Naposledy editováno 29.09.2008 16:40:46
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...
samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...
assassin>milan: strileni do vyfuku dela chuda smes, to jak motor "zdechne" se da rict vypovida o tom jestli zdechnul na uliti nebo na malo benzinu, to ze po otevreni plynu "zalapa po dechu" by taky rikalo ze je to chudy (nesedi mi to se strilenim do sani, ktery naopak hovori o bohate smesi)
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...
samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...
ale to strileni do sani dela u 4T motoru az moc chuda smes u 2T motoru je to zase moc bohata smes
takze je to jednoznacne chude na volnobezne strane a chce to trochu obohatit
dakarista650>assassin>milan: strileni do vyfuku dela chuda smes, to jak motor "zdechne" se da rict vypovida o tom jestli zdechnul na uliti nebo na malo benzinu, to ze po otevreni plynu "zalapa po dechu" by taky rikalo ze je to chudy (nesedi mi to se strilenim do sani, ktery naopak hovori o bohate smesi)
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...
samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...
ale to strileni do sani dela u 4T motoru az moc chuda smes u 2T motoru je to zase moc bohata smes
takze je to jednoznacne chude na volnobezne strane a chce to trochu obohatit
řekl bych že má pravdu assassin
u 4T chudá směs střílí do výfuku, a bohatá do sání...
Takže pokud to chcípe při přidání plynu řekl bych že je to bohaté, proto jsem se ptal jestli má dobře seřízenou hladinu, která má na bohatost vliv
dakarista650>Lada.s> zitra ti poslu neco o ladeni karbiku a ver ze se to tam doctes, ona totiz jenom chuda smes strili do vyfuku ale kdyz uz je extremne chuda tak strili i do sani, coz vysvetluje kombinaci strileni do sani a zaroven do vyfuku. Ja mel ten samej pripad a zpravilo to jen obohaceni, kdyz jsem ochudil tak to bylo jen horsi. Coz take vysvetluje ta K&N vlozka
jestli bych taky mohl dostat nejake instrukce
chce to vetsi volnobeznou trysku - je tam jen zasroubovana, navic je tam sroub na stelovani vzduchu - pilot screw, kdyz ho mas nastavenej na max bohatost (vetsinou na max zasroubovanej, otvira vzduch) a strili to chce to vetsi volnobeznou trysku.
u toho drzaku hlavni trysky - predpokladam ze to posouva jen tryskou proti jehle a ne vyustenim v difuzoru... pokud je to tak je to jen na presnejsi doladeni.. stejne mezi jednotlivymi zarezy na jehle)
ono na jedovalcovem a docela ostrem stroji muze mit nastaveni karburatoru docela zasadni vliv a docela velkej vliv maji i upravy sani a vyfuku. doladit to jde i baj voko, ten navod od dakaristy je dobrej, drze se jeho. ale neni to uplne zadarmo, kdyby to slo snadno ladici motoru by si nic nevydelali...
jinak koukam ze je tam i nejakej system na zavirani vzduchu, membrana atd, takhle z nakresu tezko rict jak to funguje, ale mozna na zavirani vzduchu pri zavrenym soupatku, na eliminaci strileni prave, myslim ze kdyz bude tenhle karbec vyladenej ok nebude to strilet vubec.
dakarista650>Milan SV>dakarista650> Muzes mi ten navod kdyztak poslat na mail milansoor@post.cz. Dikas
nemas plnej email porad mi to vraci email zpatky
Promin, email plnej nemam ale je tam preklep.Nevsiml jsem si toho. Takze oprava. Muj mail je : milanosor@post.cz
Diky