globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Albánie konec května, začátek června

21.3.2016 v 20:13
Ahoj. Jedete někdo koncem května nebo začátkem června do Albánie? Rád bych se přidal. Jezdím Suzuki V-Strom 650 spíš na pohodu, ale brzda určitě nejsem. Sám je sice fajn, ale ve skupině je větší sranda . Značka: "Cesta je cíl".

Naposledy editováno 21.03.2016 21:18:47

25.3.2016 v 19:56 | Nahoru | #1
Ahoj mototuristo.
Koncem května sice nejedu do Albánie, ale do Rumunska,hlavní cíl Banát a České vesnice v té lokalitě.
Plánuju navštívit i České vesnice v Srbsku a nakouknout do Bulharska.
Jsem už taky klidas,ale ne brzda provozu.Pokud máš zájem,jseš spolehlivý parták,napiš.
Mám už všechno naplánované a připravené, jsem rozhodnut jet i sám.
S pozdravem Hanz-Střední Čechy-transalpista

26.3.2016 v 14:45 | Nahoru | #2
Ahoj. Možná bych se přidal ,napiš jakou máš bližší představu o cestě. Kudy ,kdy,na jak dlouho kde plánuješ spaní atd. Petr

26.3.2016 v 18:03 | Nahoru | #3
Ahoj jedeme CZ-SK-H-BiH-MNE-AL-MNE-HR-SLO-A-CZ jsme pár. Spaní jak se bude hodit. Začátek po 24.5 Jezdíme Crosstourer 1200. Mohu poslat detaily ,plán máme.Přesuny 500 - 600 km, V horských oblastech max 300 km/den 12 - 14 dní.Nejedeme nezpevněné silnice(šoliny) a vůbec ne terén.Do Albánie jen na severu.Hlavní cíl Durmitor,Piva,Boka Kotorská,Mostar,Dubrovnik atd.

Ahoj Tony

26.3.2016 v 18:10 | Nahoru | #4
Hanz70> Ahoj.

Mohu dát doporučení na krajany v Banátu vesnice Rovensko pokud budeš chtít. Kamarád tam má rodiče. Ubytování stravování vše v cenách u nás nevídaných.Tam je to ale dosti terén. Byl jsem tam několikrát pro pravověrné enduristy ráj. To já bohužel nebo bohudík nejsem. Bláto nemiluji.

Ahoj Tony

26.3.2016 v 19:50 | Nahoru | #5
toonyl> Ahoj Chapi.
Odjíždím 22.5-nejdéle návrat 1.6.
V lonském roce jsem projel celé Rumunsko,letos chci více poznat Čechy osídlený Banát.Spal jsem tam u rodiny Mlezivu ve Svaté Heleně.
Pojedu po dálnici směr Brno,Bratislava,Budapešt,Szeged-tam někde budu spát 1 noc.Potom na Mako a do Rumunska na Temešvár a do Srpska,podívat se do Česko selo a Kruščic.Přechodem do Rumunska a podle Dunaje,ubytování v nějaké České vesnici.To by bylo druhý den.Prosím mohl by jsi mě napsat kontakt do toho Rovenska?Měl bych o to ubytko zájem.O té oblasti mám i dost nastudované,takže vím,co tam čekat.Chci během dalšího pobytu tam, vyrážet hvězdicově z ubytováním na 1 místě.Díky toonyl!!! Samozdřejmě chci navštívit nejznámější České vesnice,rozhodně si to tam chci užít,možná dám i nějaký pěší výlet a podobně.Pokud bude čas pojedu se podívat do lázní Baila Herculane a hrad Hunedoara.
A když bude ještě čas, zavítal bych i do části Bulharska skály Beogradčik a jeskyně Magura.Tot muj plán.Beru si stan a veškerou výbavu na táboření,penzony,hotely a podobně není moje parketa.
S pozdravem Hanz!!!
Jinak jak píšeš Tony,Durmitor atd....máme projeté v r.2012-naprostá fantazie!!!!!!!! V obci Trsa,na začátku Durmitoru je solidní ubytko,chatičky,osoba 5Eu,je tam i restaurace-ceny z r.2012!!!!

30.3.2016 v 13:01 | Nahoru | #6
Cus tak pojed s nama ale termin mame uz dany 2.7.2016. Cca do 15.2 spani pod sirakem. Cesta pres okresky mame xtcka a jsme dva cil Cerna hora Albanie kdyby jsi mel zajem pisni. Bud na wolverine.p@seznam.cz. Nebo na tel 608253843

30.3.2016 v 13:25 | Nahoru | #7
Ahojky tak prosimte pokovat bys mel zajem tak neni problem zmenit termín odjezdu jsme oba z Prahy. Ale pocitam tak na cca 14 dni. Cil tedy Cerna hora Albanie. Samozrejme by jsme se musely nejak dohodnout na ceste ji ak spani samozrejme na divoko oba mame xtcka takze to nehodnime a nejezdime kross proste na pohodu moje cislo je 608253843 Pavel a nebo mi napis na email. Wolverine.p@seznam.cz Poslal bych ti i mapu cca cesty zamozrejme ze muze jet i nekdo jinej
Stebou ale to nemusim psat kdo proste chce at mi napise zatim cus

30.3.2016 v 17:49 | Nahoru | #8
Ahoj my jedeme první nebo druhej tejden v červnu Černá hora Albánie ale jedem tak na 6dní,jedem zatím 3 já ktm 690sm,a kluci jedou na husce 610sm a bandit 1200 tak můžeš jet s námi

30.3.2016 v 19:48 | Nahoru | #9
Cau chlapci jedu 25.6. - 16.7. Rumunsko, Bulharsko k Černýmu moři a jihem zpět Řecko, Makedonie, Albánie, Černá hora, Bosna. Partaky mám jen na Rumunsko , Bulharsko, spodem se jim nechce takže pokračují sám. Jedete někdo podobnou trasu tenhle termín ?

31.3.2016 v 05:55 | Nahoru | #10
Ahojky dekujem za nabidku dam vědět mi termin presne jeste nevyme ale kazdopadne chceme do hor takze jedeme na xtckach jak jedete na 6 dni z masin neslezete budete myt honicku proto mi chcem tak 14dni. Cca

1.4.2016 v 00:24 | Nahoru | #11
Bych jel ale jsem líný jezdím opatrně a na pohodu . Někde se i den dva zdržím nájezd 200-300km/den.
Rád fotím kudy jedu.

2.4.2016 v 20:07 | Nahoru | #12
toonyl> Ahoj tak to nechápu 14dní a prumer 400km na den to musíte dojet až do Turecka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie konec května, začátek června

2.4.2016 v 22:34 | Nahoru | #13
Petraszx9r, Vacu> Zdarec bando, taky plánuju Černou Horu + Albánii první týdny v červnu. Jezdím na CB500, takže hodně na pohodu, okrsky do 120 km/h, dálnice vůbec, šotolina nevadí. S nickem Vacu budu mít asi podobný kochací styl jízdy, s Petrou min. stejný termín :) když pojedete, rád bych se svez aspoň na přesun. Jinak cíle klasika, Durmitor, Kotor, Théty, Valbona, SH20, trajekt na Fierze, podél kosovskéúmakedonské hranice na Ohrid.

3.4.2016 v 10:00 | Nahoru | #14
Ahojky urcite se uzvem resim ted xtcko nejde mi radit ze dvojky na tri takze budu asi nejspir urcite rozebírat motor to bych se stoho posral dovolena predemnou a ja resim motorku jinak dame urcite do predu vedet jeli by jsme taky na pohodu hodne fotim ze zacatku ujet co nejvic a pak se jen flakat a kochat proste na vsechno se spokojene vysrat a uzivat si pohody

3.4.2016 v 21:10 | Nahoru | #15
Valach1989> Určitě až budu mít přesnej termín odjezdu napíšu ale vypadá to 7-12.6 my tak daleko nejedem cíl je ta SH 20 v Alb pak zpátky přes Durmitor

5.4.2016 v 11:06 | Nahoru | #16
Petraszx9r> jasný

6.4.2016 v 14:00 | Nahoru | #17
My jedeme 29.4 jako kazdy rok do Albanie na 14 dni. TT a afrika , cesty po horach- vetsinou sotolina
www.anuch.com

13.4.2016 v 10:44 | Nahoru | #18
HTB> ahojky to nestihame pac mam rozebranej celej motor skoda

14.4.2016 v 21:15 | Nahoru | #19
Čus Jedeme tím směrem 27.5 a návrat cca 7.6. Trasa Banát pak Srbsko Černá hora a tam ty končiny. V Albánii jsme byly už 3x možná tam zabrousíme taky spaní pod stanem cesta vesměs asfalt. Zatím jedeme 2 moto Vstrom 650 a BMW RT. Jinak ta Albanije když vynecháš šotoliny tak jí máš za 2 dny projetou. Tak jestly máš rájem tak napiš a mužem dát pokec. Jirka