pod
 
3.4.2008 v 13:23
Přátelé,kamarádi,
chtěl bych se Vás zeptat,jelikož sem v tomhle směru jalovej, jakej rozdíl je právě mezi P.C. a D.J. a jestli by náhodou jedna z těhle alternativ šla třeba na GSX-R 750 rv 1987?
DiiiiK

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 14:15 | Nahoru | #1
oooo boze. uz aby tu fungovalo hledani...tohle je kazdej druhej den... power comander je to same jako dynojet kit...teda tim co to dela... jen jedno je pro vstrikovani, druhe pro karburator... 87gsxr ma karburator... v podstate je to sada jehel, trysek a dalsich dilu pro karburator ktere ovlivnuji dodavku paliva... a z tech se vybere ta nejvhodnejsi podle provedenych uprav na moto (protoze treba vymena vyfuku, sani, jine vacky atd aby mely spravny efekt musi vetsinou dostat vic benzinu.)

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 15:16 | Nahoru | #2
assassin : ale co dyz tam ma zavodni CR karbece s plochejma soupatkama?

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 16:41 | Nahoru | #3
Džanek> tak je predpoklad, ze pokud tam takovou upravu, ze je k tomu upraveno vse dalsi, tezko by si nekdo dal praci s vymenou karburatoru a neudelal by zbytek, to by musel byt leda nejaky blb, takze asi nemusis nic resit, jinak jak psal Assassin, je dobre to doladit na vse co tam mas a to bez brzdy stejne neudelas, pac nevis co to dela

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 16:56 | Nahoru | #4
che che che

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 17:48 | Nahoru | #5
mam tam zavodni keihin CR s plochejma soupatkama s primim sanim a tudiz tam neni air box takze podle podtlaku je to nezestelovatelny.nevim jestli sou tam vacky a predelany svody...koupil sem ji uz tak a dotycnej ani nevedel ze tam ma 4 CRka

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 17:52 | Nahoru | #6
ona jede paradne,ale musim ji tocit a tocit a toci.pak je to peklo

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 17:56 | Nahoru | #7
kurwa drat a co bys chterl se zavodnima karbcema ? netocit ? porsi copra :D

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 17:57 | Nahoru | #8
NaaR jen me tak napadlo jestli se to tam neda soupnout a jestly dyz jo jakej by to melo vliv

PowerComander, DynoJet a pod

3.4.2008 v 22:31 | Nahoru | #9
dzanek: pochybuju ze se tam nekdo cpal s primejma karbcema a kde cim dalsim bez toho aby je naladil... k temhle karbcum vetsinou bejva k mani sada ruznejch jehel, trysek atd rovnou od vyrobce, nemusis mit to same od dynojetu...

kazdopadne spravnou trysku od oka nevyberes, ladeni na brzde je v tomhle pripade nutnost (hlavni tryska se totiz vybira ta ktera da max vykon) ...

pokud je motorka bejvalej zavodak chova se tak jak pises, tak ma dost mozna i vacky a tam se "spodkem" nejde nic udelat smesi...

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 08:31 | Nahoru | #10
assassin hele tak jak jak sem koupi tak prodavam..nevim co kdo predemnou stim delal bo nedelal,ja sem se tet vrhl na vzhledovy upravy a na motor nesahnu...takze musim najit nekoho kdo umi stelovat CRka a musi mit brzdu...parada

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 09:44 | Nahoru | #11
dzanek: tak pokud to funguje, tak se da predpokladat ze to ten nekdo pred tebou poladil dobre. extra chuda smes ktera by hrozila propalenim pistu/ventilu by se asi projevovala i nejakymi dalsimi negativnimi jevy... jak rikam pokud to maka, netreba do toho vrtat... muzes treba za par stovaku to nechat na brzde jen zmerit... s lambdou... uvidis jestli neni nekde extreme rozhasena smes a jestli vykon tak nejak odpovida "stavu a povaze" vozidla:)

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 10:00 | Nahoru | #12
assassin treba se stane dyz zastavuju a davam meziplyn tak zdechne ale to udela 1 krat z 50...sem tam se prehlti ale rozjedese,mluvim ted o strednim pasmu otacek,ale jak prekona 6-7 tis tak se rozjede tim stylem ze dyz bych ju drzel tak hodim zada jak se zveda a to stejny dela i na dvojku vtech vysokejch ot...

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 10:53 | Nahoru | #13
dzanek: tak ona je to stara vrana a ladena nejpis jako okruhovka... takze pokud ti budes chtit solidne naladit tak to bude stat vic nez te mozna stala cela motorka a dost mozna se to nemusi povest, na okruhu se totiz nezastavuje tak se u takove moto moc neresi volnobeh a tak...

ovsem tim ze nekde nakoupis nakou vec ala dynojet kit a das to tam, soucasnej stav spis zhorsis... podle me...

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 11:05 | Nahoru | #14
no ona drzi volnobez super a aji na brnk startuje ale ty meziplyny sou semtam problem...modelamova situacu: stoji a v klidecku brble ty chces udelat takovy to maly brm brm a ono nic a nastalo tich...spis se to nestava ale jednou za cas se to stane,ale jako jinac jede paradne...neni nejmlaci a porad dokaze solidne udrzet krok

PowerComander, DynoJet a pod

4.4.2008 v 11:19 | Nahoru | #15
dzanek: v tom pripade to nejspis ulejes akceleracni pumpou. nedelal bych takovyto "brm brm"

1 reakcí na tento příspěvek PowerComander, DynoJet a pod

21.6.2013 v 02:27 | Nahoru | #16
Dáse nějak zjistit zda je v moto nainstalovan dynojet? ...
- dávám do kupy po známém gsx-r 750 r.v 92 (karbec)
ma na kazdem valci filtr,otevrene filtry. (zrusen airbox).
Ale moto po pridani ci jina reakce cuka , skube ,chcipe...
bud původni majitel jen udelal prestavbu bez toho aby pouzil dyno jet.
nebo jsou jen spatne serizeny karbec ? ..prosim o radu diky ..
popř cim by to moho byt..
díky

(reakce na) PowerComander, DynoJet a pod

21.6.2013 v 08:19 | Nahoru | #17
DJ-Look-In> To jestli máš dynojet zjistíš snadno, otevři si servisní manuál, zjisti jaký trysky má mít tvůj ročník, pak sundej karbece a mrkni se do nich, jaké trysky tam skutečně máš. Pokud to sedí s manuálem, dyno tam není, pokud nesedí (a jsou tam správné karbece ), tak ho tam asi máš.
Popravdě, staré gsx-r s přímými filtry a laďákem, s tím že karburátory nebudou taky žádní mladíci, to už je skoro nevyladitelné tak, aby to ve spodních otáčkách nějak rozumně fungovalo. Lehce nad volnoběhem se ti to pravděpodobně bude vždy hádat jak kurvy v tureckým harému.
V otáčkách to jede normálně? (aspoň v rámci mezí..)

PowerComander, DynoJet a pod

24.6.2013 v 16:47 | Nahoru | #18
Thx za info ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist