1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
3 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Naroste počet mladých kteří budou jezdit na kroskách bez řidičáku hlavně na vesnicích.
3. některé autoškoly skončí
4.klesnou prodeje motorek ale na druhou stranu i počet úrazů na nich
Neříkám že je nová metodika zkoušek špatně jen že to bude mít své důsledky. Hlavně by se měly změnit některé parametry zkoušky. Toto někdo vyprodukoval od stolu nebo z poslanecké lavice.
3,. Na vesnicich se jezdi na leccems uz ted, natom se taky nic menit nebude.
4.pocet urazu na moto se taky vyrazne nezmeni, protoze ad 1-2 a proto ze sebelepsi autoskola te nenauci premyslet ala "jezdim po vedlejsi-myslim za ostatni"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Mnohem víc mne sere absurdistán na STK kde považuji současný stav už přes čáru . Sere mne i že si někdo dovolí diktovat mi mé bezpečí - klasicky přiklad je helma a brýle . Brýle - povinnost , chápu - spadne ti něco do oka, zpusobiš nehodu , někdo to odsere - ochrana zraku ze zakona OK. Helma? Kurwa co je komu do toho (krom mé pojišťovny) jestli si tu lebzu rozštípu či nikoli. ABS , ESP, ASR atd - kuwa co je komu do toho jestli tyhle picoviny v jednom z mych aut funguji a je schopen kvuli tomu my auto odstavit, když v druhym zpusobilým k jizde to nikdy nebylo a nebude ??? Kuwa proč ????
Jirka4137 píše: Vidím to tak že si řidičák na motorku budou v budoucnu pořizovat opravdu jen skalní příznivci motorek. 1. kvůli ceně autoškol 2. kvůli náročnosti zkoušky.
Naroste počet mladých kteří budou jezdit na kroskách bez řidičáku hlavně na vesnicích.
3. některé autoškoly skončí
4.klesnou prodeje motorek ale na druhou stranu i počet úrazů na nich
Neříkám že je nová metodika zkoušek špatně jen že to bude mít své důsledky. Hlavně by se měly změnit některé parametry zkoušky. Toto někdo vyprodukoval od stolu nebo z poslanecké lavice.
1 a 2. - Pokles oproti loňskému roku v tuto dobu 25 : 16
3. - některé autoškoly motocykly přestaly cvičit
4. - možná se to promítne do prodeje motocyklu, ale možná se zvedne prodej skútrů 125
- počet úrazů a nehod bude úměrný poklesu motorkářů
Metodika výcviku povede k větší samostatnosti , lepšímu ovládání motocyklu v pomalé jízdě, bude větší znalost v otázkách brzdění a vyhýbání se , ale pokud se dál nebude těmto nácvikům v rámci dalších jízd věnovat a neustále praktické znalosti prohlubovat moc to nepomůže. Nevěřím, že i když tyto manévry ke zkouškám nacvičí a po roce dojde k nějaké krizovce, že si vzpomene, jak prováděl vyhýbací manévr. A samozřejmě už vůbec to nebude nic platné tzv. bezmozkům, kteří si na jízdu vezmou vše potřebné, ale mozek zapomenou doma.
A z parametrů zkoušek je zbytečně rychlý vyhýbací manévr. Ostatní se dá natrénovat, ale za vynaložení většího úsílí a času.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
2 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
V Praze do sebe nabourala tři policejní auta
Už bylo hodně případů kdy se začíná rozlišovat i takováto situace. Nevím jak moc na to mají vliv pitomci alá Tirpišovský, ale když to někdo bez důvodu zašlápne, třeba aby vybrzdil nebo vyškolil toho za sebou, tak ten co to nedobrzdil je nevinný a naopak to odskáče (a to po právu) ten co brzdil.
Tady v Ostravě např. i ženská co na to dupla, když naskočila oranžová na semaforech a nabouralo do ní zezadu auto, tak dostala "pojeb" od policie jestli je normální a taky pokutu plus vinnu. Ten za ní až na poškozené auto (které stejně zaplatí její pojištovna) nic. Jednak na oranžovou se u nás jezdit může a druhak bezdůvodné zašlápnutí brzdy je ohrožení ostatních v provozu.
A více k tématu je i tento článek Řidiči, pozor na motorkáře z autoškoly, nově musí trénovat sami .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Signál s nepřerušovaně svítícím žlutým světlem Pozor! má obdobný význam jako signál Stůj!. Je-li však při rozsvícení signálu vozidlo tak blízko, že by řidič nestačil zastavit, smí pokračovat v jízdě. Takze pokud paniz zastavila pred semaforem a nekdo to do ni zezadu naboural a ji prislili vinu, tak mela jit do spravka.
