paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
13.3.2016 v 20:46
D

Naposledy editováno 14.03.2016 22:26:34
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2016 v 20:55 | Nahoru | #1
Ano, souhlasím. Pokud se o něco obecně dobře starám, tak je to většinou i bezproblémové... Akorát nějak nechápu pointu tohoto příspěvku? Někdo se Simsonem si tě ohledně spolehlivosti dobíral???

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 21:00 | Nahoru | #2
čzťák> jen mně to štve že se srovnává nesrovnatelné

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 21:03 | Nahoru | #3
čzťák> a taky to že lidi Pionýra uráží ale to že ho mají ve špatném stavu je vlastně jejich chyba. uznávám naprosto věřejně že by pionýr mohl dostat zapalování podobné které má Babeta a člověk by se o udržbu zaaplování nemohl starat a že to má tvrdé pérování. a že převodovka je docela dost odstupnovaná ale to jsou věci na který si běžný uživatel zvykne

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 21:52 | Nahoru | #4
To je jako stěžovat si, že čezeta vibruje... Pionýr prostě taky svoje bolesti a všichni to ví, nemá smysl to rozvádět.

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 22:04 | Nahoru | #5
čzťák>no asi největší bolest pionýra je že je to žebřinák nic o žádné bolesti nevím

2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 23:03 | Nahoru | #6
srovnáváš nesrovnatelné...spočítej si poměr najetých kilometrů a čas strávený údržbou a peněz za opravy včetně go nezapomen na provozní náklady,a pak to porovnej s nějakou jinou motorkou...budeš se divit že vyjde podobně jako dnešní čínský stroj a to nemluvím o jízdě a pohodlí pionýr tu byl,protože si nic jiného koupit nemohl.. byla jiná doba A nezlob se ale pionýr se dělal bezezmněn i současně v době kdy se dělal i simson,puch,sachs,,a všechny ostatní motorky byly lepší a hlavně mněly bezkontaktní zapalování..já tu dobu zažil na vlastní kůži a odu na pionýra bych nepěl ani násilím

Naposledy editováno 13.03.2016 23:25:02

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

13.3.2016 v 23:19 | Nahoru | #7
Vidíš a můj Simson má najeto přes 20000 km s jednou menší GO motoru...

Ony 20 21 i 23 šly s kvalitou dolů v čase, Mustang z roku 1970 (máme doma) je nesrovnatelný s tím z roku 1980, to už je sračka nespolehlivá. Ono Slovákům ty stroje moc nešly, fichtly, dvanacetsrotky z Tazu, traktory ze ZTS (treba 18345...) ...snad jen ty T-72 se dařily

2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 01:31 | Nahoru | #8
Za 6200 kilometrů jsi dělal jen dvakrát rozborku/sborku a čištění karburátoru, musel jsi seřizovat zapalování a vylágroval jsi motor tak, že byl zralej na generální opravu (což je v podstatě výměna za novej)? No tak jestli takhle definuješ SPOLEHLIVEJ stroj, tak by mě zajímalo, jak bys definoval NESPOLEHLIVEJ...

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 04:37 | Nahoru | #9

Dráťa píše: Za 6200 kilometrů jsi dělal jen dvakrát rozborku/sborku a čištění karburátoru, musel jsi seřizovat zapalování a vylágroval jsi motor tak, že byl zralej na generální opravu (což je v podstatě výměna za novej)? No tak jestli takhle definuješ SPOLEHLIVEJ stroj, tak by mě zajímalo, jak bys definoval NESPOLEHLIVEJ...

made in italy

Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 05:29 | Nahoru | #10


Starý dokument o Pionýru.

Naposledy editováno 14.03.2016 08:48:11

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 06:28 | Nahoru | #11
ja1> právě že já platím jen benzín olej, a seřízení mně zabere deset minut a go motoru jsem dělal jen proto že jsem dostal peníze k narozeninám a nevěděl co s nima

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 06:31 | Nahoru | #12
Dráťa> nic takového jsem nedělal motor jsem genrálkoval jen proto že od příbuzných jsem k narozeninám dostal nějaké peníze, karburátor jen trysky a plovákovku . a nespolehlivej stroj definuju tím že se s ním nedá nikam dojet a to s pio rozhodně jde sám jezdím 200 km denně výlety a zapalování se stejně jako u jiných stroju seřizuje vždy po najetí určitého množství kilometru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 06:33 | Nahoru | #13
ElFidel> no v 80 letech tam totiž už do považských strojáren šly peníze jen na babetty a mustangy už šly do prdele, ještě že já mám toho z roku 1978

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 06:37 | Nahoru | #14
ja1> jenže když člověk renovuje motorku tak hold musí do thoho investovat navíc ten muj mustang měl motor který měl najeto 19 846 když jsem ho kupoval a tahalo to slušně teprve až jsem najel cca 23 830 tak mně přišlo že to začlo slábnout a pak přišly peníze tak proč do togo neivnestnout

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 07:29 | Nahoru | #15
davidfichtlman> musel bys zažít Naší dobu abys pochopil...každých 20 km díky kvalitnímu M2T čistit svíčku ,pořád seřizovat odtrh na kladívku,před jízdou srovnat přední kolo v kluzákách. nesměl si jezdit v terénu nebot se natahoval rám..a nejlepší když jsi šel do mototechny tak jsi vystál frontu a na konci řekli Nemáme. museli jsme jezdit v partě abychom někam vůbec dojeli a aby tě mněl kdo dotahnout domů na pionýru dřív jezdili jen důchodci po vsi a náctiletí pubertáci do 17 let. ale jak jsem říkal Nic jiného nebylo a přibližovadlo bylo potřeba. to byl ještě benzín za 6 kč po zdražení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 07:44 | Nahoru | #16

davidfichtlman píše: ElFidel> no v 80 letech tam totiž už do považských strojáren šly peníze jen na babetty a mustangy už šly do prdele, ještě že já mám toho z roku 1978


od kdy se babbeta dělala v Povážské Bystrici.. podívej se na výrobní štítek je tam napsano Kolárovo a to je v okrese Nitra
a kdo by cpal peníze do staré výroby když odbyt nebyl narozdíl od babbety která se vyvážela

Naposledy editováno 14.03.2016 07:56:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 07:58 | Nahoru | #17
davidfichtlman> věřím tomu že kdybys vlastnil čínský stroj- budeš tu chválit čínu

Naposledy editováno 14.03.2016 07:59:11

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 08:07 | Nahoru | #18

ja1 píše: davidfichtlman> musel bys zažít Naší dobu abys pochopil...každých 20 km díky kvalitnímu M2T čistit svíčku ,pořád seřizovat odtrh na kladívku,před jízdou srovnat přední kolo v kluzákách. nesměl si jezdit v terénu nebot se natahoval rám..a nejlepší když jsi šel do mototechny tak jsi vystál frontu a na konci řekli Nemáme. museli jsme jezdit v partě abychom někam vůbec dojeli a aby tě mněl kdo dotahnout domů na pionýru dřív jezdili jen důchodci po vsi a náctiletí pubertáci do 17 let. ale jak jsem říkal Nic jiného nebylo a přibližovadlo bylo potřeba. to byl ještě benzín za 6 kč po zdražení


Přesně tak.
Já měl v 15 nového mustanga a víc opravoval jak jezdil, to samé Calif, jediné co jezdilo bez problémů byla 250 panelka.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 09:10 | Nahoru | #19
Jawa je jako dopravni letadlo, na hodinu provozu potrebuje 2 hodiny oprav

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 09:18 | Nahoru | #20
Ikdyby to jezdilo bez zavad, jak na tim muze ujet nekdo 200km nechapu. Ja jel jednou z recese k babce 10km a zpatky jsem premejslel jestli si nepujcim auto s vozejkem ...
Skutr mi jede kolem 80kmh a da se na tom jezdit tam max v centru mesta...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 09:20 | Nahoru | #21
jawka se dneska kupuje ne kvuli cestovani, ale kvuli vzpominkam a vsemu co k tomu patri

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 09:28 | Nahoru | #22

KubaLC8 píše: jawka se dneska kupuje ne kvuli cestovani, ale kvuli vzpominkam a vsemu co k tomu patri



Tak ja fichtla nekde taky jeste mam, ale nenapadlo by me na tom cestovat a nebo psat ody na spolehlivost

Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2016 v 09:32 | Nahoru | #23
Jestli je fichtl spolehlivý je otázkou údržby a úhlu pohledu.
Na jednu stranu tu čtu cestopisy, jak kluci postupně generálkují motorku po cestě, čistí výfuky, mění ložiska a profukují karburátory. .... Jenže vytáhli motorku ze stodoly s rezavou nádrží, která jim ucpává karbec, lejou do toho m2t a ložiska jsou původní, čili poplatná době s natočenými X km.
Na druhou stranu čtu cestopisy, kdy borec udělá poctivou GO a v podstatě bez závady odjede tisíce km. Já jsem kdysi fichtla po koupi rozebral, opravil a pak už jen jezdil.

Spolehlivost fichtla je na úrovni doby vzniku, čili v měřítku dnešní doby, kdy se jen mění olej je to úplně mimo. Je třeba taky brát v úvahu, že tehdy se jezdilo podstatně méně km a stroj je navržen pro cestu na pole a zpět.

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 11:42 | Nahoru | #24

KubaLC8 píše: Jawa je jako dopravni letadlo, na hodinu provozu potrebuje 2 hodiny oprav


Furt lepší než ruské auta kde sice co kilometr, to litr ale zato co válec to kůň

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 12:32 | Nahoru | #25

assassin píše: Ikdyby to jezdilo bez zavad, jak na tim muze ujet nekdo 200km nechapu. Ja jel jednou z recese k babce 10km a zpatky jsem premejslel jestli si nepujcim auto s vozejkem ...
Skutr mi jede kolem 80kmh a da se na tom jezdit tam max v centru mesta...

uplně vidím,jak na tom drandíš já v patnácti jel na pařezu z červeného kostelce do prahy a nepřipadalo mi to ani moc nenormální.

Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 13:33 | Nahoru | #26
taky berte fakt že na pionýru byla poviná výbava opravdu namístě...bez ní ani ránu a raději i kladívko a kondík navíc...a šroubovák na trysky píchlej u řídítek byl nutnost

Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 19:22 | Nahoru | #27
Jet na kozlu 200km je pořádná úchylárna

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 21:44 | Nahoru | #28
ja1>na M2T jezdím stále a nikdy jsem každých 20 km svíčku nečistil a to jezdím na palky 14-8 na lét a 14-7 na zimu. svíčky mám vždy hnedoučké a nikdy žádnej problém s tm nebyl

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 21:45 | Nahoru | #29
ja1> Babetta 207 se vráběla do roku 1983 v pov strojárnách. máme ji doma tak ví o čem mluvím ne do kolárova se to přemístilo až v roce 1985

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 21:46 | Nahoru | #30
ja1> v žádném případě bylo to jednou doma a tata to hidl do kontejnéru koupil si zase pionýra
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto

TOPlist