1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: psenap> hele a mas moznost ten papir na vyplneni nekde sehnat nebo okopirovat? Ze by jsme ho vyplnili predem.. Jinak mam prezuto,a dnes jsem je byl projed a parada. Jeste jsem zvedav jak si povedou na okruhu. Kluci kolik foukate na okruh za studena? Nekdo psal 1.9 a 1.75
Ten papír není problém sehnat, ale na místě se prej stejně musí vyplnit jejich originál, ale můžete to zkusit dovézt vyplnění pokud se nebudete chtít zdržovat.
http://www.automotod...va%20JV%20-%20CZ.doc
Ovšem důležitej je podpis, pravděpodobně to bude tak, že to budete mít od nás zaplacený a vy to jen půjdete vyplnit a podepsat.
Foukání jsem neřešil, ale rozhodně se ubírá, zrovna ta D212 co mám vepředu po Sonickovi se má foukat předek za studena 2,0 a zadek 1,3
Ale zadek mám S21 takže bych dal tak 2,0 oboje (za tepla 2,3)
Já ani nevím kolik tam mám...tlaky nějak neřeším
Naposledy editováno 25.07.2016 22:03:07
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Naposledy editováno 26.07.2016 05:56:51
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Já to rozhodně nepoznám. Ale jde mě spíš o to, aby při například horké trati a po několika kolech se gumy nepřefoukly a já kvůli tomu zbytečně neležel.
Jo a ten Crutchlow jel možná na defaultu nastavení motorky, ale gumy si určitě upustil...ten by se právě asi trápil.
Naposledy editováno 26.07.2016 09:01:24
A u nás to bude jak? Dostanete smlouvu, kterou nevyplníte a bude se čekat na nás až dorazíme a dovyplníme to? A co když to vyplním a psenap to tam hodí, ať máme nálepku.
Na okruhu jsme byl cca 4x a z toho jsem 2x měl protblém s lístkama, mají v tom bordel jako prase, takže mám strach, že to tam někdo po... a to bych nerad :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Tam jde spíš o to, že když máš méně tlaku v gumě, tak máš větší plochu na které jedeš, ale zase čím vetší tato plocha je, tak je větší tření a tím další teplo navíc, pak se u cestovně sportovních gum jako máme my, stává to, že guma dojde ke své teplotní hranici a pak se mázne v důsledku přehřátí (celkem častej jev, že po pár kolech musís zvolnit, protože přilnovost je pryč), no a buď to ustojíš nebo ne.
Neříkám, že upustit 2-3 desetinky je blbost, ale foukat na 1,9 - 1,7, to je už fakt dost málo. Když se ohřejí tak budou mět cca 2,2 - 2., ale i tak je dost málo pokud zrovna nemáš race gumy. Ale berte to tak, že já jsem lama, takže ve vysledku je plná odpověďnost zase jen na Vás
já mám jasno slicky 2.1 předek a 1.9 zadek za studena, už jsem tam takhle jezdil a mám to vyzkoušené.mám strach do toho sahat, ikdyž ke konci už jsem kolikrát cítil, že grip je hoší, ale to je spíš tím, že jsem byl už unavenej a nejel jsem tak čistě jako na začátku. Takže nebudu dělat hrdinu a tlaky nechám, které mám vyzkoušené. Je tam hodně vlivů a jak se tu psalo nejezdíme krev
Co se týče normálních gum, tak bych souhlasil se Sonickem. Já osobně nevím, co bych tam dal za tlak, nemám to vyzkoušené. Když jsem byl min. rok na bíle ninje v brně (poprvé stouto motorkou), tak jsem vzadu měl normální pneu (už nevím značku - ještě ji mám doma) a ufouknul jsem ji na těch 1.9 co jsem byl zvyklej u slicku a ejhle, ze začátku v poho, ale postupem času to bylo horší a horší. Né, že by to ustřelovalo, ale byla tam dost velká nervozita na zadním kole. Bohužel nevím čím to bylo, jestli tlakem a nebo, že ta guma už nebyla tolik v kondici, také to určitě bylo stylem jízdy, moc plynu na výjezdech třeba.