2 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Jinak jestli zkoušky zkvalitní schopnosti uchazečů nejsem proti jen si nejsem jistý právě těmi rychl. požadavky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
§18 - Rychlost jízdy (2) Řidič nesmí
a) snížit náhle rychlost jízdy nebo náhle zastavit, pokud to nevyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
On by ti totiz taky treba stat zitra mohl zakazat chodit po ulici v pantoflich protoze by si mohl zakopnout, nebo ze musis povinne nosit ksandy nebo pasek, protoze co kdyby ti nahodou praskly kalhoty, vis kolik lidi by to mohlo pohorsit. ?
V principu moje prava konci tam kde zacinaji prava nekoho jineho je to celkem pochopitelne ...nebo ne ? Asi to nebude mit nic spolecneho stim, jestli Fish nebo kdokoliv jinej shledava prinos v helme nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
PepeWonder píše: gugo>
a ? signalizace stuj te asi nuti k tomu zmenit rychlost jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
d) signál se žlutým světlem "Pozor!" povinnost zastavit vozidlo před dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" a "Příčná čára souvislá s nápisem STOP", a kde taková dopravní značka není, před světelným signalizačním zařízením; je-li však toto vozidlo při rozsvícení tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí pokračovat v jízdě. Svítí-li světlo tohoto signálu přerušovaně, nejde o křižovatku s provozem řízeným světelnými signály,
Takze ja to chapu tak, ze kdyz se rozsviti zlute svetlo mas zastavit pokud si toho schopen udelat to bezpecne a pred carou ev. semaforem.
gugo píše: PepeWonder> tohle je formulace ze staryho zakona o pozemnich komunikaci, v novym me to v googlu nevyjelo ale predpokladam, ze tohle se asi nemenilo.
Takze ja to chapu tak, ze kdyz se rozsviti zlute svetlo mas zastavit pokud si toho schopen udelat to bezpecne a pred carou ev. semaforem.
Jsme sice mimo téma, ale máš pravdu. Bohužel pro dost řidičů je signál žlutého světla signál k tomu, aby šlápli na plyn a ještě to stihli, ale dost často již vjíždí na červenou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Mas drzet takovej odstup aby si byl schopnej zastavit vozidlo a na krizovatce by asi kazdy kdo pouziva hlavu mohl cekat ze nekdo zabrzdi. Ale vic o tom nespekuluju, ja to nevidel.
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,
všechny ostatní předpisy jsou pro debily, kteří nedokáží sledovat a řešit situaci kolem sebe. Podívejte se třeba na doporučení, jak používat systém zip. Funguje to, aniž by se pokutovalo. Jakmile je to zákon, tak jsou všichni předposraný, jakmile je to doporučení, jsou informovaní. Což je možná příčina nehody: "Ježiš oranžová musím ihned zastavit, ikdyž nevím proč, ale je to někde určitě napsaný a dostanu flastr!!"..
gugo píše: ...Takze ja to chapu tak, ze kdyz se rozsviti zlute svetlo mas zastavit pokud si toho schopen udelat to bezpecne a pred carou ev. semaforem.
Přesně tak. Pokud jsi schopen to udělat bezpečně s ohledem na okolní provoz . Pokud to zašlápneš na oranžovou tak, že zůstanou za tebou černé čáry od pneumatik, abys to stihl dobrzdit, to určitě neznamená bezpečně pro okolí. Můžu ti garantovat, že tohle udělat v jakékoliv autoškole např. tak dostaneš slušný pojeb, případně vyhazov od závěreček
Samozřejmě souhlasím s tím, že by bylo nutné tu situaci vidět, aby to šlo nějak konkrétněji zhodnotit. Dovedu si krásně představit obě varianty, jde o to, jak se to doopravdy stalo.
Naposledy editováno 26.04.2016 16:37:22
Jirka4137 píše: Možná nemám pravdu ale co mě dostalo je že FischX3 se diví že je povinná přilba. Tak to je větší absurdita než nové zkoušky !! Nedávno tady proběhl krásný článek o nošení přileb za 1.sv války a pán který přilbu vymyslel tím zachránil velkou spoustu životů ! I já mu můžu poděkovat a 19.dubna slavím druhé narozky. No asi víc čtu a víc jsem zažil. Jestli to někdo vyhrabete hodˇte sem prosím ten článek o přilbách.Dík
Jinak jestli zkoušky zkvalitní schopnosti uchazečů nejsem proti jen si nejsem jistý právě těmi rychl. požadavky.
Absurdita je že mi nekdo kafrá do toho jaká si mám či nemám podstupovat rizika. Narozdíl od dohledu nad schopnostmi nových pilotů jež se dostanou na silnici, přilba má dopad výhradně na toho kdo si ji vezme či nevezme. Jinými slovy, nikdo mne absenci přilby neohrožuje tak co bych mu do toho kecal.
E: Jo Gugac to pochopil spravne ..... aby bylo uplně jasno, je tu vcelku znamo ze jezdim na CB 1300 S , neprilis predpisově v Schuberth C3 ..... takže žádný Virago 535 s třásněmi a šátku ... toliko k postoji k přilbám
Naposledy editováno 26.04.2016 21:10:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
mito7 píše: Přesně tak, do autoškoly jsem vzkázal, ať jezděj město a cvičiště nacvičíme doma. Problém je, že ani při velkém náklonu se nedostanem na požadovaný rádius a to ten náklon není možné udělat v rychlosti 4 km/hod. jak je požadováno. Zkoušel jsem to při podpírání nohou při náklonu skoro na řidítka a stále není dost místa. Ono to mito má fakt hodně omezenej rejd. Už kvůli tomu není možno dělat jízdy na své motorce, protože asi si nemůžu nadiktovat jinou motorku na cvičiště a jinou do provozu-kvůli výšce sedačky. Bohužel. Snad to dá i na té jejich.
Nevím jak to má mito, ale na mých motorkách jsou dorazy řízení stavitelné, tak na to mrkni a případně zašroubuj šrouby co ti dovolí hadice/kabeláž…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
puffybodie píše: PepeWonder> Slapla na to těsně před hranici křižovatky a zůstali za ni černé čáry aneb doslova aplikace první části toho paragrafu, druhá a schopnost použít mozek se davno vyparila. Byt za ni osobák, tak je to v pohodě, jenže za ní byl 60t jeřáb, který ji i přesto, že si odrovnal všechny brzdy poslal s celou paradou něco přes 50m daleko přes celou křižovatku kamery z křižovatky dáma neokeca ani ve správním, ono se při jízdě nekouká jen před sebe ale i za sebe
Hele, jen technický, a čistě fyzikální, dotaz:
A pokud padla oranžová jí, pak padla i tomu jeřábu, jak rychle tedy vjížděl do křižovatky se svítícím oranžovým světlem ten jeřáb a jaký měl bezpečný odstup podle §19 odstavec 1 , pokud to do do ní vpálil, až jak píšeš poslal s celou parádou a dokonce 50 metrů přes celou křižovatku? Hele, buď to trochu přibarvuješ, nebo tam byli na té křižovatce idioti naprosto všichni, počínaje tou babou, pokračuje tím řidičem jeřábu a konče fízlama, pokud to takto posoudili. Anebo nesvítila oranžová, ale zelená.
_zdenda_ píše: Nevím jak to má mito, ale na mých motorkách jsou dorazy řízení stavitelné, tak na to mrkni a případně zašroubuj šrouby co ti dovolí hadice/kabeláž…
Mito je motorka na ježdění rovně. Plný rejd se rovná průměrné vůli v řízení u seriové Jawy.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
splasenytrubky píše: Hele, jen technický, a čistě fyzikální, dotaz:
A pokud padla oranžová jí, pak padla i tomu jeřábu, jak rychle tedy vjížděl do křižovatky se svítícím oranžovým světlem ten jeřáb a jaký měl bezpečný odstup podle §19 odstavec 1 , pokud to do do ní vpálil, až jak píšeš poslal s celou parádou a dokonce 50 metrů přes celou křižovatku? Hele, buď to trochu přibarvuješ, nebo tam byli na té křižovatce idioti naprosto všichni, počínaje tou babou, pokračuje tím řidičem jeřábu a konče fízlama, pokud to takto posoudili. Anebo nesvítila oranžová, ale zelená.
Vzhledem k tomu, ze ta krizovatka je z kopce ve meste a ten 60 tunovy jerab mel v dobe zacatku brzdeni rychlost 44km/hod a opravdu nejsou na krizovatkach specialni navestidla pro kamiony, autobusy, jeraby a podobne, ktere desitky a stovky metru dopredu budou ukazovat odpocet za jak dlouho bude cervena, tak je tvuj dotaz usmevny. Jinak vzdalenost pred osobakem mel cca na 2 svoje delky a byla zelena pochopitelne. Jenze pak skocila oranzova, pani byla uz tesne u semaforu a slapla na to, jerab na to sice slapl taky, ale kdo nekdy s necim takovym jezdil a zkousel to zastavovat, tak vi jaky je konec a vi to i ridic okamzite, ale ti ostatni si mysli, ze to brzdi jak osobak
Bavime se o takovychto typech zde AC-120-1
Super jsou tady ve meste treba ty inteligentni semafory, kdy chodec si zmackne tlacitko a okamzite naskoci oranzova a pak cervena a on ma navic uz oranzovou pro sebe(ty zdvojene i pro cyklisty) v dobe, kdy na semaforu pro auta je jeste oranzova a pochopitelne, ze hned vstoupi do vozovky. Posledni dva mastne fleky byly malem cca 3 tydny zpatky, protoze ten jerab sice zacne brzdit, ale nema sanci a ridic to nemuze poslat do protismeru do jinych aut nebo na chodnik mezi vice lidi, posila se to na toho co je na tom prechodu, protoze vsude jinde muze zabit vice lidi. Tohle jsou kazdodenni situace ridicu takovych mega potvor a neni to specifikum jen CR.
Doporucuju vrele si nekde zkusit projizdku s takovym jerabem a i intenzivni brzdeni (moc casto se nepostesti vzhledem k tomu kolik ty brzdy stoji).