globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak na Akrapoviče
 
19.4.2016 v 21:24
Jak dostat ven homologační vložku z Akrapoviče TITAN 2-1. Pojistný šroubek mám vyšroubovaný ale rvu to marně.

Naposledy editováno 04.05.2016 11:14:06
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:31 | Nahoru | #1
Bráchovi jsem vyndaval vložky z LeoVince a šlo to teda taky blbě , no hodně blbě . . Prostě je to tam nacpaný bez vůle - vyrvat .

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:34 | Nahoru | #2
...ano, bývá, že jdou ztuha; budeš to muset vzít do kleští, samozřejmě při tom trochu (někdy trochu hodně ) zdeformuješ středovej nátrubek a vytlouct ven ...venku to pak porovnáš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:35 | Nahoru | #3

motovlk píše: ............... - vyrvat .


...tyjo, asi si sedím na vedení, ale nějak to s tím vyvrtáním nechápu

edit: tyvole já čet vyvrtat místo vyrvat
omlouvám se a sypu si popel na hlavu

Naposledy editováno 19.04.2016 21:37:26

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:38 | Nahoru | #4
Blbě
Jak píše Osiris. Nebo sundat výfuk a pomoct ji skrz celý výfuk z druhé strany. Nebo si udělat přípravek na vytažení za tu středovou trubku místo těch kleští a použít reverzní kladivo.

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #5
Přípravek třeba z něčeho takového....

http://www.kassel-es...t-pouzdro-rawl-x1109

4 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #6
burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?

(reakce na) jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:52 | Nahoru | #7

Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?



je to proste mnohem lepsi zvuk . On Akrap s vlozkou je hodne utlumeny, bez ni zni mnohem lip, ale presto to neni nejaka jecici bestie .. samosrejme to pak neni legalni, ale to neni ani 160 na okresce

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:55 | Nahoru | #8
Přece aby to víc řvalooo

(reakce na) jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:55 | Nahoru | #9

Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?

třeba u mě je její absence dost cítit. Vyndáním vložky uděláš z rezonančního výfuku výfuk absorbční, což se ti projeví na charakteru výkonové křivky. Vedlejší produkt je samozřejmě vyšší hluk

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:55 | Nahoru | #10
Ven to musí silou. Kleštěmi a silou. Jestli tam nemáš karbonovou prirubu tak to poklepej topůrko od kladiva.

Bez tlumivek to jede lépe.

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:56 | Nahoru | #11
A když to nejde silou, tak to jde ještě větší silou

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:57 | Nahoru | #12
Bohužel jo

(reakce na) jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 21:59 | Nahoru | #13
V_i_c_i> Správně.

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 22:04 | Nahoru | #14
seikos: u rezonančního výfuku se část směsi vrací zpět do válce, to je mi jasné, ale absorbční? co to znamená?

(reakce na) jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 22:28 | Nahoru | #15

Duxik píše: seikos: u rezonančního výfuku se část směsi vrací zpět do válce, to je mi jasné, ale absorbční? co to znamená?

perforovana trubka uvnitr tlumice miva vyssi prumer nez svod. Tok plynu se ve vetsim prumeru zpomaluje a hluk se absorbuje skrze perforaci do tlumiciho materialu - vaty v tlumici.

Jinak u rezonancniho se nic do valce nevraci. Vse se odehrava v prosrotu tlumice

Naposledy editováno 19.04.2016 22:29:56

jak na Akrapoviče

19.4.2016 v 22:33 | Nahoru | #16
Zaber sakra

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 01:23 | Nahoru | #17
udelej si ze silnejsi kulatinky pripravek ve tvaru T, na konci hacek, provlikni to pres nejaky vetsi orech na golu, tim vytvoris reverzni kladivo, to strc do vyfuku aby se hacek chytil jenom za tlumivku uvnitr vyfuku a oriskem to vyklepes i bez vnejsiho poskozeni ;)

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 06:18 | Nahoru | #18
Kleště a musí to jít. Mě to u Leo Vince jde docela snadno.

3 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 07:34 | Nahoru | #19
seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 07:49 | Nahoru | #20
reverzní kladivo klasika...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 07:56 | Nahoru | #21

Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?



Taky netuším, jen tím bude otravovat ostatní lidi a asi mu po tom vyroste péro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:08 | Nahoru | #22

nsrx píše: Taky netuším, jen tím bude otravovat ostatní lidi a asi mu po tom vyroste péro.


Tak když někdo koupí výfuk za 15+ a k tomu powercomander, nechá odladit kvůli lepšímu průběhu/výkonu motoru ...ucpání vložkou tohle všechno zkurví.

(reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:12 | Nahoru | #23
COMATIK> Děkuji..
Tuhle odpoved jsem hledal sakra dlouho....

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:18 | Nahoru | #24
A na STK to projde?

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:21 | Nahoru | #25
Samozrejme, to jsou starosti.....

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:23 | Nahoru | #26
Jinak ať nejsem offtopic, já vždycky výfuk ucpal hadrem, nechal prohřát, vzal takový dlouhý kleště na segrovky,strčil dovnitř, rozevřel a vaklal tak dlouho až povolila
U endura mě po x utopení zarezla, tak holt sundat celej tlumič a vyklepat z druhé strany

Naposledy editováno 20.04.2016 08:24:48

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:24 | Nahoru | #27
Ono asi zalezi na vejfucku, na LC4 stacilo vyndat sroub a rukou tlumivku vytahnout, na LC8 je tam ten srroub uplne zbytecnej, jak to tam jednou das, mas co delat to dostat ven

(reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 08:40 | Nahoru | #28

Duxik píše: seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.

jasně. My se bavíme o MT-07, což je 4T a tudíž zcela odlišný přístup

jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 09:22 | Nahoru | #29
Ty vole hoši vy máte starosti. Mě teda víc nasere syn venkova v uřvaným Zetoru 7211, to je daleko nepříjemnější zvuk než laďák bez DB killeru na motce.

STK to projde když tam na prohlídku vrátí tu HOMOLOGAČNÍ vložku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 09:32 | Nahoru | #30

Duxik píše: seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.



Tý vole, nemůžeš srovnávat 2T a 4T. U 4taktu ti zavře výfukový ventil a co chceš aby se ti vracelo do válců?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist