Naposledy editováno 14.03.2016 22:26:34
2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Naposledy editováno 13.03.2016 23:25:02
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Ony 20 21 i 23 šly s kvalitou dolů v čase, Mustang z roku 1970 (máme doma) je nesrovnatelný s tím z roku 1980, to už je sračka nespolehlivá. Ono Slovákům ty stroje moc nešly, fichtly, dvanacetsrotky z Tazu, traktory ze ZTS (treba 18345...) ...snad jen ty T-72 se dařily
2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Dráťa píše: Za 6200 kilometrů jsi dělal jen dvakrát rozborku/sborku a čištění karburátoru, musel jsi seřizovat zapalování a vylágroval jsi motor tak, že byl zralej na generální opravu (což je v podstatě výměna za novej)? No tak jestli takhle definuješ SPOLEHLIVEJ stroj, tak by mě zajímalo, jak bys definoval NESPOLEHLIVEJ...
made in italy1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
davidfichtlman píše: ElFidel> no v 80 letech tam totiž už do považských strojáren šly peníze jen na babetty a mustangy už šly do prdele, ještě že já mám toho z roku 1978
od kdy se babbeta dělala v Povážské Bystrici.. podívej se na výrobní štítek je tam napsano Kolárovo a to je v okrese Nitra
a kdo by cpal peníze do staré výroby když odbyt nebyl narozdíl od babbety která se vyvážela
Naposledy editováno 14.03.2016 07:56:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Naposledy editováno 14.03.2016 07:59:11
ja1 píše: davidfichtlman> musel bys zažít Naší dobu abys pochopil...každých 20 km díky kvalitnímu M2T čistit svíčku ,pořád seřizovat odtrh na kladívku,před jízdou srovnat přední kolo v kluzákách. nesměl si jezdit v terénu nebot se natahoval rám..a nejlepší když jsi šel do mototechny tak jsi vystál frontu a na konci řekli Nemáme. museli jsme jezdit v partě abychom někam vůbec dojeli a aby tě mněl kdo dotahnout domů na pionýru dřív jezdili jen důchodci po vsi a náctiletí pubertáci do 17 let. ale jak jsem říkal Nic jiného nebylo a přibližovadlo bylo potřeba. to byl ještě benzín za 6 kč po zdražení
Přesně tak.
Já měl v 15 nového mustanga a víc opravoval jak jezdil, to samé Calif, jediné co jezdilo bez problémů byla 250 panelka.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Skutr mi jede kolem 80kmh a da se na tom jezdit tam max v centru mesta...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Na jednu stranu tu čtu cestopisy, jak kluci postupně generálkují motorku po cestě, čistí výfuky, mění ložiska a profukují karburátory. .... Jenže vytáhli motorku ze stodoly s rezavou nádrží, která jim ucpává karbec, lejou do toho m2t a ložiska jsou původní, čili poplatná době s natočenými X km.
Na druhou stranu čtu cestopisy, kdy borec udělá poctivou GO a v podstatě bez závady odjede tisíce km. Já jsem kdysi fichtla po koupi rozebral, opravil a pak už jen jezdil.
Spolehlivost fichtla je na úrovni doby vzniku, čili v měřítku dnešní doby, kdy se jen mění olej je to úplně mimo. Je třeba taky brát v úvahu, že tehdy se jezdilo podstatně méně km a stroj je navržen pro cestu na pole a zpět.
assassin píše: Ikdyby to jezdilo bez zavad, jak na tim muze ujet nekdo 200km nechapu. Ja jel jednou z recese k babce 10km a zpatky jsem premejslel jestli si nepujcim auto s vozejkem ...
Skutr mi jede kolem 80kmh a da se na tom jezdit tam max v centru mesta...