nikdy mi to nevadilo, ale stejne se mi to nejak nezda, tak se zeptam. Kdyz nastartuju za studenamoji yz 250. Povede se na 1-3 naslap. Motorka drzi volnobeh nnormalne bez pridavani plynu, tak po 3 minutach vypnu sitic a necham klidne jeste dalsich 5 minut klapat navolnobeh aby se motor poradne zahral. pak ji zkusim vytocit do vysokych otacek, ale zpocatku se motor pri prechodu zacne dusit a do maxima ho rozhodne hned nedostanu. po chvili jizdy nebo nekolika pokusech na miste uzto pak jde a motor uz jde jak ma.
cim by to mohlo byt, nebo je to normalni?
Naposledy editováno 30.06.2016 20:30:40
Dělá to spoustě lidí, ale svíčku to ničí proto, se tam používá svíčka se stříbrnou elektrodou a ne iridiová.
Je to dan za bohatou směs...
Naposledy editováno 01.07.2016 07:48:10
1 reakcí na tento příspěvek Doba zahrivani motoru u yz250?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doba zahrivani motoru u yz250?
dnes už doba pokročila,materiály a přesnost je jinde,ale kdysi se na takových strojích seřizovaly volnoběžné otáčky tak,aby to jelo 2 sekundy a samo chcíplo,bylo potřeba to pořád lehce tůrovat.
dvoutakt je potřeba prostě pořád honit-protože bez benzínu nemaže.
Dolph-cz píše: V9king> volnoběh je u ostrého dvoutaktu velmi rizikový režim-poměrně vysoké otáčky a naprosto minimální spotřeba paliva a tím i oleje na mazání.
dnes už doba pokročila,materiály a přesnost je jinde,ale kdysi se na takových strojích seřizovaly volnoběžné otáčky tak,aby to jelo 2 sekundy a samo chcíplo,bylo potřeba to pořád lehce tůrovat.
dvoutakt je potřeba prostě pořád honit-protože bez benzínu nemaže.
"Pomerne vysoke otacky" - ja mam volnobeh naladenej tak, ze to jen tak tak skomira v minimalnich otackach a casem chcipne - je to tak lepsi?
běžně dávám píst namísto 0.08 na 0.07 a v životě se ani omylem nemáznul a už vůbec ne na volnoběh
2T se studenej na volnoběh maže až moc (správně by jsi měl cca po týdnu odkalovat karbec protože oleji nesvědčí dlouhodobě namíchání s benzínem) ale tak jako tak nedokáže za studena všechen olej spálit.
Přesvědčit se můžeš jednoduše vyndej svíčku a uvidíš, nehledě na to že jakmile ji přidáš po tom co jsi ji nechal klapat na volnoběh tak kouří jako čert.
Dokonce se dost často stane že briskácká svíčka to nepřežije, NGK to snáší obecně líp ale může to být kus od kusu.
moc nechápu proč máš nastavený vysoký volnoběh ale to je jedno nemá to na nic vliv.
chudáci trialisti ty furt musej dělat motory:)
Naposledy editováno 01.07.2016 12:00:27
Dolph-cz píše: V9king> volnoběh je u ostrého dvoutaktu velmi rizikový režim-poměrně vysoké otáčky a naprosto minimální spotřeba paliva a tím i oleje na mazání.
dnes už doba pokročila,materiály a přesnost je jinde,ale kdysi se na takových strojích seřizovaly volnoběžné otáčky tak,aby to jelo 2 sekundy a samo chcíplo,bylo potřeba to pořád lehce tůrovat.
dvoutakt je potřeba prostě pořád honit-protože bez benzínu nemaže.
přesně tak stačí kouknout do manualu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 | radiard | 12 | 24.1.2023 v 20:50 radiard |
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Crmkar | 4 | 6.1.2023 v 20:55 Massakra |
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 | Neo28 | 12 | 5.1.2023 v 15:18 _Michal |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |