paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prý slabota
8.4.2014 v 00:34
Nedávno jsem si pořídil NC 750 x a najel prvních 1000 km.Já osobně si nemohu motorku vynachválit - jsem fakt nadšenej. Samozřejmě že mně hned zajímaly názory druhých a tak jsem se trošku pobrouzdal na recenzích. K mému údivu se o ní mluví jako o motorce pro začátečníky nebo jako o lepším skútru. Pánové a dámy jezdím na motorce 30 let,když pominu začátky s fichtlem nebo s Javou 250, odjezdil jsem většinu najetých km na motorkách typu CBR a rozhodně si nemyslím, že je to pro začátečníky. Je to spíš motorka pro ty co už mají rozum a chtějí si tu jízdu užít. I při jejím vzhledu má sportovně laděný podvozek, vyzkoušel jsem jí v ostrých zatáčkách brzda / plyn a myslím si, že kdo si na tom bude chtít i trochu zařádit není problém. Samozřejmě že se nebudu honit na rovince se supersportama. Mám takovej pocit, že jsme tady v Čechách ještě trošku pozadu a proto je taky pořád stále dost těch, kteří ještě nikdy neseděli ani na babetě, tatínek jim koupí hned nějaký letadlo a zbytek už si můžete domyslet sami.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 13:24 | Nahoru | #121
 

By mě zajímalo v čem je motor z NC snáz servisovatelnej než z Alpa/Afry? Sice srovnání karbec/stříkačka, ale ta když se ti podělá, dojel si ( to už je extrémní případ, ale někde mimo civilizaci si v háji ). Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L


- přístup k ventilům (hlavně zadní hlava a ventilový víko u TA)
- synchronizace podtlaků (u NC odpadá)
- svíčky

 

Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L


Já taky spotřebu neřeším - u NC-čka k tomu není důvod.
Při kochacích jízdách (kvůli kterým jsem si právě to NCčko pořizoval) po okreskách a přes vesnice si bere spolehlivě pod 3 litry na sto (konkrétně 2.7 - stejně jako u mé předchozí 250ky když jsem jí šetřil a míň než u synovy CBF 250 s karbecem).
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 14:00 | Nahoru | #122
Koukam ja je odpoved na mnoho radku , zase nejakej NCckar vyvetluje proc je to lepsi .
Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

4.3.2016 v 14:39 | Nahoru | #123
To mi připomnělo jeden příběh neskutečné spotřeby hodně pod 4 litry, se kterou se chlubil jeden clobrda na TA konfeře. Pak s ním nekdo jel na projížďku a záhada byla rozluštěna. Coural se tak, ze mu stačili kluci na Fichtlech

Naposledy editováno 04.03.2016 14:41:07

(reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:15 | Nahoru | #124
 

gugo píše: Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)


Ono záleží na tom, co (a jak dalece) předtím demontuješ - chladič, nádrž, instalaci... A taky záleží na typu, je toho víc, TA600/650/700 u Transalpa, AT650/750 u staré (ještě vidlicové) Afriky, a podobně jsou na tom s přístupem i obě Deauvillky (stará 650 a novější 700), ale to jistě víš.

Takže bylo opravdu nutné dávat tam řadu chechtajících se smajlíků? Pomáhá to nebo to zvyšuje váhu argumentů? Mohl jsem se přece jenom upsat a v rychlosti psaní prohodit přední za zadní - nikdo nejsme neomylný.

___

Ale snad jsem se neupsal a snad mi ještě trochu paměť slouží - tady máš když tak jenom namátkou pár příspěvků o přístupu k zadnímu válci TA 700 a k jeho ventilovému víku: http://www.motorkari.cz/tema/?t=113340

- Chystám se na seřízení ventilů na 700V, ale připadá mi, že musím rozebrat půl motorky abych se k nim vůbec dostal.Můžeš mi poradit?

- Připrav se na to že opravdu musíš. A na závěr rozborky je lahůdka v podobě sundávání deklu zadního válce.

- Taky jsem to dělal po 12 tis.km. a museli plasty,nádrž,chladič-dolú. Motor jsem musel pustit z předního závěsu níž a to všechno abych zjistil že vůle jsou ok.

