Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rozhodol som sa oživiť pioniera, ktorý 15 rokov stál v garáži. Samozrejme neštartoval . Sviečka hádže nádhernú iskru, a keď ju vyberiem je mokrá - z čoho usudzujem, že palivo sa mi dostane až do piestov . Prečistil som karburátor a nastavil predzápal . Stále neštartuje, poradte čo má robiť.
No co by mal robit vrvr nie? Hele zahady neexistují něco mas spatne když to nejde ani roztlacit. A dost možná že spatne na tom celym je tvoje rozhodnuti oživit něco s čim si neumíš poradit. .....
Co takhle seřídit zapalování, dát novou svíčku, upravit odtrh, seřídit kladívko, předstih a vzdálenost cívky od magneta. Pokud tohle uděláš, tak věř, že to pojede. Pokud nevíš jak, tak hledej šmudlo. Těchto vláken je tu mega a psal jsem postup několikrát.
Bebzin je uplne novy. Kompresiu pozriem. Čo sa tyka zapalovania. Sviecku mam novu, kladivko, predstih a odtrh som tiež nastavoval a na tie cievky sa pozriem, aj ked si nemyslim ze to bude v tom.
tam u vás to musí být samý odborník na fichtly,když se tam vyráběl...odtlač to k fabrice a normálně to reklamuj
po 15 letech budou simeringy na klice jak kámen
ja1 píše: tam u vás to musí být samý odborník na fichtly,když se tam vyráběl...odtlač to k fabrice a normálně to reklamuj
po 15 letech budou simeringy na klice jak kámen
pesep> dej no vou svíčku a ohjřej ji horkovzduškou, pokud se situace bude opakovat musíš postupně snižovat po chloupkách hladinu v plvákové komoře, až ti bude pincek jezdit a startovat jak drak