kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale jak chce někdo vědět spotřebu mašiny že si ji koupí, tak to je horší jak tank Sherman.
Když budeš jezdit do 130km/h (což tedy u Tuňaka osobně moc nechápu ) vejdeš se s přehledem do 6,5l 100/km a myslím že míň. ALE...fakt myslíš do 130?
Když to vezmeš na okruh bude to určítě zrát přes deset...ale v průměru pojede dobře seštelovanej motor kolem 7-8 litrů ...a myslím, že se nebudeš muset ani moc krotit v rychlostech.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zalezi na stylu jizdy, ale pri sviznejsim tempu jedou vsechny V2 za 8+ litru, ctyrvalce na rom jsou o neco lepe... Zkus NC ;)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: assassin> Koukám že máš TL? Druhá varianta je SV 1000S, máš nějakou zkušenost?
V2 proste maji vetsi spotrebu... ja jezdim za 8-10, seriove SV by pri stejnem stylu zralo tak o litr min (mam jinak prevody atd)
jel jsem s tim i pod 6 litru ... ale bylo to navrat z motopokec srazu a nebyl jsem ve forme, snad celou cestu jsem jel pod zakonymi limity :)
pri rychlostech +- podle predpisu zere do 7mi litru vsechno, ale me se podle predpisu nedari jezdit ani autem...
to ze se ti nechce casto stavet chapu, ale ja treba vic nez jednu nadrz stejne nezvladnu a musim si odpocinout, bolest rukou atd - ty sportovni motorky nejsou zrovna pohodlne a krom jizdy na dalnici na tom v kuse nevydrzim vic jak 100km...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Rozdíl byl pouze v tom, že ten jeden je turista a jede spíš na vyšší převody a ten druhej jezdí rád vymotaný nižší. Hypermotard mně na stejným výletu (jezdim tak nějak mezi těma dvouma extrémy ) bral okolo 5l, takže s tou spotřebou u V2 nesouhlasím. Nejvíc jsem jezdil za 8l, ale nebyl jsem na okruhu
Muj HM stock verze asi 6 az 6,5 pri normalni jizde, full racing verze tak 8.
Dobrej je motor 821, na pohodu 4,5, prumer 5,2 a palba do 7 litru.
Ale ta spotreba je vykoupena vykonem, neni to zadny trhac..
Se scramblerem jezdim kolem 5, ale porad jeste zajizdim..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Takze te trapi 20-40km na dojezdu? Nebo mas volnejch 100+tis na motorku ale nejaka ta stovka navic za vyjizdku te polozi?
Zalezi na stylu jizdy, ale pri sviznejsim tempu jedou vsechny V2 za 8+ litru, ctyrvalce na rom jsou o neco lepe... Zkus NC ;)
nevím jestli se vejdu do definice svižnější jízdy, ale na silnici jezdím do 8l a na okruhu asi za 10.
Stev píše: nevím jestli se vejdu do definice svižnější jízdy, ale na silnici jezdím do 8l a na okruhu asi za 10.
jo tobe to ted jede pekne, mas to technicky v lepsim stavu... proto ja budu mit ted nejspis vyssi spotrebu nez VTR... a mas takovej cistejsi,plynulejsi styl... ja jedu vic brzda plyn, protoze me to vic bavi, kdyz se snazim o plynulou jizdu zere mi to min a jsem rychlejsi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Co si pamatuju tak fanda 848mu prodával že z ní měl trochu strach.Takže rozumím že nekouká po plnotučné.
Strachem bych to nenazýval, ale respektem určitě .
e: strach jsem měl o papíry...
Naposledy editováno 06.07.2016 12:54:54