- Nakonec to stejně skončilo v servisu. Neměl jsem na to nervy. To zadní víko bylo k neudolani.

- Nakonec jsem to udělal po spuštění motoru z předního závěsu, ale stejně jsem dekl dolu nesundal, naštěstí šel nadzvednout tak, že z každé strany jsem se dostal na jedny ventily, v servisu u Hondy by asi zírali. Stejně by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo viděl jak to dělaj ve značkovým servisu, myslím u Hondy.

- Dělal jsem to loni. Sundání zadního deklu mi trvalo asi tak 2 h. Pokud si pamatuju, pomohlo odsunutí svazku vodičů a přimačknutí (rukou) na levé straně rámu(zevnitř). S motorem jsem nijak nehejbal. Vůbec se na to znova netěším a docela zvažuju, že ten servisní interval protáhnu

- dík za informaci, tak přesně ten kabel mi tam pěkně s...., zkoušel jsem ho dát na stranu ale je tam nějak zaklipovanej a vůbec to nešlo, navíc je tam taková drátěná klema navařená na rámu, a za tu mi ten dekl zůstal nakonec viset, už jsem jí chtěl uříznout, ale nakonec jsem to udělal tak jsem psal minule


 
Tím bych tuto plodnou diskusi o předozadním víku honďáckých 52 stupňových V2 motorů uzavřel.
Hezký víkend všem bez rozdílu.
 

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

4.3.2016 v 15:21 | Nahoru | #125
Ty řeči o spotřebě mě taky baví. V jakýmkoliv článku, ať už v tištěných nebo online časákách recenzenti (předpokládám že to jsou lidi, kteří už mají něco odježděno) NC vychvalují, protože při jízdě na hranici schopností motoru a podvozku NC spotřeba benzínu přeleze 5 litrů, a při kochací klidný jízdě se dá dostat pod 4 litry. Takže si neumím (a možná ani nechci - brrr) představit dynamiku jízdy při spotřebě 2,67 - to není překlep, cituji starší Doviho příspěvek.

Dovi, jak to jezdíš s takhle nízkou spotřebou, to jedeš stylem "plachtění", rozjedeš na 90, vyřadíš a plachtíš, dokud rychlost nespadne pod 60 a pak se znovu rozjíždíš? Při jízdě z kopce vypínáš motor, nebo jedeš jen na neutrál?

Prý slabota

4.3.2016 v 15:24 | Nahoru | #126
tak se můžeme vrátit k tématu: NC je mrdinka dobrá tak na nákupy nebo na poštu pro důchod Za stejnou cenu se dá pořídit třeba Shiver, se kterým je spousta srandy, v režimu Rain je hodnej jak to NC a v režimu Sport se s ním opravdu dá zařádit.

Prý slabota

4.3.2016 v 15:28 | Nahoru | #127
Možná by stačilo misto Tetrisu s vikem využít ty revizní krytky. Také to není žádná slast, ale alespoň nehrozí pozdější průsak zkřehlým těsněním pod ventildeklem.

Naposledy editováno 04.03.2016 15:31:02

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:37 | Nahoru | #128
 

Dráťa píše: jak jezdíš s takhle nízkou spotřebou?


Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 

(reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:41 | Nahoru | #129
vilemx> to bych snad ani nechtel videt, ja se jednou coural vychazkovym tempem asi 350 km a dal jsem to na 4.2

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:44 | Nahoru | #130

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 



takze jako mrdal

edit: jinak stema ventilama sla tu diskuze o TA600-650 netusim kde si zasejc vzal tu 700, ale prispevek byl dlouhy co ho sem nedat. Uprime pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis co se prace tyka je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.
Predpokladam ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku.

Vysvetli me prosim jednu jedinou vec, proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise ze to je sunka , vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu i prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni. Vono to totiz pak vypada ze sami pochybujete tak musite prekricet i ten svuj vnitrni hlasek ktery rika... "ty wole nemaji voni nahodou pravdu"

Naposledy editováno 04.03.2016 15:50:25

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 09:38 | Nahoru | #131
gugo> tak to já si radši přečtu technické zajímavosti od zkušených majitelů, než nic neříkající tlachy: je to vrak nebo má to koule

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 10:45 | Nahoru | #132
gugo> U vrtulí máš to samý, takovej petrumr je příklad
S tou údržbou - svíčky musíš dělat u všeho (když se dají u AT/TA iridiový, nemusí se dělat tak často), podtlaky - však to je karbec.

