globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
 
6.4.2016 v 21:25
Chci se zeptat jak jsou ted ty nove cviceni u RP na moto na cvicisti tak jel to nekdo? Je to tezke nebo ani ne? A jak to je kdyz jedno cviceni udelam spatne nebo to nedokončím.??

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 14:57 | Nahoru | #241

Dněprák píše: Neřešíme jízdu podle pravidel, ale zvládnutí úkonů pro samostatnou jízdu.



To vim taky, byl to příklad. Většina holek např. nezacouvá u závěreček ani s károu. Většinou to naštěstí pro ně nikdo nechtěl. Občas jo a to je pak zajímavý.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 14:59 | Nahoru | #242

Dněprák píše: To jsem si myslel. Za 13 hodin se to v žádném případě nedá u začátečníka zvládnout. Ale potom nevím, čím je ta autoškola vyhlášená. Cena poměrně vysoká.


Bude to jako s náklaďákem. Kdo umí a zná techniku ten to dal, kdo se to tam šel teprv učit, neměl moc šanci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 15:11 | Nahoru | #243
Nanjua> jeste ne a asi ani nebudu jak to ctu No kdyz to nekdy udelam tak nejsem proti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 15:26 | Nahoru | #244
yamahahaha> Ja bych to tak negativne nevidela, hlavne se tim nestresovat. Mam v planu se mimo jizdy ucit na sve slabsi moto. Rozjezdy mi na 250ce nedelaji problem, ovladani v ramci moznosti vypilovavam a z hodiny na hodinu se to lepsi. Verim, ze je mozne to dostat do ruk. Jen asi teda ne za 13 hodin. Prijde mi, ze sednu na moto a je hodina v tahu Hlavne to nevzdavat driv nez se do toho pustis!

Naposledy editováno 02.05.2016 15:36:26

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 15:32 | Nahoru | #245
Vyuziju prilezitosti rozjeteho temata a ujistim se...kdyz neudelam test, tak mi vezmou papiry, kdyz udelam test ale nedam jizdy tak mi papiry zustanou....teda doufam. Je to tak, ze ano?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 16:31 | Nahoru | #246
Dněprák> Aby nedošlo k omylu - nejsem schopen posoudit kolik je třeba času na přípravu žáka, je jasný že někdo bude schopen po 10 hodinách a někdo po 50 ...proč ne, důležité je aby ten kdo vyjde z autoškoly něco uměl , uměl alespon základy - bohužel v minulosti tomu tak nebylo. Nejsem pedagog a už vůbec nehodlám někoho cizího řešit - mnohem víc by mne zajímalo zda jsme schopen sám splnit to zkoušku. Ono se do te doby blbe hodnoti jeji naročnost - takže pokud mohu tvou nabidku vyuzit,, rad se sklouznu do LTM a svezu se na opičí dráze. Uvidime, predpokladam ze to bude jeden z tech vetsich stroju co to tam vyzkousi

PS: Nikde jsem nepsal ze dobry jezdec je dobry pedagog...tim se tu chvastal TEA ...jak ma super autoskolu a stejne to nedal

Naposledy editováno 02.05.2016 16:33:40

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:02 | Nahoru | #247
nejsmutnější na tom vše je, že ti čeští přizdisráči se opičí po západu okopčí něco a protože musíme být v EU nejlepší tak to ještě více utáhnou aby všichni viděli jak jsme dobří. Ve finále je z toho zhovadilost a nesmysl. Jedině čeho zase docílí je že ŔP bude stát nesmysl za stejný počet hodin jako předtím a autoškola bude vysmátá. A nikoho už nezajímá že každý člověk je jiný někomu stačí 13 hod a někdo potřebuje 26 hod. Prostě za 11 000 kc už musím mít takovou službu že to udělám. Myslím tím po praktické stránce. To znamená že pokud vidím že to čověku nejde tak sním jezdím a trénuji to do zblbnutí dokud nebudu vědět že na toto zkrátka projde.. A né že mám ve skupině 10-15lidí odjedu hodinově to samé jako před rokem a nazdar kašpar. Hlavně že mám 100000kc v kapse. Pak toto vše postrádá smysl. A nedivím se že jsou lidi krom autoškol nasraný. Je to úplně to samé jako když chceš podle nové vyhlášky splouvat vodu musíš mít v lodi hasičák.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:09 | Nahoru | #248

FishX3 píše: Dněprák> Aby nedošlo k omylu - nejsem schopen posoudit kolik je třeba času na přípravu žáka, je jasný že někdo bude schopen po 10 hodinách a někdo po 50 ...proč ne, důležité je aby ten kdo vyjde z autoškoly něco uměl , uměl alespon základy - bohužel v minulosti tomu tak nebylo. Nejsem pedagog a už vůbec nehodlám někoho cizího řešit - mnohem víc by mne zajímalo zda jsme schopen sám splnit to zkoušku. Ono se do te doby blbe hodnoti jeji naročnost - takže pokud mohu tvou nabidku vyuzit,, rad se sklouznu do LTM a svezu se na opičí dráze. Uvidime, predpokladam ze to bude jeden z tech vetsich stroju co to tam vyzkousi

PS: Nikde jsem nepsal ze dobry jezdec je dobry pedagog...tim se tu chvastal TEA ...jak ma super autoskolu a stejne to nedal


S tím souhlasím ,přijeď, rád Tě uvidím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:11 | Nahoru | #249

Nanjua píše: Vyuziju prilezitosti rozjeteho temata a ujistim se...kdyz neudelam test, tak mi vezmou papiry, kdyz udelam test ale nedam jizdy tak mi papiry zustanou....teda doufam. Je to tak, ze ano?


Ano, pokud se nepovede jízda na moto, nemá to nic společného s autem, pokud tam nebude souvislost s porušením pravidel provozu na pozemních komunikací.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:46 | Nahoru | #250
Dněprák>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:49 | Nahoru | #251

cage11 píše: nejsmutnější na tom vše je, že ti čeští přizdisráči se opičí po západu okopčí něco a protože musíme být v EU nejlepší tak to ještě více utáhnou aby všichni viděli jak jsme dobří. Ve finále je z toho zhovadilost a nesmysl. Jedině čeho zase docílí je že ŔP bude stát nesmysl za stejný počet hodin jako předtím a autoškola bude vysmátá. A nikoho už nezajímá že každý člověk je jiný někomu stačí 13 hod a někdo potřebuje 26 hod. Prostě za 11 000 kc už musím mít takovou službu že to udělám. Myslím tím po praktické stránce. To znamená že pokud vidím že to čověku nejde tak sním jezdím a trénuji to do zblbnutí dokud nebudu vědět že na toto zkrátka projde.. A né že mám ve skupině 10-15lidí odjedu hodinově to samé jako před rokem a nazdar kašpar. Hlavně že mám 100000kc v kapse. Pak toto vše postrádá smysl. A nedivím se že jsou lidi krom autoškol nasraný. Je to úplně to samé jako když chceš podle nové vyhlášky splouvat vodu musíš mít v lodi hasičák.


no tak porad ale jeste funguje to, ze si zadatel muze zjistit, co za svych 10t dostane - a bud to koupi nebo ne, zejo.... tuhle moznost nam zakonama zatim neomezili...
a myslim, ze parametry na ridicak nejsou az takovy paskvil jako ostatni zakony - treba ten s tim hasicakem....

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:50 | Nahoru | #252

gugo píše: nj uz mlcim..je to tezky 11 litru v haji a co ted s tema hadrama


no prave ... je to tezky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 17:53 | Nahoru | #253
nedma> to nezakazuje ale bohužel u tohoto zrovna moc nevím jak to chceš zjistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 18:20 | Nahoru | #254
Nanjua> nevzdam to Aspon me pak muzes zdvihat az se vybulim na krizovatce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 18:29 | Nahoru | #255

cage11 píše: nedma> to nezakazuje ale bohužel u tohoto zrovna moc nevím jak to chceš zjistit.



myslim, ze moznosti jsou... jako u vseho ...kdyz si jdes koupit barak, tak si taky overis vsechno mozne, a neuveris jen reklame, nebo ano?

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 19:05 | Nahoru | #256
nedma> to srovnáváš trošku nesrovnatelné ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 19:38 | Nahoru | #257
yamahahaha> Chachacha, uplne to vidim

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 19:44 | Nahoru | #258
Nanjua> já taky na křižovatce se můžete podpirat navzájem aby jste neupadly

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 19:48 | Nahoru | #259
Nanjua> ja taky

úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 20:24 | Nahoru | #260
Čaute, taky mě to čeká, zítra mám první jízdy, tak dám vědět jak to probíhá v Rožnově :)

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 20:40 | Nahoru | #261
Tea108> kámoš co jezdí s námi říká jednu věc - jedna sezóna motogymkhany mi dala více jak 30 let ježdění na motorce. Ono pokud nejezdíš enduro, cross, trial, gymkhanu, nebo neděláš kurýra, tak prostě v malých rychlostech motorku do ruky nedostaneš, protože proč.
Jinak na viragu 250 jsem kamarádce na gymkhaně odřel stupačky skoro až k rámu, i na tom se dá dobře trénovat Škoda, ostrava byla před měsícem. Jeda zajet za Krupičem do šumperku

úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 21:53 | Nahoru | #262
A jak to neudělám, prodám svou minininju a pořídím si minikoňa
https://www.facebook...os/1148178075207176/

Naposledy editováno 02.05.2016 21:55:48

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

2.5.2016 v 23:21 | Nahoru | #263
maspe> "v malých rychlostech motorku do ruky nedostaneš, protože proč." - ano, odpověď na tuhle otázku by mě taky zajímala - proč je (z pohledu nových pravidel závěrečné zkoušky) tak enormně důležitá zrovna schopnost ovládat motorku v malých rychlostech? IMHO to o schopnosti jezdit bezpečně v bežném provozu vypovídá asi stejně, jako schopnost dát si kolínko, skočit lavici, nebo udělat wheelie - tzn. celkem nic...

Kdybych provozoval autoškolu (bůh chraň), přistupoval bych k novým požadavkům čistě formálně (zejména uchazečů kteří si zároveň dělají/už vlastní řidičák na auto) - maximum času věnovat tréninku opičích drah, jízdě v provozu pouze nezbytné minimum, páč se sedadla doprovodné fabie stejně komisař pozná o mojich schopnostech h*vno a bude se soustředit jen na dodržování pravidel. Myslím, že vyjma naprostých dřev by to i šlo stihnout v těch 13 lekcích.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 06:36 | Nahoru | #264

nedma píše: myslim, ze moznosti jsou... jako u vseho ...kdyz si jdes koupit barak, tak si taky overis vsechno mozne, a neuveris jen reklame, nebo ano?



Samozřejmě, že možnosti jsou. Autoškola Ti musí sdělit, co za peníze, které jí dáš Ti naopak dá ona. Je to služba a zákazník by měl vědět co ho čeká. Buď na to přistoupí, nebo ne.

Výcvik motocyklů - 2016
Smluvní podmínky pro výcvik motocyklů platné od 15.3.2016

 POZOR !!
I.) Již nově!! Novelizace Zákona č.247/2000 Sb.
Žák  podle této novelizace absolvuje výcvik v jízdě na motocyklu a závěrečné zkoušky sám. Při výcviku ho bude doprovázet učitel  a u zkoušek komisař na doprovodném motocyklu nebo v osobním automobilu.
Samozřejmě, že v první části výcviku je možné použít motocykl s dvojím ovládáním řízení a zařízením umožňujícím ovládání spojky a provozní brzdy. Ale celý výcvik musí být směřován k samostatné jízdě.
Nově je v Zákoně 247/2000 Sb. O získávání a zdokonalování odborné způsobilosti  k řízení motorových vozidel stanoveno: 
  Nový § 29a který zní : Při výcviku k získání řidičského oprávnění pro skupinu AM, A1,A2 nebo A prováděném v provozu na pozemních komunikacích lze jako výcvikové vozidlo použít motocykl, který není vybaven dvojím zařízením umožňujícím ovládání spojky a provozní brzdy. V takovém případě musí být žadatel o získání řidičského oprávnění doprovázen učitelem výcviku na doprovodném motocyklu nebo v doprovodném osobním automobilu a komunikace mezi učitelem a žadatelem musí být zajištěna pomocí elektronického zařízení umožňující komunikaci učitele s žákem.

V § 30 se na konci textu odstavce 1 doplňují slova .... a má potřebné znalosti a dovednosti požadované pro zkoušku z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel.
Jak zní celý § 30 odst.1. : Výuku a výcvik žadatele o řidičské oprávnění ukončí provozovatel autoškoly za předpokladu, že žadatel o řidičské oprávnění absolvoval minimální počet hodin výuky a výcviku stanovený učební osnovou pro příslušnou skupinu, nebo podskupinu řidičského oprávnění, popřípadě vyšší počet hodin dohodnutý mezi žadatelem o řidičské oprávnění a provozovatelem autoškoly a nově a má potřebné znalosti a dovednosti požadované pro zkoušku z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel.

Na konec tohoto § 30 se doplňuje věta : Pokud žadatel trvá na ukončení výuky a výcviku a na přihlášení ke zkoušce, ačkoliv potřebné znalosti a dovednosti podle předchozí věty nemá, ukončí provozovatel autoškoly výuku a výcvik na základě jeho písemné žádosti. Jde-li o osobu mladší 18 let, ukončí výcvik pouze s písemným souhlasem jejího zákonného zástupce. !!!!!!!!!!!!!!

Další změna se týká § 39, odstavec 3. Zkoušky z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel jsou zahájeny testem z předpisů o provozu na pozemních komunikacích a zdravotnické přípravy . Doplňuje se věta :Je - li žadatel o řidičské oprávnění u této zkoušky hodnocen stupněm neprospěl , nesmí pokračovat v dalších zkouškách do doby, kdy bude při opakované zkoušce hodnocen stupněm prospěl.
Pozor !!! Toto bude platit opět pro všechny skupiny-
V § 43, odst. 5 zrušili odpovědnost komisaře za žadatele i za výcvikové vozidlo, protože komisař na motocyklu nepojede.
V § 43 se za odstavec 5 vkládá nový odstavec 6, který zní :U zkoušky k získání řidičského oprávnění pro skupinu AM, A1, A2 nebo A jede žadatel sám na výcvikovém motocyklu, který nemusí být vybaven dvojím řízením ani dvojím zařízením umožňující ovládání spojky a provozní brzdy a zkušební komisař jede za žadatelem na doprovodném motocyklu nebo v doprovodném automobilu řízeném učitelem výcviku. Pokyny dává žadateli zkušební komisař pomocí elektronického zařízení umožňující komunikaci s žákem, při jízdě v doprovodném automobilu může dávat pokyny prostřednictvím učitele výcviku.

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem je jasné, že na žáka budou kladeny při výcviku daleko větší nároky ke zvládnutí motocyklu. Žák bude na motocyklu sám a už za něj nikdo v případě potřeby nezmáčkne spojku, nepřibrzdí, ale ani mu ten motocykl nepomůže udržet po zastavení. 

II.) PODMÍNKY PRO VÝCVIK SAMOSTATNÉ JÍZDY V PROVOZU.
1. ŽADATEL JE POVINEN DOSTAVIT SE NA JÍZDU V PEVNÉ OBUVI, OBLEČEN DO PEVNÝCH DLOUHÝCH KALHOT A BUNDY S RUKÁVY A RUKAVICEMI.( Toto platí i pro výcvik pokud jede s žadatelem na motocyklu učitel)
Pokud učitel vyhodnotí oblečení žadatele jako nevyhovující, není povinen jízdu provést.
2. AUTOŠKOLA SVĚŘÍ ŽADATELI MOTOCYKL K SAMOSTATNÉ JÍZDĚ V PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH, POKUD SPLŇUJE § 3 odst.2. zákona č. 361/2000 Sb. O PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH A O ZMĚNÁCH NĚKTERÝCH ZÁKONŮ , ŽADATEL TEDY:
a) je dostatečně tělesně a duševně způsobilý k řízení motocyklu
b) v potřebném rozsahu ovládá řízení vozidla
c) v potřebném rozsahu ovládá předpisy o provozu na pozemních komunikacích
3) PODMÍNKY PODLE PŘEDCHOZÍHO BODU OVĚŘUJE AUTOŠKOLA TAKTO :
Add a) lékařským posudkem o zdravotní způsobilosti při přihlášení žadatele do výuky a výcviku
Add b) absolvováním zvláštních jízdních úkonů obdobně, jako jsou požadovány pro 1. část zkoušky z odborné způsobilosti podle Vyhlášky č.167/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů(dále jen Vyhláška)
Add c) přezkoušením znalostí testem z pravidel provozu na pozemních komunikacích a zdravotní přípravy.
4. Zvládnutí úkonů podle bodu 3.Add b) posuzuje učitel Autoškoly a o jejich zvládnutí vyhotoví spolu se žadatelem písemný záznam. O přezkoušení podle bodu 3. Add c) vyhotoví autoškola protokol.
5. Splnění všech tří podmínek podle článku II. Těchto smluvních podmínek je podmínkou pro samostatnou jízdu žadatele na motocyklu v rámci praktického výcviku v provozu na pozemních komunikacích. Bez jejich splnění je Autoškola oprávněna oprávněna odmítnout pokračování ve výcviku praktické jízdy žadatele , případně vypovědět smlouvu o výuce a výcviku s jednodenní výpovědní dobou.
6. Při samostatné jízdě na motocyklu při výcviku a zkoušce z praktické jízdy dává žadateli pokyny učitel Autoškoly nebo zkušební komisař. Žadatel tímto bere na vědomí , že tyto pokyny je povinen respektovat !!!!!
III. PRAKTICKÝ VÝCVIK V ŘÍZENÍ
1) Výcvik na jednom motocyklu – učitel jede společně se žákem na výcvikovém motocyklu s dvojím ovládání
2) Jízda s doprovodem – žadatel řídí motocykl sám a je doprovázen učitelem na doprovodném motocyklu nebo v doprovodném automobilu.
3) Nácvik na úkony stanovené pro první část zkoušky – žadatel nacvičuje tyto úkony na cvičišti

