To, že to je Spark vidím, ale nepodařilo se mi dohledat jaký je to model! Na pohled se zdá, že to má docela propracovanou ventilaci, tak mě zajímají další podrobnosti. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Co to má Sršeň za hadry?
Takhle to má říz, on umí zajezdit na všem co mu přijde pod ruce a v mnoha praktických věcech , které říká hlavně pro začátečníky, má pravdu.
Spíš nechápum proč to řešíš - každý rok vyjde "nová kolekce" s pár jinak udělanýma proužkama každé značce. Pokud chceš něco ve stejném stylu, koukni na Rockway, za celkem solidní prachy solidní hadry(materiálem i střihem).
Stejně je to vše šité v Pákistánu
https://www.rockway-...obleceni-na-motorku/
1 reakcí na tento příspěvek Co to má Sršeň za hadry?
Obecně má Spark nevýhodu v tom, že se dílce odepínají komplet a pak je musíš někam uložit. IXS má nespornou výhodu v řešení odepínání a to v podobě, že odepneš 3strany a vložíš do míst pro ně určené. Dokonce se přední díl dá zapnout (nikoli rozepnout) za jízdy.
Naposledy editováno 05.06.2016 16:21:48
2 reakcí na tento příspěvek Co to má Sršeň za hadry?
Chce ji určitě vidět naživo - je fakt super, i nám se moc líbí. Všechny aktuální modely Spark je možné vyzkoušet na pobočkách v Hradci Králové a Ostroměři .
2lizard: Prosíme tímto uživatele 2lizard aby se před hodnocením nevýhod některého z modelů, jako například Spark GT Turismo, s tímto modelem důkladně seznámil, protože konkrétně v tomto případě není nutné ventilační panely plně odepínat. (lze je třeba jen rozepnout a zajistit patentkou)
Naposledy editováno 06.06.2016 12:33:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to má Sršeň za hadry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to má Sršeň za hadry?
Simier píše: 2lizard> Jasně IXS Montevideo mám "nakoukané" a má obrovské rozepínací panely podobně jako Dainese D explorer. Předpokládám však, že bunda od Sparku bude za trochu jiné peníze. Škoda, že Montevideo II nemá trochu pestřejší barvy, respektive jsem myslel, že se trochu odvážou a vcelku nenápadnou první verzi Montevidea trochu vyšperkujou i v tomto ohledu. Třeba fluozelená vyrianta by neuškodila jinak je to určitě skvělá bunda, o tom žádná!
Hele měl jsem Sparka Adventure M - tedy ještě ho mám ve skříňi - a nehodlám se ho zbavovat, neb kvalita naprosto super a nemohu proti němu říci jediné špatné slovo. Ale při změně jsem chtěl světlou barvu a to IXS padlo do oka.
motosalon-hk píše: 2lizard: Prosíme tímto uživatele 2lizard aby se před hodnocením nevýhod některého z modelů, jako například Spark GT Turismo, s tímto modelem důkladně seznámil, protože konkrétně v tomto případě není nutné ventilační panely plně odepínat. (lze je třeba jen rozepnout a zajistit patentkou)
Díky za upozornění. GT Turismo jsem obhlížel jen zběžně a opravdu se mi zdálo, že panel je plně odepínací. Výhoda částečného zajištění je nespornou výhodou, avšak já řešil plné odepnutí. Nicméně co je pro jednoho nevýhoda, může být pro druhého výhoda