Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20
tencotancismoto píše: Co nechápu, je to, že se vymýšlí pořád nové příručky a předpisy. Proč se to nepřevezme = sjednotí podle třeba němců kteří v tom mají mnohem větší pořádek a logiku. Každé eurohovno musí být unifikované, ale předpisy si dělá každý sám Vždyť co může jezdit v D, může jezdit i u nás. Pokud má moto platné STK v EU, tak musí platit i u nás. Ale to by bylo moc jednoduché...
00Pavel píše: No já jsem tu knížečku letmo procházel a je to nechutný. Kdyby se radši soudruzi z VB řídili zdravým rozumem, ale to chci moc, protože stále uvažujou jako soudruzi z VB. Teda né všichni, ale je jich hooodně. Jako jestli se podle toho některej z těch dutohlavů řídí, tak je to zoufalej chudák.
Místo světlých zítřků, jsme v době, kde si každý říká:"kde jsou ty časy, když to stálo za hovno". Byrokratů jsou přeplněný baráky a hojit se začínají houfně na motorkářích, tak se ukáže, jestli nám budou dál a hustěji srát na hlavu. Protože ty cancy v brožuře jsou kvůli všemu, jen ne kvůli starosti o úmrtnost motorkářů.
666S999 píše: Místo světlých zítřků, jsme v době, kde si každý říká:"kde jsou ty časy, když to stálo za hovno". Byrokratů jsou přeplněný baráky a hojit se začínají houfně na motorkářích, tak se ukáže, jestli nám budou dál a hustěji srát na hlavu. Protože ty cancy v brožuře jsou kvůli všemu, jen ne kvůli starosti o úmrtnost motorkářů.
Plně s tebou souhlasim. Místo aby hlídali, aby dobytek, nedělal pí...oviny a neohrožovali zjevně okolí a sebe, tak se budou vozit po strejkách s navoněnejma chopperama, jezdcích co maj hlučnější výfuky kvůli bezpečí, protože můj názor je, že radši budu slyšet, i když ještě nejsem vidět, než aby mě někdo přehlédnul, protože mě neslyšel. Je to jen o vybírání pokut, s bezpečností to nemá nic společnýho. Jak říkám, základem je selskej rozum, ale ten aby u VB pohledal. Přitom, je celkem jednoduchý při kontrole otypnout, jestli zastavený je slušný člověk a nebo gauner.
BednyS píše: Já už potkal příslušníky s novou příručkou. Drát do výfuku mi naštěstí nestrkal, ale asi 10min do něj koukal s baterkou. Nevim co tam hledal mam origo výfuk bez úprav. Pak mi dal pokutu 200 za chybějící pravé zrcátko, prej i to levý nesplňuje vyhlášku, protože se do něj nevejde ta kružnice. Ještě mi tvrdil že musí bejt sklopné a uchycené na original úchytech.
Hm, tak to já mám moto z 2007, úchyty i zrcátka origo a sklopné nejsou, tak nevím kde je chyba, ale buzerovat bych se za to nenechal..
Motocykly, které byly schváleny do provozu před 1.7.2001, nemusí mít nepůvodní (neoriginální) výfukov systémy opatřeny homologační značkou.
Znamená to, že staré motorky můžou jezdit s rourou od kamen a je to v pořádku?
dva_hrnce píše: Hm, tak to já mám moto z 2007, úchyty i zrcátka origo a sklopné nejsou, tak nevím kde je chyba, ale buzerovat bych se za to nenechal..
Jsem mu rikal ze i ty origo jsou tam prisroubovany (i v ty prirucce pisou ze musej bejt radne upevneny), prej ale kdyz ze ne zaberete tak se daji sklopit. Tak jsem za nej zabral a sklopil ho (jeste ze jsem to nedotah na krev), tak jen blbe koukal.
V_i_c_i píše: Tohle je jedna z kokotin co tam je. Je spousty homologovanych vyfuku, kde se ti ten drat zastavi az o ventil.... Ale jak se ted budes hadat s policajtem mavajicim touhle priruckou netusim. Asi leda to nechat poslat do spravka.
kamaráde,ale takový homologovaný výfuk splňuje hlučnost pouze s db-kilerem .pokud ho tam nemáš,tak se není o čem bavit...
Pro rýpaly - mám Horneta s originálním výfukem. Jde mi jen o princip, protože nechápu, proč by mi měl nějaký policajt hrabat na mašinu.
Michael24 píše: Možná se teď ptám jako blbec, ale to si opravdu všichni necháte od policajta strkat nějaký drát do výfuku? Však pokud má podezření, že motorka nesplňuje předepsaný technický stav, ať mě pošle na STK. Ale proč by mi měl cpát nějaký nesmysl do výfuku? Nebo se pletu a něco zásadního mi uniká?
Pro rýpaly - mám Horneta s originálním výfukem. Jde mi jen o princip, protože nechápu, proč by mi měl nějaký policajt hrabat na mašinu.
myslím si,že tohle není problém-zakaž mu strkat drát do výfuku,požaduj kontrolu na STK a on tě tam jistě rád pošle.........
Dolph-cz píše: kamaráde,ale takový homologovaný výfuk splňuje hlučnost pouze s db-kilerem .pokud ho tam nemáš,tak se není o čem bavit...
Ale kamarade nikdo nezminoval ze by mel byt DB killer vyndany. Treba takova Yoshimura Tri Oval Slip On je i s DB killerem stale normalne pruchozi...
Tedy je hovadina nejaka zkouska dratem. S tim ze pokud je podezreni tak alou zkusebna samo beru.
V_i_c_i píše: Ale kamarade nikdo nezminoval ze by mel byt DB killer vyndany. Treba takova Yoshimura Tri Oval Slip On je i s DB killerem stale normalne pruchozi...
Tedy je hovadina nejaka zkouska dratem. S tim ze pokud je podezreni tak alou zkusebna samo beru.
podezreni si policajt vycuca z prstu kdykoliv se mu zachce... vezmes si den dovoleny a pojedes na STK kde ti potvrdi, ze to mas OK a jeste to povezes/posles nekam na policii? a kdo tohle zaplati? ja si den sveho zivota cenim docela vysoko....
SickFish89 píše: Tady to máte kompletní Příručka
A nevíte jak je to s postihama? co když mi policajt strčí drát do vejfuku a zjístí že tam žádnej tlumič není ? pošle mě na STK ? nebo rovnou pokuta ? a když pokuta tak za kolik ?
Díky
Na STK tě může hnát pouze pokud trasa z místa zastavení na STK a zpět nepřesáhne 8km.
Bylo by zajímavé plánovat si výlety tak, aby se člověk nepriblizil k STK na 4km a jsi v klidu
S tím vyfukem nevím, cajt ti tam bude strkat drát, ale na STK podle mě koukne maximálně na homologaci, pochybuji že maj běžně certifikované hlukomery..
http://zpravy.idnes....o=MBB632cd6_doc1.jpg
A mimochodem pancéřové hadice jsou závažný zásah do brzdového systému a stk s nima taky nepude. Vysvětloval mi to chlápek přímo na stk. Teda smál se tomu a technickou dává i přes tyhle nesmysli.
Naposledy editováno 14.05.2016 23:29:46
Motate tu vsichni jablka s hruskama...vzdyt tu celou dobu pisete o nejake metodicke prirucce pro policii, ktera jim ma pouze v realu usnadnit, jak poznat, zda ten ci onen motocykl je ci neni zpusobily pro provoz na pozemnich komunikacich. Ale to, co ma nebo nema motorka ci jakekoliv jine vozidlo splnovat pro provoz na verejnych komunikacich, je prece zrejme z jinych, naprosto pristupnych predpisu a norem.
Ti z vas, kteri na motorce dojeli nekdy za hranice smerem na zapad, vedi, ze tam to uz par let funguje. Ale kdyz se objevi naznaky neceho podobneho u nas, tak jsou najednou vsichni podelani, ze je to pomalu zakaz jezdeni na motorce. Ne neni, my s nezbastlenymi motorkami muzeme vesele jezdit dal (i na ten zapad) a ti ostatni samozrejme take, jen musi pocitat s tim, ze mozna prijde nejaky postih za otevreny ladak, spatne umistenou SPZ, atd. Tedy za veci, ktere nebyly povolene ani dosud, jen to nikdo moc neresil prave z duvodu, ze pojicajti nemeli prirucku a vlastne ani nevedeli, na co se zamerit.
Tak se nestresujte a nereste kraviny
TomyNav píše: nyx113> Zdravím! Můj podpis tam už je. Dál nezbývá než držet palce Rozešlu to i kámošům na dvou kolech. A tisícivýfuková předávka petice před Strakovkou by byla vážně mazec! Zejména pokud by tam bylo dost těch, co mají laufy který ta nablblá příručka zakazuje!!!! Já už málem sejmul dědu z kola, protože se rozhodl odbočit vlevo a já byl moc potichu...
A Ty si jistě myslíš,že to bylo kvůli tomu,že jsi měl tichej vejfuk.
Prestavam se divit, ze si o nas vsichni mysli, ze jsme uplna hovada (mysleno motorkari). Uz jsme tak velka skupina, ze vlastne zadnou skupinou nejsme a je mezi nami naprosto stejne procento uplnych imbecilu, jako v cele populaci. Problem je, ze ti o sobe zpravidla davaji nejvic vedet, ti normalni jen jezdi, uzivaji si to a neresi kokotiny