globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastaveni karburatoru XR650R O4
 
29.9.2008 v 16:37
Ahoj vsichni.Snad se tady najde nejaky XRrkar.Za tyden mame vyjizdet do Maroka a zacalo me zlobit XRko.Kupoval jsme ho nedavno,takze techniku jeste zmaknutou uplnen nemam ale rozborku karbecu jsem musel nechtene udelat za vikend asi 10x.Co ted motor dela?Nastartovat vpohode,ale pri volnobehu kdyz brknu do plynu,tak se jakovy pridusi a bud chcipne nebo to zacne cele kolisat.Pri vytoceni na plynule otacky, obcas streli i pri drzeni plynu, no a pri pusteni plynu ani nemluve.To je stelba uz kor. Motorka ma natoceno cca 3tis km, je tam KN (dane mnou) a FN ladak i s potrubim ( predchozi majitel ). Nevim jestli jsem tam neco posral pri rozdelavani a skladani na zpet ale motor se chova hur nez predtim.Mozna to KNko.Fakt netusim.Nejaka rada co zkusit jeste postelovat? Jo a hlavni tryska tam je 180 ( coz jsem se docetl na XR-US je zpravny rozmer pri otevrenem sani a ladaku) SLOW JET ( nevim jak se rika tehle trysce rika ) je tam 65 a jehla je na prostrednim zarezu ( treti od vrchu ) vice vysvetleni uz nemam. Jsem v koncich,tak kdokoliv ma pripominku nebo radu,sem s tim!!!Diky moc

Naposledy editováno 29.09.2008 16:40:46

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 16:38 | Nahoru | #1
Jo a tohle vse se deje pri zahratem motoru.Pri nastartovani par otacek uplne vpohode,ale pak to zacne a sem tam streli do sani.

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 18:02 | Nahoru | #2
Tak mě zatím napadá jen rozladěná bohatost, a vzhledem k tomu že má tak málo najeto, tak vylučuju falešný zvzduch skrz sací hrdla.

Ale i tyto příznaky má dost na svědomí špatná svíčka

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 18:06 | Nahoru | #3
máš dobře seřízenou hladinu?

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 18:16 | Nahoru | #4
milan: strileni do vyfuku dela chuda smes, to jak motor "zdechne" se da rict vypovida o tom jestli zdechnul na uliti nebo na malo benzinu, to ze po otevreni plynu "zalapa po dechu" by taky rikalo ze je to chudy (nesedi mi to se strilenim do sani, ktery naopak hovori o bohate smesi)
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...

samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 20:19 | Nahoru | #5

assassin>milan: strileni do vyfuku dela chuda smes, to jak motor "zdechne" se da rict vypovida o tom jestli zdechnul na uliti nebo na malo benzinu, to ze po otevreni plynu "zalapa po dechu" by taky rikalo ze je to chudy (nesedi mi to se strilenim do sani, ktery naopak hovori o bohate smesi)
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...

samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...



ale to strileni do sani dela u 4T motoru az moc chuda smes u 2T motoru je to zase moc bohata smes

takze je to jednoznacne chude na volnobezne strane a chce to trochu obohatit

Nastaveni karburatoru XR650R O4

29.9.2008 v 22:45 | Nahoru | #6

dakarista650>assassin>milan: strileni do vyfuku dela chuda smes, to jak motor "zdechne" se da rict vypovida o tom jestli zdechnul na uliti nebo na malo benzinu, to ze po otevreni plynu "zalapa po dechu" by taky rikalo ze je to chudy (nesedi mi to se strilenim do sani, ktery naopak hovori o bohate smesi)
karbec XRa neznam, ale asi je to naka prima potvora? ma to akceleracku? na malo otevrenej plyn ma vliv sroubek smesi, volnobezna tryska, a prumer jehly, zkusil bych vetsi volnobeznou, pripadne jeste vytahnout jehlu, co to jde, neni to koser, mela by se dat jehla s mensim prumerem, ale aspon zaklad jestli to neco dela...

samo ze zkontrolovani jestli dotejka benz, hladina, prisavani falesnyho vzduchu.. je prvni veci ktery musi bejt ok, nez se zacne vrtat do dalsich veci...

ale to strileni do sani dela u 4T motoru az moc chuda smes u 2T motoru je to zase moc bohata smes

takze je to jednoznacne chude na volnobezne strane a chce to trochu obohatit



řekl bych že má pravdu assassin
u 4T chudá směs střílí do výfuku, a bohatá do sání...
Takže pokud to chcípe při přidání plynu řekl bych že je to bohaté, proto jsem se ptal jestli má dobře seřízenou hladinu, která má na bohatost vliv