Je to věda no, když jsem viděl baikera, jak mu ty pneu (S21 nebo co to tam měl) krasně držely na normální silnici a pak na okruhu všechno špatně. Je potřeba, aby si to každý vyzkoušel sám co mu sedí. Zas to není tak, že když to začne klouzat, tak to hned položíte. Jde to krásně cítít, jak se to chová, že je to nervozní, tak prostě uberu plyn :D
Naposledy editováno 26.07.2016 10:23:28
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jen pro priklad, takova zadni D212 se fouka na tlak 1,3 za tepla, tj. 1,1 za studena. D211 1,5 za tepla; SC1 1,9 za tepla atd....
Samo nejde jezdit raceovy tlaky v provozu a ve dvou, to se pak guma v zatackach zvejka a plave to, ale na okruh nebo sam na palbu na okresce jedine dle ofiko tabulek.
Jinak v PA jdu dat projizdku, uvidime jak me ten provoz zase chytne, kdyz tak bych se klido nekdy pridal.
PS. Nechce se mi verit, ze by R1 na sportcestovkach dala 2:10, na SC,D211,D212 urcite ano, ale sportovnecestovni gumy by to nedaly.
(sportcestovky jsou Angely, PilotRoadky atp., aby v tom bylo jasno)
Sam prehreju sportovni gumy urcene do provozu (naposled S20 na 135PS motorce) a to zadnej mistr sveta amoleta nejsem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
V patek budu na dromu, tak přijeď podívat a dát mi nějaké rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Radu ti dam. Vrat se v poradku dom.
Poradne si nadjizdej (fakt pozde toc) a za apexem bud co nejvic u obrubniku, to je takovej zaklad.
Je mi jasny, ze jezdci GP nejsou zadni nazdarci, ale ani ty sportsmarty se mi nezdaj. Vdyt ta guma je pecena, aby jakz takz drzela i na vode a to pak neni mozny, aby prezila takove tempo na dromu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
edit: A do te doby se nekde na moto potkame...
Naposledy editováno 26.07.2016 13:02:14
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
V2 prave nevytahuje, to delaji R4 (u K6 to bylo hodne znat, ale ta mela strasnyho vykonu). Priste vas na vydechlym polomotoru na draze vyskolim, v provozu se uz booojiiim.
Sranda na tom je, jen nesmis jet dlouho rovne.
e: Jsem se musel mrknout na FB, coze to ma za stroj. Touno je do provozo mrte rychla motorka prova, tahle generace sice nemam moc vrset (je tam tech cca 130PS), ale na zatacky supr.
Naposledy editováno 26.07.2016 13:12:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
přesně tak hlavně si neublížit. Hele kdybych to jezdil pod 30 tak budu strašně rád
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Matt: domluvene je to tak, ze jizdy s bikerem vezmem pro nas a zaplatime i vase. Az prijedete jen dodate papir a dostanete samolepku.(papir si vyplnte klidne dopredu, kdyby chtela origo tak se vam to bude lip opisovst) Uz maji vase jmena, dnes jsem p. Liskovou zas nestihl, ale pres kolegyni jsem se domluvil na tomto postupu a ona ji to rekne.
Zitra radsi jeste zavolam primo p. Liskove a jeste tam s bikerem budem pred otevrenim, takze myslim ze nemusis mit obavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: SLEEPER> tak agentury vůbec neřeším, tam bych dělal tak akorát ostudu :D
přesně tak hlavně si neublížit. Hele kdybych to jezdil pod 30 tak budu strašně rád
Na desitce to musis davat a jeste se u toho dloubat v nose.
Tak na priste se nekdy muzem domluvit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35792 | Dnes v 07:00 Animals21 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |