Naposledy editováno 28.06.2016 10:29:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
assassin píše: gugo: a zjistil uz si kolik to vazi? kolik na tom ustris penez? me by se ten boxer libil vic nez ten rotax co jsem resili vedle ve vlakne....
zatezovani 80procent bych se bal... kdysi jsem se s Theinerem na CVUT hadal, ze si nemyslim ze je dobry pocitat do letadla se zatezovanim motocykloveho motoru na cca 80proc (slo o R1) a co jsem tak slysel tak jim v te UL39 uz ten motor zdechnul.....
JO zjistil, ten boxer s reduktorem je nekkde okolo 80-90 kg se vsim vsudy. Financni uspora, oproti olitanymu rotaxu 912 100 tis (nepocitam vlastni praci a vyvoj loze atd)
Dokonce to i nekde lita, takze by clovek nebyl ojedinelej pripad.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: JO zjistil, ten boxer s reduktorem je nekkde okolo 80-90 kg se vsim vsudy. Financni uspora, oproti olitanymu rotaxu 912 100 tis (nepocitam vlastni praci a vyvoj loze atd)
Dokonce to i nekde lita, takze by clovek nebyl ojedinelej pripad.
jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.
3 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
assassin píše: jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.
Jj, spojka na gs je radost :) pulka motorky pryc :) s tou vahou souhlasim. Jak ma byt to letadylko velky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: můžu se zeptat proč zrovna Báwo? Je to kvůli koncepci motoru "boxer"? Co VFR ? Věčko 4V...?
Boxer je idealni koncepce oro letecky ucely, je malickej a jde oddelit od prevodovky ktere je v letadle k nicemu, motocyklove motory co zminujes maji rovnou blok navrzeny na to ze v nem bude prevodovka = velikost + hmotnost
Letadlovou techniku jsem studoval na cvut - tam prave staveli to ul39 kde jsem zpochybnoval kolik vykonu z toho motoru chtej brat. A ted ten motor v letadle po pomerne kratke dobe umrel - ale detaily neznam .
Shanim motor do tohodle :
Naposledy editováno 29.06.2016 14:54:01
assassin píše: Boxer je idealni koncepce oro letecky ucely, je malickej a jde oddelit od prevodovky ktere je v letadle k nicemu, motocyklove motory co zminujes maji rovnou blok navrzeny na to ze v nem bude prevodovka = velikost + hmotnost
Kuwa byl jsi rychlejsi :)
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
assassin píše: jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.
Von ten motor je proste jak delanej pro letadlo. Po odlehceni 76 Kg cca se 100 konema. Ale otazka je jestli se to stran spolehlivosti vyplati, druhy zapalovani tam nedodelas a s predelanym subaru jsi nekde +10 -15 kg prakticky natom samym, ale neni to cesta do neznama.
Nastesti mam na premejsleni a reseni dost casu.
Pro tebe je to samorejme velky ...ale zasejc se 100 hp kdyby sis hodna hral tak by si z toho mohl udelat VTOL
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: assassin> A budes to honit ze slunce a z LIFE jo ?
jen z baterek, treba by mi 30min letu stacilo, mozna by se dalo i vic...kdybych nebyl linej zkusil bych pocitat...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Z toho ti vypadne hafo moc wathodin, tolik baterek podle me nemuzes dostat do vzduchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: assassin> tak vona to nebude vysoka matematika ctels 20kw motor, prvnich 5 minut potrebujes 100% vykonu potom trebas 70%.
Z toho ti vypadne hafo moc wathodin, tolik baterek podle me nemuzes dostat do vzduchu.
prvotni odhad nevypadal tak zle, treba ta ktm freeride ma podobnej vykon, na trati vydrzi tak pul hod a to jede skoro furt plnej a baterka neni tak velka, tzn treba dvojnasobna nez je ve freeridu by myslim byla jeste ok. preci jen ten rotax ma pres 60kg.... to je hodne Wh v baterkach.....
Pulhodina ve vzduchu ti stacit nebude navic tedy evim jestli LAA ma nejaky moznosti to takhle schvalit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |