Co se týče motorky, chci něco povedeného v kategorii Cruiser. Cena by měla být okolo 130 tisíc Kč, max. 150 tisíc. Motorka by to měla být spolehlivá s minimálními nároky na údržbu, hodně líbivá a vhodná pro jízdu ve dvou. Mám tři favority - vzhledově nenajdu pro sebe nic hezčího, než Yamahu XVS 1100 A Dragstar Classic (ale vyděsily mě problémy se startérem a hlavně s kardanem), co se týče spolehlivosti Hondu VT 1100 Shadow (nechci nikoho urazit, přiznám se ale, že ta se mi tedy nijak extra nelíbí hlavně ve srovnání s Dragstarem Classic) a do třetice Triumph America (krásná motorka, super značka, láká mě, ale moc jich tady nejezdí - jak je to pak s náhr. díly a servisem, navíc chybí dlouhodobé zkušenosti uživatelů).
Rád bych si přečetl vaše zkušenosti s těmito stroji, případně bych si klidně nechal doporučit něco jiného i když už jsem svůj výběr takto zúžil. Předem moc děkuji za postřehy
Naposledy editováno 09.06.2016 14:55:46
2 reakcí na tento příspěvek Větší cruiser?
Pokud bys sehnal v této cenové relaci, pak můžeš zvážit Royal star 1300(čtyřválec do V) a XV 1600 Wild star(královský hřídel-řemen ) od Yamahy...
Koukni i po VN 1500 Classic(slyšel jsem hodně polemiky ohledně spotřeby oleje a celkové spolehlivosti, ale znám spokojené majitele i ty druhé ),
Nebo nevšední, svéráznou Moto Guzzi California 1100 Nevím ani proč, ale tu bych ti doporučil !Výborné brzdy, skvělý rám,tlumič řízení, vstřikování a přidaná hodnota tradiční evropské značky s dlouhou tradicí
Pokud by tě něco zajímalo, klidně písni, rád pomůžu .
Naposledy editováno 09.06.2016 15:26:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
fatman píše: ...XV 1600 Wild star(královský hřídel-řemen ) od Yamahy...
Technicka - XV nema kralovsky hridel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
Tak jsem zase chytřejší ...
Díky!
Takže to jsou pouze rozvodový tyčky vedený venkem??
Ale vypadá to sááákra dobře !
Naposledy editováno 09.06.2016 18:44:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
1 reakcí na tento příspěvek Větší cruiser?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
fatman píše: Nebo nevšední, svéráznou Moto Guzzi California 1100 Nevím ani proč, ale tu bych ti doporučil ...
No tak to já zase vím úplně přesně. Vodí se jako naháč a také tak jezdí. Však rám původem z LeMans, Bremba a u novějších dvousvíček většina motoru z Brevy mluví jasně.
Jinak ta America je jeden z mála strojů, která daleko lépe vypadá na obrázku, než ve skutečnosti. To je trochu zklamání, páč Triumph mám jinak rád. A rozhodně nepatří do skupiny velkých. Je to dost malý stroj. California také není žádný obr, třeba proti Wild Staru, ale oproti Americe je to macek.
E:písmeno
Naposledy editováno 10.06.2016 10:52:47
1 reakcí na tento příspěvek Větší cruiser?
Naposledy editováno 10.06.2016 19:26:25
Tom-K píše: No tak to já zase vím úplně přesně. Vodí se jako naháč a také tak jezdí. Však rám původem z LeMans, Bremba a u novějších dvousvíček většina motoru z Brevy mluví jasně.
Jinak ta America je jeden z mála strojů, která daleko lépe vypadá na obrázku, než ve skutečnosti. To je trochu zklamání, páč Triumph mám jinak rád. A rozhodně nepatří do skupiny velkých. Je to dost malý stroj. California také není žádný obr, třeba proti Wild Staru, ale oproti Americe je to macek.
E:písmeno
Myslel jsem to samozřejmě ironicky ...Ona je fakt skvělá .(A "zadní válec " se taky nepřehřívá ...
mám drag stara 1100 a musím říci že se jedná téměr o bezúdržbový stroj. Dvě věci co tě můžou potkat je volnoběžka - hold není to problém jenom u dragstara. oprava do 14t. V horším případě tě potká druhá závada - ukroucená hřídel kardanu - oprava do 50t :). Nebál bych se toho a šel bych do tohoto stroje, oproti Wildovi jezdí suprově do zatáček, je lehčí - to obnáší že s gumou na kolech najedeš víc než třeba na Wildovi který je o poznání těžší. Výkon u dragstara je dostačující, brzdy perfetní, vše plech žádný zasraný plast jak je teď zvykem cpát všude Pokud jsi se rozhodnul pro Wildu vím že byl problém s převodovkou a byly svolavany do servisu - hold kazdy stroj neco ma. Do Drag stara 1100 classic jsem se zakoukal na prvni pohled a po 10 letech mohu říci že jí budu nadále věrný a prodávat určo nebudu.
Mej se
Pavel
Naposledy editováno 11.06.2016 22:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
fery251 píše: Měl jsem Kawasaki VN 1500 Tourer a naprostá spokojenost. Jednou z výhod byl kardan a vodou chlazený motor, protože tolik netrpí zadní válec. Další výhodou je, že téměř vše je ze železa a minimum plastů. Výhodou jsou i hydroštely, takže se nemusíš starat o seřizování ventilů. Cenově se pohybují kolem 120000 Kč a pokud víc cestuješ, oceníš boční pevné kufry. Olej mi nežral téměř vůbec. Z estetického hlediska nemá tak krásný motor na pohled.....
Vodou chlazený motor? To má být u této kategorie motorek výhoda? Trpí zadní válec? Kde?
Na mojí motorce už tedy zadní válec trpí 120 000km, ale nestěžuje si. Tak nevím čím jako trpí, aha už vím - nejde moc vidět ze předu.
Jiří78 píše: Vodou chlazený motor? To má být u této kategorie motorek výhoda? Trpí zadní válec? Kde?
Na mojí motorce už tedy zadní válec trpí 120 000km, ale nestěžuje si. Tak nevím čím jako trpí, aha už vím - nejde moc vidět ze předu.
Přesně, u vzducháče je to vyřeśeno bohatší směsí na zadním válci a mám dojem že Japončíci to dobře propočitali a že zadní válec je na tom přesně tak jak ten přední čili v pohodě :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší cruiser?
Brejlovec píše: Jen tak mimochodem, velký cruiser. Triumph America perfektně sedl mé manželce a uvažuje o jeho koupi. 161 cm / 55 kg. Tak nevím jak ti bude.
Triumph Amerika není žádný velký cruiser, má rozvor 1610, a motor 865 ccm, je to příjemný, téměř normální motocykl, není to úplně typický cruiser. Ani Triumph Thunderbird není rozměry vyloženě velký cruiser, i když váží 350 kg, má rozvor 1665 a výšku sedla 700 mm. Ale to je finančně jiná liga.