Důvodem ke splnění těchto závazných podmínek před zahájením samostatné jízdy žadatele v provozu je právní ochrana jak žadatele, tak učitele autoškoly a dále splnění podmínek pro účast v provozu na pozemních komunikacích podle Zákona č.361/2000 Sb.

Zákon. 361/2000Sb., o silničním provozu upravuje základní podmínky pro účast řidiče v provozu na pozemních komunikacích takto :
§2 Vymezení základních pojmů
d) řidič je účastník provozu na pozemních komunikacích, který řídí motorové nebo nemotorové vozidlo anebo tramvaj, řidičem je i jezdec na zvířeti
Řidičem je ve smyslu tohoto zákona i žadatel o řidičské oprávnění, který řídí motorové vozidlo
§3 Základní podmínky účasti na provozu na pozemních komunikacích
(2) Řídit vozidlo nebo jet na zvířeti může pouze osoba, která je dostatečně tělesně a duševně způsobilá k řízení vozidla nebo jízdě na zvířeti a v potřebném rozsahu ovládá řízení vozidla nebo jízdu na zvířeti a předpisy o provozu na pozemních komunikacích
(3) Řídit motorové vozidlo může pouze
b) žadatel o řidičské oprávnění, který se pod dohledem učitele autoškoly podrobuje výcviku v řízení motorového vozidla nebo skládá zkoušku z řízení motorového vozidla, nebo
c) osoba, která se pod dohledem učitele autoškoly připravuje k přezkoušení z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel nebo skládá zkoušku v rámci tohoto přezkoušení.
§ 10 Povinnosti provozovatele vozidla
(1) Provozovatel nesmí
a) svěřit řízení osobě, která nesplňuje podmínky §3 odst.2

POJIŠTĚNÍ ŽÁKA A VOZIDLA AUTOŠKOLY
Škody způsobené třetím osobám budou nadále kryty z pojištění motorového vozidla. Zde platí výjimka pro řidiče bez řidičského oprávnění , který se učí vozidlo řídit nebo skládá zkoušku pod dohledem učitele autoškoly.
Škody na vozidle autoškoly jsou hrazeny z havarijního pojištění vozidla autoškoly
Škody na zdraví řidiče( žáka)
a) v případě, že za vznik nehody bude odpovědná autoškola ( vlivem zanedbání, chyby) lze škodu hradit z pojištění odpovědnosti
b) v případě, že za vznik nehody bude odpovědný řidič(žák) ( porušení pravidel provozu, zásad bezpečné jízdy , neuposlechnutí pokynů učitele, komisaře ) škoda bude hrazena pouze pokud má řidič(žák) sjednané úrazové pojištění.

Proto lze stanovit ceník pouze pro zákonem stanovený minimální počet vyučovacích hodin jízdy, což je pro všechny skupiny 13 hodin. ( jen pro zajímavost, ve Francii je to 30 hodin)
Ceník pro jednotlivé skupiny, včetně doprovodného vozidla . 13 vyučovacích hodin (13x 45 min.)
AM                                                           od     6 500 Kč
A1                                                            od      6 500 Kč
A2                                                            od      7 500 Kč
A                                                              od      8 000 Kč
Rozšíření  z :
 A1 na A2                                                   4 000 Kč                   pokud není 2 roky  A1     7 h jízda
A1 na A2                                                    2 500 Kč                   pokud je     2 roky A1     2 h + dopl.zkouška
A1 na A                                                      4 500 Kč
A2  na A                                                     3 000 Kč                   3 h + doplňková zkouška
Doplňkový výcvik  v autoškole  1 vyučovací hodina (45 min.) + doprovodné vozidlo 
AM, A1                                                           550 Kč
A2                                                                  600 Kč
A                                                                    600 Kč
Doplňkový výcvik v autoškole 1 vyučovací hodina (45 min.) - jedno vozidlo
AM ,A1                                                           400 Kč
A2                                                                  450 Kč
A                                                                    450 Kč
Ceny jsou platné od 15.3.  2016. V případě změny v průběhu roku budou platit pro žadatele ceny v době nástupu do kurzu.
Souhlasím s využitím foto a videozáznamů z výcviku k použití při výuce a prezentaci na internetu.
Četl a souhlasí s podmínkami výcviku motocyklů.

V Litoměřicích dne …................................................

Žadatel …...................................................................

Zákonný zástupce …..................................................

Autoškola

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 07:49 | Nahoru | #265
JohnnyS08> s tím tak docela nesouhlasím. Pomalá jízda s nohama na stupačkách je bezpečnější než s taháním nohou na zemi. Druhá věc, že umět zabrzdit pořádně a na dané místo by měl umět každý. Otáčení se taky občas hodí. Na druhou stranu, minulý rok jsem učil dva dospělé chlapy, kteří jezdili už řadu let stavět motorku na stojan, protože jim to nikdo neukázal.

2 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 08:52 | Nahoru | #266
S Maspem jsme za jedno. Zeptam se - je podle soucasne legislativy moznost nejit do autoskoly ale jit rovnou ke zkouskam? Protoze stejne jako clovek co nezvlada vyuku muze byt clovek co ji nepotrebuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 08:56 | Nahoru | #267
FishX3> ja myslim, ze to mozne neni. Protoze minimalne v provozu to nemas bez autoskoly jak odjezdit.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 09:12 | Nahoru | #268

FishX3 píše: S Maspem jsme za jedno. Zeptam se - je podle soucasne legislativy moznost nejit do autoskoly ale jit rovnou ke zkouskam? Protoze stejne jako clovek co nezvlada vyuku muze byt clovek co ji nepotrebuje.


Samozřejmě, že legálně to nejde. Protože podmínkou je absolvovaný výcvik v autoškole, který musí být vykázán v patřičných dokumentech.

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 10:10 | Nahoru | #269
Upřesnění k vyhýbacímu úkonu.
Pokud se budete držet při nácviku vyhýbacího manévru rozmístění kuželů návratové brány podle obrázku, tak to je špatně. Podle pokynů pro zkušební komisaře je rozmístění kuželů pro návrat v šířce odpovídající minimálně šířce jízdního pruhu. To znamená 3 m. Tím se značně rozšíří mezera pro návrat . Na všech zatím zveřejněných videích i fotkách byla návratová mezera 1,5 m.
//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/13/343930_001.jpg

Naposledy editováno 03.05.2016 10:14:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

3.5.2016 v 12:24 | Nahoru | #270
Dněprák> vidíš a to je přesně to co já říkám když uděláš A musíš udělat k tomu i B. Ať jsou ty zkoušky tvrdé nic proti tomu ale pak taky musíš dát zákonem adekvátní počet odježděných hodin a na základě toho samozřejmě můžeš logicky zdražit. Dle mého toto je regulerní zlodějina a job nezlob se na mě. Tak to cítím já kdybych byl člověk který na moto nikdy neseděl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist