mám trn 6mm a hadičku 8mm. Je nějaký jednoduchý způsob, jak to k sobě přidělat (rozšířit trn těsněním, zúžit hadičku ztažením, atp.)
Předem díky za případná řešení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
kdo se potřebuje bezdůvodně navážet a urážet, je dement
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
S příchodem internetu se tady vyrojila individua (je to tak správně?), která si nevidí do huby a léčí si anonymně svoje komplexy. V hospodě cizího chlapa jen tak neurazíš. Ale internet ti dává tu sílu a pocit nepostižitelnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
Podobnou potíž kterou tu řešíš má normálně uvažující člověk (i ženský) vyřešený do pěti minut bez ptaní se kohokoli... ptej se sám sebe, kde se stala chyba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
Seš idiot nebo troll? za tu dobu cos tu strávil dotazama a vymýšlením "duchaplnejch" odpovědí bys měl napojenejch hadiček aspoň tisíc... a ty tu trollíš a trollíš a trollíš a motorka čeká až se najde někdo kdo ti helfne napojit hadičku...
Když je ti 34, mohl bys aspoň vědět, že když hadičku zahřeješ, je tvárná a tahle situace je vhodná pro vyřešení tvého PROBLÉMU ...
Naposledy editováno 04.03.2016 19:37:07
2 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
kz233 píše: Přesně tak, poradilo by si i dítě v deseti letech. Nechceš ještě ubrat? Třeba bych to mohl dát předškolákovi.
Samozřejmě, že si poradím. A pak tu bude téma „koupil jsem mašinu a je napadená kutilem domácím”.
Na spoustu věcí existuje jednoduchej fígl, ale když ti ho nikdo neřekne, tak ho prostě neznáš a bojuješ s tím. Ona ani jaderná fyzika není složitá, když už to máš vystudované a hlavně ZNÁŠ SOUVISLOSTI.
Jít a nakoupit všechno nový a namontovat to tam umím taky.
A určitě najdu něco, co umím a na co bych tady ty místní blbečky vyškolil, že si neporadili s trivialitou, kterou zvládne (zaškolené) desetileté dítě.
Edit: A co je doopravdy zajímavé, tak žádný z prudičů, co tady útočí na neznalé jedince se nikdy neobjeví s řešením netriviální věci. A to mi stačí projít moje dotazy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
kz233 píše: Dobře a teď trochu přesnější příběh. Mám jeden trn 8mm (nádrž), druhý trn 6mm (filtr). A mezi tím potřebuji natáhnout hadičku. No a protože 6mm hadičku tam nedám, tak jsem si říkal, že by třeba pro 8mm hadičku existovalo nějaké (neprasácké) řešení. Ale evidentně neexistuje.
Pánové, to nikomu z Vás "motorkářů" nepřijde divné, že když je v nádrži pr.8, tak pasováním filtru pr.6 o 25% sníží průměr hadičky? Přijde vám v pořádku škrtit o 25% palivo??
1 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě
no nejlepsi bude dat tam hadici od pracky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
p.s. i jednou hadickou o prumeru 2 mm by se uzivilo cca 20 karburatoru.
Naposledy editováno 06.03.2016 17:06:03
1 reakcí na tento příspěvek Různé průměry v palivové cestě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Různé průměry v palivové cestě
Maxipes_Fík píše: Tady je to fakt marný, jakej průměr asi podle tebe má jehlový ventil v karburátoru, když myslíš, že šestkou nebo čtverkou hadičkou nestačí přitékat benzín?
To vím naprosto přesně, neboj, vím, jak funguje karburátor. Na oplátku, víš ty, jak vypadá rychlostní profil kapaliny, proudící potrubím?Ale taky si uvědom, že někdo tou malou hadičkou krmí třeba i karburátory 4. A navíc, to taky dost podstatně prodlužuje dobu naplnění plovákových komor, když jsou suché. To pak, aby sis šel dát kafe, než budeš moci startovat..
Naposledy editováno 06.03.2016 19:09:21
jawarmaniak píše: To vím naprosto přesně, neboj, vím, jak funguje karburátor. Na oplátku, víš ty, jak vypadá rychlostní profil kapaliny, proudící potrubím?
Ale taky si uvědom, že někdo tou malou hadičkou krmí třeba i karburátory 4. A navíc, to taky dost podstatně prodlužuje dobu naplnění plovákových komor, když jsou suché. To pak, aby sis šel dát kafe, než budeš moci startovat..
Sice jsem se rychlostním profilem kapaliny proudící v potrubí nezabýval, ale logicky asi bude proudit nejrychleji uprostřed a nejpomaleji u stěn trubky až k mezní vrstvě, která se nepohybuje vůbec. Pokud budeme uvažovat průměrný motocykl, který za hodinu spotřebuje 5 l benzínu, tak změna světlosti hadičky z 8 mm na 6 mm nemá na nic vliv a to ani na rychlost plnění prázdných karburátorů, protože průtočný průřez jehlového ventilu (ventilů) karburátoru (karburátorů) je zlomkem průřezu hadičky, spíš bude mít vliv na rychlost naplnění prázdných plovákových komor stav paliva v nádrži, při plné nádrži bude u karburátoru vyšší hydrostatický tlak a jehlovým ventilem bude benzín protékat rychleji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |