Zdědil jsem od strýce velice (imho zbytečně) drahou čínskou čtyřkolku. Je to nějaká yh110 jezdí pěkně, vypadá i celkem kvalitně. Ale problem je ten že hodně špatně chytá. Popíšu jak to asi je. Nabiju baterku, poprvé nastartuje bez problemu. Ale chcipnu to a pak už nic. Startér se točí o 106 ale za boha nechce chytit.
Mám koupit nový startér nebo něco jiného? Budu rád za všechny rady.
1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
Jestli to toci normalne tak zkontroluj jestli se ti otevira sytic. Jestli jo tak chekni svice ev. jaky to dava jiskry.
NO a muzes zkusit vzit cca 10-20 ml strikacku a pred pokusem to nastartovat frsnout do sani, to nekdy dela divy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
Spricnutim do sani nic nezkazis a funguje to na vsechny motory, popravde ani nechapu proc treba na uchlastanej motor funguje ze mu pridas do sani benal ale proste to funguje.
1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
tomino1270 píše: Po jak dlouhý době to asi chcípneš? Jsou borci co si jdou nastartovat motorku jestli chytne, po dvou minutách ji chcípnou, jdou se převlíct a pak se divěj že jim to nechce naskočit když to pořádně neprohřáli. Když použiješ sytič, VZDYCKY bude směs bohatá a svíce černý. Takže to musíš prostě při každým startování projet aby se vyčistily. Aspon na starý hujdy s NGK svícema to funguje.
Občas to udělám, start, po 30s stáhnu sytič, vyjedu před barák, chcípnu, nastrojím se, startnu a jedu. Naprosto bez problému. Stačí nemít motku v bordelu.
Jinak já mam s čínskejma motorama(ležatý válce lifan 125 a zongshen 155) hodně dobrý zkušenosti. Praseti, co nemění olej, neseřídí ventily, dává mu kouř hned na studeňáka, přetáčí ho atd, nevydrží pochopitelně moc dlouho. A co si budem povídat, takovejch je většina uživatelů čínské provenience
1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
2 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
byl sem u toho v servise když si to tam přidrandil němec na čtyřkolce made by china že mu to nějak špatně jede a chcípa,nažeš mechanik se na to podíval odešel a přinesl mu jízdní řad se slovy že takhle se dostane domu rychleji a stoprocentně
a jenom takovej dotaz na konec,víte proč čínani okopírujou všechno včetně servisní dokumentace ale bez utahovacích momentu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
zdenysrx6 píše: zase čína nefunguje?to je dost divný no né?
byl sem u toho v servise když si to tam přidrandil němec na čtyřkolce made by china že mu to nějak špatně jede a chcípa,nažeš mechanik se na to podíval odešel a přinesl mu jízdní řad se slovy že takhle se dostane domu rychleji a stoprocentně
a jenom takovej dotaz na konec,víte proč čínani okopírujou všechno včetně servisní dokumentace ale bez utahovacích momentu?
Je vidět, že jsi odborník na čínské stroje a víš o nich úplně vše. Tak možná budeš znát i rozdíl mezi uživatelskou příručkou a dílenským manuálem, kde ty momenty jsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
Kovboy píše: Je vidět, že jsi odborník na čínské stroje a víš o nich úplně vše. Tak možná budeš znát i rozdíl mezi uživatelskou příručkou a dílenským manuálem, kde ty momenty jsou.
to by si je mohl hodit sem do manualu ja totiz jeste zadnej poradnej servisni manual na cinskej stroj nevidel. Mozna by pak bylo i kam ty chudaky mladase kam odkazat s jejich dotazama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
gugo píše: to by si je mohl hodit sem do manualu ja totiz jeste zadnej poradnej servisni manual na cinskej stroj nevidel. Mozna by pak bylo i kam ty chudaky mladase kam odkazat s jejich dotazama.
Ne nemohl, nebudu zveřejňovat a ani nechci. Je to servisní manuál pro servisy, které se živí servizem. Nebudu volným zveřejněním podkopávat servisům kšeft. Nehledě na fakt, že na příkladu momentových hodnot utahování, není nic potřebné u uživatelských manuálů. Už v základní škole jsem používal strojnické tabulky a tam je vše popsané. Myslím, že zrovna tohle nemá nic společného s nějakým čínským nedokonalým překladem, ale je to o běžných materiálech a běžných tabulkových postupech a hodnot. Ve strojních tabulkách se dočtu jakým momentem se utahuje jaký šroub do různých materiálů a nepotřebuji k tomu žádné typové označení čínského motoru a ani rozsáhlý manuál. To jen opraváři, kterým se zcela náhodou povedlo vyměnit kamarádovi svíčku na motorce a hned se z nich stanou profi servizáci, stále píší o nedokonalých manuálech. Přece fyzikální a strojní hodnoty materiálů jsou dané a kdo o tom něco ví, nepotřebuje rozpis manuálu s obrázky. Když chci obrázky a popis, přečtu si nějaký pěkný obrázkový komiks a motorku dám tam, kde vědí o čem mluví.
Jinak tedy vetsi blabol o strojnickejch tabulkach jsem uz dlouho neslysel. Fakt nevim k cemu by me byly strojnicke tabulky, kdyz chci dejme tomu utahnout osu kola nebo vidle v brejlich ev. kdyz potrebuju vedet jak se ma podle vyrobce utahnout hlava. Kor u hlavy to bude dany materialem hlavy ne tech sroubu ktery prezijou i 2 nasobnej moment proti tomu hliniku.
Takze to skoro vypada jak tanec v hovnech... ale tak nam sem dej namatkou par stranek to snad zadnymu serviZu praci nesebere ne ??
Muzes si ty tajny momenty treba vycernit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
a ktěm čínskejm zhuvěřilostem co sem viděl,nechapu proč to lidi kupujou,mam par kamaradu co na tom chtěly zavodit na pit bike kroskach,nebo to pořídily svejm dětem ,at už to byly mini bike nebo pit bike,nebo čtyřkolky,dokonce sem viděl i BLATu čínskou,no hnus,ale vždy mi volaly jestli bych se na to nepodíval ,že jim to nejede,v lepšim případě něco upadlo,všechny tyto stroje mají jednu jedinou společnou věc - absolutní poddimenzovaní materialu,jak ramu tak motoru,ramy jsou nesvařitelné,pamenem už vubec ne,to hoří jako papír, a o vysypanejch ložiscích a vymačkanej dírach na ložiska a chybějících pouzdrech,ostrejch hranach a okousanejch okraju ,trčících šroubech , ani nemluvě,tot moje skušenosti s čínskou produkcí