kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: No když si na motorku sedne Justin Bieber (nebo co to je za dítě), tak vypadá krutě i taková Honda Monkey
To jo....ale jinak nevypadá tedy vůbec krutě...:) ale svezl bych se na tom,...jako náhrada skůtru do Prahy by to šlo :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ispirace pro Pettu
Vcera mi ho privezli, tak jsem okusil polni cesty a je to makacka jako prase. Za 20 min jsem byl vyriz..
Neco s tim pres zimu provedu, ale i ta cervena je pekna. Zvlast, kdyz predni a zadni hlinikovy blatniky stojej sedmicku. Radsi to laknu..
Superbikovy riditka mam doma.
Na volnoběh mně občas Monster (S4R) chcípne. Má to nějakou regulaci volnoběžných otáček?
A občas motor sykne a desetinu sekundy ztratí výkon, což člověk spíš pozná díky tomu syknutí. Je to vlastnost nebo error, po kterém bych měl dál pátrat?
Díky.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Az budu vybirat na okruh, tak to je neco jinyho.
Zatim mam v merku 899, to by mi melo stacit.
Scramblera jsem koupil presne na to, na co ho potrebuju..
Petta píše: Pro me ne. Na silnici uz nic lepsiho nepotrebuju a na pole vlastne taky ne, nebot se tam podivam jednou za mesic na hodku, dve.
Az budu vybirat na okruh, tak to je neco jinyho.
Zatim mam v merku 899, to by mi melo stacit.
Scramblera jsem koupil presne na to, na co ho potrebuju..
Dobře si udělal, v tomhle případě vůbec nepochybuju, házej foto, tuning, info,....tohle mě zajímá, ale jen pokud se nezvedá plynem i na tři
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Navíc to jede skoro 200 prej a to vůbec nepotřebuju, takže bych pak hodil i nějaký zoubek dozadu. Šestka je v provozu nevyužitelná, tak bych jí tím zapřáhnul..
Fotku šoupnu o víkendu, ale je to obyč červenej. V týdnu se k mašině nedostanu..
Ta žlutá, co jsem testoval, nebyla nic moc, ale v tý červený je celkem pěknej. Ale verze Independent je best, tak asi půjdu tím směrem, ale až v zimě.
Zkusil jsem včera zajet do polí a je to tvrdý, ale stejně mě to bavilo. Za 20 minut jsem byl vyřízenej, ale nejlepší byly ty drifty, kdy jde zadek do strany.
Včera jsem přidělal clip-on řidítka, vypadá to pěkně, ale přijdu tím o výhodu pohodlí. Ty černý z trotla nebo z independentu budou asi nej..
Něco s tím provedu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak vysoke to ma zdvihy?
cibus píše: Petta: Jsem zvedavy, jak dlouho ti ten polni entuziasmus vydrzi.
Jak vysoke to ma zdvihy?
Protože to vidím tak jednou, dvakrát za měsíc, tak asi dlouho. Nemám v úmyslu vyhledávat hrboly nebo skoky,
jenom tu šotolinu, kde můžu nechat ujíždět zadek. Víc od tý mašiny nečekám, takže by to mohlo mít zdvihy sportu,
ale má to 150 mm.
Franco: jenom pro image kafe a pocit, že člověk sedí na starym závoďáku. přehozený je to za 20 minut, takže podle nálady.
ale většinou tam nechám origo nebo pořídím ty independenty, ty bych tam nechal na furt.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale tipuji, ze je otazkou kratkeho casu, kdy pole z jizdniho repertoaru skrtnes.
At to slouzi a mas z ni radost. A az te ta radost prejde, koupis jinou. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nic špatnýho to není... tak to bylo