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 10:58 | Nahoru | #133

famfulin76 píše: Do teď mi bylo NC tak nějak u zádele přesně tak, jak mi je jedno, kdo na čem jezdí. Vzhledem k už několikátýmu tématu "mám NC a je prostě super a kdo říká, že ne, kecá" si začínám myslet, že je to fakt hrůza...



To jo, presne tohle uz jsem v nejakem oslavnem vlakne o NC psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 11:05 | Nahoru | #134

gugo píše: proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise, ze to je sunka, vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu u prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom, ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni.


Nevím, na jiných, hlavně zahraničních fórech, jsem to nezaznamenal.
Ale v ČR mi to už po všech těch letech připadá jako laciné, dost omleté a poněkud únavné točení se v kruhu při zbytečném napadání, kdy se střídá akce s reakcí.



gugo píše: Uprimne, pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis, co se prace tyka, je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.


"Nikdo to neřeší", tím myslíš jen sebe a některé lidi z Tvého okolí?
Nebo snad všechny majitele motocyklů KTM, i v jiných zemích, a jsi jejich mluvčím?

Nevím, jak u KTM, ale značná část majitelů ostatních značek (pravděpodobně většina z nich) více či méně tu náročnost nebo nenáročnost servisu zohledňuje. Technickou, časovou a finanční náročnost údržby neřeší jenom začátečníci (ještě jim to nedochází) a opraváři/servisy - ty z toho žijí.



gugo píše: Predpokladam, ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku."


Předpokládáš špatně.



gugo píše: jinak s tema ventilama sla tu diskuze o TA600-650, netusim kde si zasejc vzal tu 700


Máš to zapotřebí?
Proč lžeš a překrucuješ?

Žádná diskuse tu o TA600-650 nešla. A ani tu TA700 jsem "já zasejc" nikde nevzal. Pouze jsem slušně a pravdivě odpověděl kolegovi "mara.k" na jeho slušný upřesňující dotaz, který na mne vznesl ohledně toho porovnání servisovatelnosti NC a TA700. A toho Transalpa 700 zmínil on (1.3.2016 v 19:33), a s ním jsem se taky pak o tom TA700 bavil. Plus na toho Transalpa 700 mezitím ještě reagovali Dráťa (1.3.2016 v 19:49) a vilem.x (2.3.2016 v 13:40) - i oni oba taky jednoznačně mluvili o tom TA700 a reagovali na něj.

Očekával jsem spíš, že namísto lhaní a překrucování k tomu postavíš jako chlap, přiznáš chybu (není to žádná ostuda, každý jsme omylný) a případně se omluvíš. Ale asi jednodušší urážet, snažit se zesměšňovat a SÁZET CHECHTAJÍCÍ SE SMAJLY.

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 11:16 | Nahoru | #135
Dovi> vis co nechapu, cim min na clovek co rict, tim delsi pise prispevky co ?

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

6.3.2016 v 12:45 | Nahoru | #136
Je toho víc, co nechápeš a co Ti nedochází - bohužel hlavně v mezilidské komunikaci.

A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.

Prý slabota

6.3.2016 v 15:08 | Nahoru | #137
Dovi> s tím kritériem servisní náročnosti jakožto měřítkem zkušenosti majitele jsi mě docela odzbrojil. Zkus s tímto argumentem agitovat va prospěch NC třeba na srazu DOG, nebo jak se ten Ducati klub jmenuje

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 15:13 | Nahoru | #138

Palomoto píše: prostě je to slabota a tímhle to nezměníš



no jo nooooooooooo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 21:23 | Nahoru | #139

Dovi píše: Je toho víc, co nechápeš a co Ti nedochází - bohužel hlavně v mezilidské komunikaci.

A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.



To vis , hlavne nemam zapotrebi drzet se NC jak hovno kosile.

