chtěl bych se Vás zeptat,jelikož sem v tomhle směru jalovej, jakej rozdíl je právě mezi P.C. a D.J. a jestli by náhodou jedna z těhle alternativ šla třeba na GSX-R 750 rv 1987?
DiiiiK
kazdopadne spravnou trysku od oka nevyberes, ladeni na brzde je v tomhle pripade nutnost (hlavni tryska se totiz vybira ta ktera da max vykon) ...
pokud je motorka bejvalej zavodak chova se tak jak pises, tak ma dost mozna i vacky a tam se "spodkem" nejde nic udelat smesi...
ovsem tim ze nekde nakoupis nakou vec ala dynojet kit a das to tam, soucasnej stav spis zhorsis... podle me...
1 reakcí na tento příspěvek PowerComander, DynoJet a pod
- dávám do kupy po známém gsx-r 750 r.v 92 (karbec)
ma na kazdem valci filtr,otevrene filtry. (zrusen airbox).
Ale moto po pridani ci jina reakce cuka , skube ,chcipe...
bud původni majitel jen udelal prestavbu bez toho aby pouzil dyno jet.
nebo jsou jen spatne serizeny karbec ? ..prosim o radu diky ..
popř cim by to moho byt..
díky
Popravdě, staré gsx-r s přímými filtry a laďákem, s tím že karburátory nebudou taky žádní mladíci, to už je skoro nevyladitelné tak, aby to ve spodních otáčkách nějak rozumně fungovalo. Lehce nad volnoběhem se ti to pravděpodobně bude vždy hádat jak kurvy v tureckým harému.
V otáčkách to jede normálně? (aspoň v rámci mezí..)