Rozdiel vo výkone celkom značný. Sú to sve úplne iné motorky S - ku chvíľu trvá kým sa rozbehne po pridaní plynu a vo vyšších otáčkach už moc nejde. Tieto nedostatky sú poriešené práve kaburátorom s akceleračnou pumpu a vačším priemerom difúzoru u E - čkovej verzie + E - čko má ešte aj ostrejšie vačky. Na E - čku ale čakaj spotrebu vyššiu aj o dva litre. E-čko má len jednu chybu. Ak ho kúpiš bez papierov tak ho už dodatočne na značky nedostaneš. V e-shopoch majú z každého niečo ale nejaký ucelenejší sortiment a veci skladom na motoline.cz. Keď som objednával z inakade tak som vždy poriadne dlho čakal pokiaľ to prišlo. Napr. chraniče chladičov som nevedel nikde zohnať. Tak som objednával až z Anglicka ale za 4 dni doma a nad 100€ poštovne gratis. www.24mx.com.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E - tuning?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E - tuning?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E - tuning?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |