globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Různé průměry v palivové cestě
3.3.2016 v 15:49
Ahoj,
mám trn 6mm a hadičku 8mm. Je nějaký jednoduchý způsob, jak to k sobě přidělat (rozšířit trn těsněním, zúžit hadičku ztažením, atp.)

Předem díky za případná řešení
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:16 | Nahoru | #31
soccer> kdo neporadí, tak neporadí

kdo se potřebuje bezdůvodně navážet a urážet, je dement

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:30 | Nahoru | #32
kz233>

Víš co by ti teď řekl člověk i minimálně zručný? "Běž si pičo tu hadičku tam už nasadit a nedržkuj lemple !!! "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:34 | Nahoru | #33
soccer> ano, kam se ten svět řítí

S příchodem internetu se tady vyrojila individua (je to tak správně?), která si nevidí do huby a léčí si anonymně svoje komplexy. V hospodě cizího chlapa jen tak neurazíš. Ale internet ti dává tu sílu a pocit nepostižitelnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:39 | Nahoru | #34
kz233> klidně ti to řeknu z oka do oka...

Podobnou potíž kterou tu řešíš má normálně uvažující člověk (i ženský) vyřešený do pěti minut bez ptaní se kohokoli... ptej se sám sebe, kde se stala chyba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:46 | Nahoru | #35
soccer> zklamu tě, ale nemáš v ničem pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 17:47 | Nahoru | #36
kz233>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 18:35 | Nahoru | #37
soccer> Jo a až někde potkáš dospělýho chlapa, ten před tebe vysype spučástky a řekne „jsem úplně levej ajťák a potřebuju to tam teď nabastlit”, tak pochybuju, že mu řekneš „seš třináctiletá piča a poraď si sám”.

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 19:35 | Nahoru | #38
kz233>

Seš idiot nebo troll? za tu dobu cos tu strávil dotazama a vymýšlením "duchaplnejch" odpovědí bys měl napojenejch hadiček aspoň tisíc... a ty tu trollíš a trollíš a trollíš a motorka čeká až se najde někdo kdo ti helfne napojit hadičku...

Když je ti 34, mohl bys aspoň vědět, že když hadičku zahřeješ, je tvárná a tahle situace je vhodná pro vyřešení tvého PROBLÉMU ...

Naposledy editováno 04.03.2016 19:37:07

2 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 19:48 | Nahoru | #39
hele soudruzi , za tu dobu co si tady merite curaky, bych snad tu hadicku uz i ustrikoval

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 19:59 | Nahoru | #40
gugo> Tohle jsem cítil už v půlce té hádky o hovnu, ale nemohl jsem si pomoct. Snad by to nějakej admin mohl vyhodit z nejdiskutovanějších, protože to je fakt hrůza.

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 20:31 | Nahoru | #41
gugo> však celou dobu tvrdím, že tady nemá šašit a má jít něco dělat...

Různé průměry v palivové cestě

4.3.2016 v 21:03 | Nahoru | #42
Používám PVC palivovou hadičku, na menším průměru nasadím za studena a pojistím sponou. Na velkém průměru hadičku nahřeju v horký vodě a nasadím. Po schladnutí se hadička tak přicucne, že už pak nejde stahnout dolu, takže nemusím jistit sponou.




(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

5.3.2016 v 02:53 | Nahoru | #43

kz233 píše: Přesně tak, poradilo by si i dítě v deseti letech. Nechceš ještě ubrat? Třeba bych to mohl dát předškolákovi.

Samozřejmě, že si poradím. A pak tu bude téma „koupil jsem mašinu a je napadená kutilem domácím”.

Na spoustu věcí existuje jednoduchej fígl, ale když ti ho nikdo neřekne, tak ho prostě neznáš a bojuješ s tím. Ona ani jaderná fyzika není složitá, když už to máš vystudované a hlavně ZNÁŠ SOUVISLOSTI.

Jít a nakoupit všechno nový a namontovat to tam umím taky.

A určitě najdu něco, co umím a na co bych tady ty místní blbečky vyškolil, že si neporadili s trivialitou, kterou zvládne (zaškolené) desetileté dítě.

Edit: A co je doopravdy zajímavé, tak žádný z prudičů, co tady útočí na neznalé jedince se nikdy neobjeví s řešením netriviální věci. A to mi stačí projít moje dotazy.

blbecek ses sam proc sem lezes?

Různé průměry v palivové cestě

5.3.2016 v 08:57 | Nahoru | #44
Myslím si, že s tímto, pro někoho neřešitelným problémem, by si ještě tak před třiceti lety poradilo minimálně 80% šestiletých kluků (dnes už asi ne, každý čumí do počítače nebo do telefónu). Nebudu ale tak zlý jako ostatní, a poradím řešení tohoto velmi zapeklitého problému: na trn o průměru 6 mm nasaď kousek hadičky o světlosti 6 mm tak dlouhé (krátké), aby o 2 až 3 mm přesahovala ten trn a na tuto hadičku nasaď tu osmimilimetrovou hadičku, pokud je tam tlak (mezi čerpadlem a vstřikovacím ventilem), tak hadičky zajisti sponou nebo měkkým vázacím drátem. Jestli je tento postup nad Tvé síly a schopnosti, tak to svěř někomu šikovnému.

Různé průměry v palivové cestě

5.3.2016 v 21:20 | Nahoru | #45
řešení filtrem je nejčistší, na benzinovým vedení nešetři

Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 07:49 | Nahoru | #46
Ja jenom cekam,kdy se tu objevi téma: DOSEL MI BENZIN,PORADI NEKDO.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 16:06 | Nahoru | #47

kz233 píše: Dobře a teď trochu přesnější příběh. Mám jeden trn 8mm (nádrž), druhý trn 6mm (filtr). A mezi tím potřebuji natáhnout hadičku. No a protože 6mm hadičku tam nedám, tak jsem si říkal, že by třeba pro 8mm hadičku existovalo nějaké (neprasácké) řešení. Ale evidentně neexistuje.



Pánové, to nikomu z Vás "motorkářů" nepřijde divné, že když je v nádrži pr.8, tak pasováním filtru pr.6 o 25% sníží průměr hadičky? Přijde vám v pořádku škrtit o 25% palivo??

1 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 17:03 | Nahoru | #48
To je pravda, uplne se za nas motokare stydim,
no nejlepsi bude dat tam hadici od pracky

p.s. i jednou hadickou o prumeru 2 mm by se uzivilo cca 20 karburatoru.

Naposledy editováno 06.03.2016 17:06:03

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 17:33 | Nahoru | #49
Jurawood> jak co, u mého japonce by to sakra znát bylo.. Mimo to 6mm hadička má vnitřkem kolik? 4mm? spíš míň.

Naposledy editováno 06.03.2016 17:35:27

Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 17:51 | Nahoru | #50
na čem by to bylo znát?

1 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 17:58 | Nahoru | #51
Tady je to fakt marný, jakej průměr asi podle tebe má jehlový ventil v karburátoru, když myslíš, že šestkou nebo čtverkou hadičkou nestačí přitékat benzín?

Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 18:49 | Nahoru | #52
Zrovna u mé vrány jde hadička tak nešťastně kolem ventildeklu, že když jsem dal 8mm místo 10mm, tak se lámala a škrtila benzín. A dalo to dost práce, přijít na to, proč nechce jet. Když jsem nadzvedl nádrž, tak se zlomenina narovnala a nebylo nic poznat. Jinak z vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že jakýkoliv přídavný palivový filtr je taky docela peklo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 18:55 | Nahoru | #53

Maxipes_Fík píše: Tady je to fakt marný, jakej průměr asi podle tebe má jehlový ventil v karburátoru, když myslíš, že šestkou nebo čtverkou hadičkou nestačí přitékat benzín?

To vím naprosto přesně, neboj, vím, jak funguje karburátor. Na oplátku, víš ty, jak vypadá rychlostní profil kapaliny, proudící potrubím?
Ale taky si uvědom, že někdo tou malou hadičkou krmí třeba i karburátory 4. A navíc, to taky dost podstatně prodlužuje dobu naplnění plovákových komor, když jsou suché. To pak, aby sis šel dát kafe, než budeš moci startovat..

Naposledy editováno 06.03.2016 19:09:21

Různé průměry v palivové cestě

6.3.2016 v 21:49 | Nahoru | #54
Co má společného tvá blbě provedená práce a následně zlomila hadička s objemovým průtokem, který jsem řešili prvně?
Nemusíš odvádět pozornost jinam.

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

7.3.2016 v 18:10 | Nahoru | #55

jawarmaniak píše: To vím naprosto přesně, neboj, vím, jak funguje karburátor. Na oplátku, víš ty, jak vypadá rychlostní profil kapaliny, proudící potrubím?
Ale taky si uvědom, že někdo tou malou hadičkou krmí třeba i karburátory 4. A navíc, to taky dost podstatně prodlužuje dobu naplnění plovákových komor, když jsou suché. To pak, aby sis šel dát kafe, než budeš moci startovat..



Sice jsem se rychlostním profilem kapaliny proudící v potrubí nezabýval, ale logicky asi bude proudit nejrychleji uprostřed a nejpomaleji u stěn trubky až k mezní vrstvě, která se nepohybuje vůbec. Pokud budeme uvažovat průměrný motocykl, který za hodinu spotřebuje 5 l benzínu, tak změna světlosti hadičky z 8 mm na 6 mm nemá na nic vliv a to ani na rychlost plnění prázdných karburátorů, protože průtočný průřez jehlového ventilu (ventilů) karburátoru (karburátorů) je zlomkem průřezu hadičky, spíš bude mít vliv na rychlost naplnění prázdných plovákových komor stav paliva v nádrži, při plné nádrži bude u karburátoru vyšší hydrostatický tlak a jehlovým ventilem bude benzín protékat rychleji.

(reakce na) Různé průměry v palivové cestě

7.3.2016 v 18:52 | Nahoru | #56

jawarmaniak píše: Přijde vám v pořádku škrtit o 25% palivo??



Neprijde. Navic je to redukce o 43% a ne o 25%.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 3 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist