Dole mas napsany tlaky a to neni zadna race guma. Proste na okruh se gumy celkem vyrazne upousteji. Jdes na to logicky, ale praxe je jina a je pro ni duvod a nemusi se to tykat jen zavodnich jezdcu. Nezapomen, ze okruh je dlouha zatacka za zatackou to v provozu nikde nedas 25min v kuse..
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Muj cil je pod 3min!! Stahl jsem app Race chrono, tak doufam ze to dam
Naposledy editováno 26.07.2016 14:11:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: Ohledne gum dam D212gp na tech 2.3 za tepla (coz tak asi mam i ted) a zadek podle toho jak je jezdili v abu dhabi na testech, tedy take 2.3 teplo. Schvalne zajedu zmerit, kolik jezdim normalne
Matt: domluvene je to tak, ze jizdy s bikerem vezmem pro nas a zaplatime i vase. Az prijedete jen dodate papir a dostanete samolepku.(papir si vyplnte klidne dopredu, kdyby chtela origo tak se vam to bude lip opisovst) Uz maji vase jmena, dnes jsem p. Liskovou zas nestihl, ale pres kolegyni jsem se domluvil na tomto postupu a ona ji to rekne.
Zitra radsi jeste zavolam primo p. Liskove a jeste tam s bikerem budem pred otevrenim, takze myslim ze nemusis mit obavy.
takže vezmete 4 místa na 18:30?? dají Vám to?, tak to je super.
jde mi o to, že ty místa musí podržet na stánku, až my přijedem a dáme jim tu smlouvu a teprve pak nám dají nálepky. z toho mám strach, vy to zaplatíte a ono to ještě prodají někomu jinému :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Na desitce to musis davat a jeste se u toho dloubat v nose.
Tak na priste se nekdy muzem domluvit...
jak kdo já teda mám dost práce, největši problém jsou brzdy to fakt neumím né, že bych to ostatní uměl, ale určitě víc než to brzdění. a kolik jezdíš na tom gsxr-u
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Priste pojedu s vama a vyzkousime to.
edit:
Naposledy editováno 26.07.2016 14:33:33
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Pod 3 to dám hned v druhém kole, to zas není takovej problém, ale 2:40 je můj cíl a čím míň tím líp, ale přece jen mám naháče i když teď byli závody nakedů nad 750ccm, tak borec na fz1N to zajel za 2:20 a to je hodně slušnej čas na naháče pak si tu po jízdách dámě vědět kdo kde a za kolik
hele když to borci na 6-kách zajedou pod 2:20, tak se fakt s tím litrem stydím :D
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
bude mít ještě někdo kameru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
baiker - taky doufám, že dobře
super další kamera
hele a budem výjíždětjako poslední ne?
Poserpruh mám samozřejmě a budu mít modrou kombošku (jestli se do ní po dovolené vlezu, jel jsem v ní max 3x, mám v ní takový stísněný pocit, ale na okruh nic jinýho nezbývá) a HJC helmu. Kdyžtak na tebe mám mobil.
Nic asi se jedu projet v kombinéze ať ji trochu vytáhnu...
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Dal jsem tedy 2,3 vepředu a vzadu 2,5 a výsledek? Zdá se mě, že to předtím líp zatáčelo
Ale je pravda, že jsem míval poslední dobou pocity, že nedokážu trefit náklon a přeženu ho víc než jsem chtěl, třeba to bylo tím.
Každopádně, asi tam fakt můžu mít při mojí jízdě cokoliv.
psenap píše: Hustej plánek, ale to je z moto GP ne?
Nene, to je planek na C+G Endurance Cupy.
Tvoril to Kolda z HKT racing za pomoci Fillatora. Popisek + stopa supr, ale ty brzdny body se na litru fakt nedaj a dle onboardu je nejezdi, mozna snad na svetovyho supersporta...
Kazdopadne tahle stopa funguje.
psenap píše: Tak k těm tlakům... zahřál jsem asi půlhodinovou jízdou a vepředu jsem změřil 1,7bar a vzadu 2,6bar.
Dal jsem tedy 2,3 vepředu a vzadu 2,5 a výsledek? Zdá se mě, že to předtím líp zatáčelo
Ale je pravda, že jsem míval poslední dobou pocity, že nedokážu trefit náklon a přeženu ho víc než jsem chtěl, třeba to bylo tím.
Každopádně, asi tam fakt můžu mít při mojí jízdě cokoliv.
Pokud jezdis D212, foukej predek 2,2-2,3 a zadek do provozu max 1,6 (Dunlopy max hodne tvrdej kord, jsou urceny na minimalni tlaky), nedelal bych v tom picoviny a nevymejslel neco, co je vymysleny. Na okruh jsem to daval tech 2.2 + 1.2 za studena, funguje to.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Včera v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |