pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> tele čeká na Assassina a já prej na rozvod (málo se snažím)....uvidíme co bude rychlejší
a on ho pohladí a zas to pojede, nebo co tomu je?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> ked vyjedes prid cestou aj ku mne pozrem tie brzdice na zivo,urobim ti aj kafco .
Moc daleko Jsem dál dnes nějakých 200km a super Možná vyjedu i zítra, ale uvidíme jak budu rozlámanej po dnešku Nesmím to zas přehánět ať nejsem po víkendu víc dobitej jak po práci A brzdy už si sedly perfektně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> a jak se ti na tom jezdi oproti tlr?vykon,ovladatelnost atd?
No je to o dost lehčí jak eRko takže lepší ovladatelnost v menších rychlostech, zase ve vyšších bylo eRko stabilnější a na výjezdech ze zatáčky pod plynem je Esko nervózní, když je horší povrch to z eRka neznám, ale nemám tam zatím tlumič řízení takže to může být tím, takovej správnej HardCore, jednu zatáčku už tu jezdím jak posera, dvakrát jsem tam kvůli rozkmitání řidítek už málem vystupoval na výjezdu, ale po konzultaci s ostatními co tudy jezdí je to normální jev, je tam na výjezdu kdy za to taháš nerovnost co ti kopne do předků a už to lovíš. Výkonově je to dost podobný díky váze, ale netáhne až do konce ot. spektra jako TLR, ale to se doladí. U TLR si za to bral a než si ucítil, že by netáhlo tak ti zakoktal omezovač Tady u eSka už cítíš, že kolem 9-9500 ot./min. ztrácí tah.... Ale jinak si nestěžuju, klín a přední kapotu z lamina od Jaška už mám u lakýry, tak už se těším...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Uvidíme, jestli v létě při 35 stupních bude stále všechno ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Takže na 99 procent problém s inkontinencí vyřešen. Pravděpodobný viník je víčko. Sice jsem ještě nedal nové, ale promačkal to staré. Taky jsem z chladiče odtáhnul vrchní decku kapaliny, kde byl trošku bordel, který mohl víčko přicpávat. Motorka si teď po naložení odflusla jen z přepadu přebytečnou kapalinu, hadice jsou měkké, pilot vysmátý.
Uvidíme, jestli v létě při 35 stupních bude stále všechno ok.
Nerad bych byl zlým prorokem ale já taky začínal víčkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 04.04.2016 07:41:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tak jo, oficiálně vyhlašuju že už se mi Corsaro nelíbí
To ovšem samozřejmě neznamená, že se nemůže v budoucnu objevit problém nový...
FiZzeR píše: Franco82> I ty, Brute? Kua a já furt trošku doufal že měl Jindřej jenom pech na blbej kousek...
Tak jo, oficiálně vyhlašuju že už se mi Corsaro nelíbí
Ještě počkej s těma soudama
Jindro nesejčkuj a radši napiš, co přesně se s tvým corsarem dělo. Už jsi brousil hlavu?
Naposledy editováno 04.04.2016 09:22:41
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82>
Hele Rosťa tenkrát řešil něco, co se zdálo jak fouklé těsnění a nakonec to nějak zažehnali.
Mě to brzy po koupi začalo tlakovat. Dal jsem to do servisu, kde udajně vyměnili těsnění a srovnali hlavy. Což jim trvalo tuším dva měsíce, pak tam byly nějaký dohady, reklamace a pak jsem si to odvezl.
Krátce potom z toho začal chcát olej, dal jsem to už někomu jinému. Něco se tam na etapy povyměnňovalo (víc jak 3 měsíce čekačka na díly, něco nepřislo doteď), a olej začal tect méně.
No a skoro hned potom fouklo to "opravené" těsnění znova, našli se nějaké prasárny.
Žralo vodu, olej ve vodě, navíc benzín v oleji.
Dal jsem to zase opravit, pak jsem se přizabil na rsv, půl roku se nic neřešilo a teď se už zase přes čtvrt roku čeká na díly a postupně se opravuje.
Hlavy byly zohýbaný, už jsou srovnaný, jsou tam ale rozlámaný nějaký sráče na vedení oleje, který ital prostě nechce dodat, klika je dobrá, válce též, budou se dávat nový šály (výroba zde, bo z itálie by přili možný mým vnoučatům) , možná vstřiky, jestli to chcalo krz ně, to se bude ještě řešit.
Jo a ještě vlastně shnil kabel od alternátoru v tom úžasnem štekru, zrovna když jsem byl Třebíči a přestalo to dobíjet
Můj mechoš je sice hrozně šikovnej, ale takovej svéráz, takže je to dost zdlouhavý. Navíc nějak ani nemám chuť se tou motorkou už zabývat.
Každopádně až/jestli pojede a vydrží alespoň měsíc, tak asi půjde z domu, ať se baví někdo jiný
Mám ji od května 2014 a do dubna 2016 stála 13 měsíců jako nepojízdná v servisu (ano. ovlivnil to i můj crash, kdy jsem to neřešil skoro půl roku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jestliže se to ale zkombinuje s problematickou dodávkou dílů a ideálně se zprzněnou a opakovanou opravou, tak už bych na to taky neměl nervy a šla by z domu.
Jináč štekr od alternátoru k regulátoru se mi vznítil taky, ale díky pravidelné údržbě jsem to odhalil včas a tak mě to nenechalo na cestě. Řešení pak bylo jednoduché a permanentní