(reakce na) Prý slabota

11.3.2016 v 06:49 | Nahoru | #140

gugo píše: To vis , hlavne nemam zapotrebi drzet se NC jak hovno kosile.



NC, nebrat. Takový Fazerek se 110 kw, toje masoooooo. Jsem z něho nadšený a konečně mašina co trochu jede. Ha haaaaa.

(reakce na) Prý slabota

11.3.2016 v 07:30 | Nahoru | #141

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 


tak málo nejezdím ani já v autě a přijde mi, že jedu na kochačku

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

11.3.2016 v 23:22 | Nahoru | #142
Já taky jezdím s motorkou 50 obec a 80 mimo obec. Ale jen když jí mám na vleku za autem Jo a auto mi pak žere 5,7/100, alébrž nemůžu mít rozežraný auto, když mám rozežranou motorku

Naposledy editováno 11.03.2016 23:23:08

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 00:30 | Nahoru | #143

Dráťa píše: Já taky jezdím s motorkou 50 obec a 80 mimo obec. Ale jen když jí mám na vleku za autem Jo a auto mi pak žere 5,7/100, alébrž nemůžu mít rozežraný auto, když mám rozežranou motorku


Prý slabota

12.3.2016 v 00:30 | Nahoru | #144
Na 50/90 stačí Honda PCX 125, na to netřeba motocyklu. Dneska byla na Visordown.com k článku o pyrátovi, kterého místní britští pomahači 3 hodiny naháněli i vrtulníkama, aby jim zmizel v nákupním centru, pěkná diskuze. Vynikal jeden příspěvek. V článku totiž stálo, že dotyčný jel místy i 100 mph/h. Tak tam někdo psal: "Páni!! 100 mph/h!! Doufám, že až ho chytí, řeknou mu, že Gsx-R má víc než 2 rychlosti."

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 07:40 | Nahoru | #145

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 



takový co překáží na silnicím i přeložený avii by jsem vystřelil ze zeměkoule,spotřeba pod tři litry,to nejde ani říct že je to v prdeli,tohle už je dva metry za prdelí,že se na to nevysereš,kup si plachťáka ten se mrdá za dara

2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

12.3.2016 v 09:13 | Nahoru | #146
Výhodu pocítiš ak niekedy zavítaš k nám na divoký východ, v každej uličke zelený panák s radarom, keď pôjdeš na NC, zelený panák bude s dlhým nosom - nemá čo namerať. Takže za mňa
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 13:15 | Nahoru | #147

kilix píše: Výhodu pocítiš ak niekedy zavítaš k nám na divoký východ, v každej uličke zelený panák s radarom, keď pôjdeš na NC, zelený panák bude s dlhým nosom - nemá čo namerať. Takže za mňa
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.


Tak ono i na tom NC můžeš jet přes limit, takže tohle je podle mě výstřel do prázdna ..

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

30.5.2016 v 17:44 | Nahoru | #148
A už jste viděli NC750X (2016) - http://www.honda.cz...6/specification.html
A vzhledem k tomu, že letos z výroby budou dostupné až někdy v říjnu, tak to asi bude fakt propadák!
Sice doufám, že skončím u Yamaha Tracer900, ale na tom NC-čku se nejede vůbec špatně.
Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a doporučoval bych to všem blábolilům, kteří o tom píšou ty bláboly bez vlastní zkušenosti.
Pro normální jízdu po okresních silnicích naprosto dostačují (dobrý zátah odspodu, dobrá ovladatelnost).
Od 170 už ale chybí výkon. Celkově však fajn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

30.5.2016 v 17:48 | Nahoru | #149
Lustjape> neni pro normalni jizdu po okresnich silnicich dostacujici i skoda 120 ? Nebo favorit ?

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

30.5.2016 v 18:26 | Nahoru | #150
Ale jo,ja to i chapu-ja mam stejne pozadavky na auto jako NCckari na moto-me u auta staci 4kola,volant a aby jelo,nic vic.mi netreba,je to jen nudny stroj na jezdeni do prace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 35 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 20 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X stafler 0 5.7.2024 v 22:25 stafler
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR


TOPlist