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 01:10 | Nahoru | #7
Lada.s> zitra ti poslu neco o ladeni karbiku a ver ze se to tam doctes, ona totiz jenom chuda smes strili do vyfuku ale kdyz uz je extremne chuda tak strili i do sani, coz vysvetluje kombinaci strileni do sani a zaroven do vyfuku. Ja mel ten samej pripad a zpravilo to jen obohaceni, kdyz jsem ochudil tak to bylo jen horsi. Coz take vysvetluje ta K&N vlozka

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 01:15 | Nahoru | #8
dakarista650> pošli

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 02:30 | Nahoru | #9
assassin> Rikam si ze strelit si to obcas musi kdyz je tam cely potrubi a koncovka,ale na SV to mam to same (mozna blbej priklad kdyz je to strikacka) ale takova strelba se nekona.Jinak nejaka rada jak zkouknout hladinu?Nemam tucha jak se to na tomhle steluje.Jediny co zastavuje pritok paliva a tudiz i mnozstvi je plovak,ktery pritlacije ventil pritoku.Jinak karbec je to Keihin.Neco podobneho ve starsim kabate jsem mel na starsim CRku 2T ale laboroval jsem pouze s hlavni tryskou na zimu a leto. Napada me jen jedna vec,predtim to taky trosku strilelo,ale ne takhle,mohlo by to byt KN filtrem + kombinace male volnobezky?Nekde jsem videl volnobezku 68 ja tam mam puze 65 prave s kombinaci s halvni tryskou 180 oproti te puvodni 172 ( jak uz jsem psal).Jestli teda muzes popsat jak zkouknout haldinu,budu moc rad.Prisavani moc asi nezkontroluji,jedine prohlidnout hrdla a ty gumy u nasavani.Jinak navrchu ( mysleno pri jizde pod plynem ) to jede "snad" dobre,ten spodek tela neplechu.Zkusim urychelne sehnat asi tu vetsi " slow jet "

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 02:33 | Nahoru | #10
Jo jinak jak jsem psal, ze jsem mel X krat karbec rozhozeny,tak jsem prave zkousel menit polohu jehly,ale prakticny bezezmeny.Na hodne zasunute to chciplo i pri jizde ( prvni zarez od vrchu), stred uz zname ( to dela prave ten bordel ) a nejvic otevrena bych rekl,ze strili jeste o dost vice do vyfuku.

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 02:34 | Nahoru | #11

dakarista650>Lada.s> zitra ti poslu neco o ladeni karbiku a ver ze se to tam doctes, ona totiz jenom chuda smes strili do vyfuku ale kdyz uz je extremne chuda tak strili i do sani, coz vysvetluje kombinaci strileni do sani a zaroven do vyfuku. Ja mel ten samej pripad a zpravilo to jen obohaceni, kdyz jsem ochudil tak to bylo jen horsi. Coz take vysvetluje ta K&N vlozka



jestli bych taky mohl dostat nejake instrukce

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:24 | Nahoru | #12
[img]

Naposledy editováno 30.09.2008 03:29:49

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:30 | Nahoru | #13
[URL=

Naposledy editováno 30.09.2008 03:44:11

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:30 | Nahoru | #14

jestli bych taky mohl dostat nejake instrukce



jasny poslu ti to take co a jak se ma ladit a co se jak ovlivnuje

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:31 | Nahoru | #15


Naposledy editováno 30.09.2008 03:41:32

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:32 | Nahoru | #16
Tak ze by konecne? [URL=

Naposledy editováno 30.09.2008 03:45:28

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:47 | Nahoru | #17
je tam videl slozeni karbecu.Volnobezka ja je tam proste jen zasroubovana a neco na stelovani vzduchu?Zboku je srobek ale ze by ten neco extra delal?Jsem z toho jelen.

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 03:54 | Nahoru | #18
Jo a jeste jedna vec.Hlavni trysak je nasroubovana na jeste jedne casti " needle jet holder " kterou prochazi jehla.No ale ten drzak trycky ma jeste aretacni matici,kterou pri povoleni jde cele to telo i s tryskou zasroubovat hloubeji nebo naopak.V navodu o serizeni toho nic neni.Muze to mit taky na neco vliv?Kdyz si to tak vybavuji,tak se pri cisteni mozna matice mirne potocila.

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 09:09 | Nahoru | #19
dakarista, lada: jj je to moc chudy, pak to muze i strelit do sani...

chce to vetsi volnobeznou trysku - je tam jen zasroubovana, navic je tam sroub na stelovani vzduchu - pilot screw, kdyz ho mas nastavenej na max bohatost (vetsinou na max zasroubovanej, otvira vzduch) a strili to chce to vetsi volnobeznou trysku.

u toho drzaku hlavni trysky - predpokladam ze to posouva jen tryskou proti jehle a ne vyustenim v difuzoru... pokud je to tak je to jen na presnejsi doladeni.. stejne mezi jednotlivymi zarezy na jehle)

ono na jedovalcovem a docela ostrem stroji muze mit nastaveni karburatoru docela zasadni vliv a docela velkej vliv maji i upravy sani a vyfuku. doladit to jde i baj voko, ten navod od dakaristy je dobrej, drze se jeho. ale neni to uplne zadarmo, kdyby to slo snadno ladici motoru by si nic nevydelali...

jinak koukam ze je tam i nejakej system na zavirani vzduchu, membrana atd, takhle z nakresu tezko rict jak to funguje, ale mozna na zavirani vzduchu pri zavrenym soupatku, na eliminaci strileni prave, myslim ze kdyz bude tenhle karbec vyladenej ok nebude to strilet vubec.

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 09:15 | Nahoru | #20
jo a dole na plovakovce je velkej sroub na vypousteni, mohl by tam bejt i nakej mensi... chce to na jeden z tech vypoustecich otvoru pridelat hadicku.. zvednes ji vedle plovakovky a diky principu spojenych nadob vidis kolik tam je benzinu, spis jde jen o to aby tam dotejkal a byla tam hladina co priblizne odpovida mistu kde plovak zavre ventil (jestli nejde stelovat) kdyby nedrzel tak by to pretejkalo prepadem (ta trubicka co je naspod plovakovky s je na ni nasazena hadicka)

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 13:26 | Nahoru | #21
Diky za kazdou radu.Dneska nemam moc casu,protoze zachvili ficim do prace ale jeste predtim omrknu tu hladinu.Ale do toho jsem nevrtal,takze myslim ze by to melo byt ok.Jinak jsem byl v Honde a snad budu mit do patku vetsi volnobezku (68) tak vyzkousim.Je to nepomer.Ex majitel sice karbec tunil ale myslim ze to mel vzit z gruntu a ne jen hlavni trysku.Uvidime.Asi to KNko ochudilo uz definitivne.Zlate pravidlo je,nevrtat se v necem co funguje,ale tohle nefungovalo na 100% a precejenom ceka nas dlouha cesta a pak se nekde morit s masinou.Radsi si necham poradit.Diky chlapi

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 13:27 | Nahoru | #22
dakarista650> Muzes mi ten navod kdyztak poslat na mail milansoor@post.cz. Dikas

Nastaveni karburatoru XR650R O4

30.9.2008 v 16:10 | Nahoru | #23

Milan SV>dakarista650> Muzes mi ten navod kdyztak poslat na mail milansoor@post.cz. Dikas



nemas plnej email porad mi to vraci email zpatky

Nastaveni karburatoru XR650R O4

1.10.2008 v 03:02 | Nahoru | #24

dakarista650>Milan SV>dakarista650> Muzes mi ten navod kdyztak poslat na mail milansoor@post.cz. Dikas

nemas plnej email porad mi to vraci email zpatky



Promin, email plnej nemam ale je tam preklep.Nevsiml jsem si toho. Takze oprava. Muj mail je : milanosor@post.cz

Diky

Nastaveni karburatoru XR650R O4

1.10.2008 v 16:01 | Nahoru | #25
dakarista650> Diky moc za navody.Napred pockam na tu trysku a pak do toho zacnu zase vrtat protoze bez starteru je to tragedie neco zkouset,kdyz motor porad chcipa a noha uz nevladne.Navic neni stale vse ostani dodelane,takze nevim co driv.Tedka jeste instalovat vetrak no kdyz nejede motor,tak nemam stavu.Tudiz se instaluje blbe.Je to mor.Ne ze by karbec nemel svoje kouzlo ale zlata strikacka

Nastaveni karburatoru XR650R O4

26.6.2016 v 21:22 | Nahoru | #26
Chlapy máte ještě někdo ten návod na nastavení karburatoru?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist