Mám takovej pocit, že jsme tady v Čechách ještě trošku pozadu a proto je taky pořád stále
dost těch, kteří ještě nikdy neseděli ani na babetě, tatínek jim koupí hned nějaký letadlo a zbytek už si můžete domyslet sami.....
Chtěl jsem držet hubu ,ale nejde to
Chlape Ty máš Komplex z té mašiny jako prase. Jsi čekal , že si všichni sednou na prdel z toho , že jsi si koupil motorku a všichni napíší , že je nejlepší ?
Teď budu mluvit jen za sebe a pár kluků co znám osobně . Ani jednomu z nich nekoupil mašinu Fotřík . Každý z nás několik let šetřil a ještě si peníze půjčil -případně ještě stále splácí.
Každej z mých známých nejenže dokáže přijmout kritiku své mašiny , ale sám řekne co ho na své vlastní motorce doslova sere.
Konečně FishX3 ti to napsal dost dobře.
A jedna taková drobnost. "Tady v čechách" ---možná u Tebe jo ,Ale třeba na Moravě a ve Slezku ne .. To jen , abych si rýpl nesnáším spojení tady v čechách
Naposledy editováno 28.05.2014 11:15:29
mám NC700X takže tu slabší, na cestovaní dost dobrá, moje cestovní rychlost 130km/h víc nepotřebuji
A teď trochu mýho osobního názoru - taky si myslim, že je to rozumná volba, tohle je mašina, která moc nestála, jejíž provoz moc nestojí, která odveze, přiveze, je nezáludná, při prvním nasednutí má člověk pocit, že už na tom někdy seděl...jenže to je přesně to, proč si motorku nekupuju tím to nijak nezatracuju, jenom já chci emoce, rohlík od ucha k uchu už jenom při pomyšlení, že na ní pojedu
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Geodet píše: No vidíš, já mám NC 2,5 roku, najeto 20.000,- km a jsem pořád spokojenej.
Ciwe, Jirko, já tě budu muset vzít k sobě do garáže. Půjčím ti nějaký jednoválce, nějakej malej dvouválec a jeden dekadentně rozežranej velkej zastaralej čtyřválec nebo co tu zrovna bude stát a od tebe si musím půjčit tu tvou zrůdičku. Týhle tvojí obhajobě Světlý strany Síly už totiž evidentně nevěří už ani začátečníci, je prostě čas, abys zběhl k nám. Tvůj Darťha Vader de la Mancha (z Edelstadtu)
Naposledy editováno 01.03.2016 05:38:39
Dráťa píše: Ciwe, Jirko, já tě budu muset vzít k sobě do garáže. Půjčím ti nějaký jednoválce, nějakej malej dvouválec a jeden dekadentně rozežranej velkej zastaralej čtyřválec nebo co tu zrovna bude stát a od tebe si musím půjčit tu tvou zrůdičku. Týhle tvojí obhajobě Světlý strany Síly už totiž evidentně nevěří už ani začátečníci, je prostě čas, abys zběhl k nám. Tvůj Darťha Vader de la Mancha (z Edelstadtu)
No jen abys mi jí pak vrátil ty Sancho Pancho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Geodete, kurňa, vždyť to je super nabídka, stojí mi tu FMX650, DR650, GS500, mastodont, a hrobeček banditu. Každá z těch motorek je v nějakým ohledu lepší ten tvůl kyblik. Půjč si co chceš, klidně všechno co tu bude, kromě hrobečku může všechno na silnici. Na oplátku si s tebou udělám krátkou vyjížďku s prasopsovi. Aspoň pak o tom můžu mluvit a psát se svou vlastní zkušeností, to přece na tom vašem NC fóru chcete, aby se k tomu vyjadřoval jen ten, kterej s tím má zkušenost, ne?
Naposledy editováno 01.03.2016 09:17:41
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
SuperSic58 píše: Konkurenční dvouválec u Yamahy je mnohem povedenější a navíc lacinější.
K té povedenosti:
Ano i ne. Je to hodně subjektivní - sto lidí, sto chutí.
Konkurenční dvouválec u Yamahy je velmi povedený pro účely MT-07, a je to asi nejpovedenější část MT-07. Je výkonnější, točivější a tzv. "zábavnější", to je bez debat.
Stejně tak ale i motor v NC-čkách je svým způsobem velmi povedený a výborný - je (jako) stvořený pro Hondu NC a další podobné stroje (myslím tím i všechna ta CTX-ka, Integry a Vultusy). Je to nízkoobrátkový dlouhozdvihový a velmi úsporný motor s charakteristickým projevem V-éčkového motoru v čoprkrujzrech - což je ovšem dost v protipólu k velké části dnešních vysokoobrátkových motocyklových motorů.
A Yamaha lacinější?
Takhle to nelze paušalizovat, protože těch NC-ček (a v Evropě jsou už standardně s ABS) je mnoho typů: naháč 750S a "crossover" 750X, a oba typy volitelně v manuálu nebo s dvojspojkovým automatem. A protože Yamaha MT-07 je naháč s manuální převodovkou, lze ho cenově srovnávat zase jenom s naháčem NC 750S v manuálu (ne s DCT automatem)... - a ta MT-07 není levnější.
SuperSic58 píše: NC je taková kategorie sama pro sebe a pro Hondu je to artikl. A neřek bych, že je to líný, kilo je tam vcukuletu a od 120 vadne, ale o rychlosti tahle motorka neni, je to o pohodlnym přesunu, úspornym motoru, pro kochače ideální.
Nevím, jestli "vadne" od 120 (nebo od 130-140-150 apod.), maximálku má reálně okolo 180 km/h, ale jinak plný souhlas.
pale píše: Tak i když je toto vlakno už dlouho mrtvé, nedá mi to abych nenapsal svůj skromný názor na NC. Předem bych předeslal, že jsem velmi klidný řidič na kochačku a sháněl motorku stylu pseudoenduro a NC, zvláště model 2016 byl můj horký favorit. Bohužel mé první setkání s NC bylo pro mě bez nadsázky velkým zklamáním. První zklamání bylo, motorka je poměrně malá a to jsem prosím průměrného vzrůstu. Motorka je to určitě dobrá pro každodenní ježdění za pár korun, ale...., jinak zážitek z jízdy nulový, hlavně motor mě zklamal. Měl jsem několik dvouválů, ale žádný při jakýchkoliv otáčkách nevibroval jako NC, možná tak Transalp 700 při podtočeném motoru, ale největší propadák je pružná akcelerace, nevím, prostě ani krouťák, ani výkon, žádný hlad po otáčkách, po otočení heftu se skoro nic neděje v žádných otáčkách. To BMW F 650 GS jednoválec od 4 tis. vyletí slušně dopředu, F 800 GS je již úplně jiné kafé a sametový běh, NC pouze klidně zrychluje. Motorku rozhodně nehaním, někomu bude vyhovovat, ale doporučuji se na ní svézt před samotným zakoupením a porovnat s konkurencí. Mě a to jsem se počítal mezi ty, které by mohla oslovit velmi zklamala.
jj, to vlákno sice už spalo, ale u nás je deštivo a v Čechách prý sněhová kalamita, tak proč ne...
Každý člověk má jiné potřeby a jiná očekávání.
Třeba ty vnímatelné vibrace, to je daň mj. za dlouhozdvihový motor s přesazenými ojničními čepy, kde ten celkový charakter motoru, jeho zátah a průběh krouťáku se hodně blíží charakteristickému projevu vidlicových dvouválců v čoprech a krujzerech.
Ale myslím, že Ti rozumím - mě tehdy před lety ta původní 670 ccm Honda NC 700 taky svými většími vibracemi poněkud zklamala (řekl bych, že nejvíc asi vibruje podtočená šestka), ale novější 745 ccm Honda NC 750 je na tom i díky druhému vyvažovacímu hřídeli o poznání líp.
postimg.org/image/lj7oqc8pj/][img]http://s15.postimg.org/lj7oqc8pj/Pilovy_diagram_NC_750.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
Je tady dobře vidět ten těžký poslední převodový stupeň - u jinak dobře odstupňovaného progresivního uspořádání převodovky Hondy NC 700/750 (týká se to prvních pěti rychlostních stupňů) zdánlivě chybí regulérní šestka a místo ní výrobce zvolil tu extrémně dlouhou "ekonomickou dálniční sedmičku"...
Ostatně, ono stačí vyzkoušel si, jak taky může vibrovat dvouválcová oldtimerová Kawa W800 nebo jednobuch Royal Enfield (taky jsem o nich kdysi uvažoval pro ty kochací jízdy) anebo spousta Harley Davidsonů, tak už pak člověk ty docela jemné vibrace u NC-čka prakticky nevnímá, pokud se na to nějak nezaměřuje v rámci testování.
"... žádný hlad po otáčkách, po otočení heftu se skoro nic neděje v žádných otáčkách. To BMW F 650 GS jednoválec od 4 tis. vyletí slušně dopředu, F 800 GS je již úplně jiné kafé a sametový běh, NC pouze klidně zrychluje."
Tady je když tak vysvětlení toho lineárního zátahu - někdo ho preferuje, někomu zase chybí (zvlášť u motorky) větší porce divočiny...
postimg.org/image/i1d3mpj91/][img]http://s10.postimg.org/i1d3mpj91/Honda_NC_Leistungsdiagramm.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
Mně třeba právě ten charakter zdánlivě předimenzovaného (podkoňovaného) NC-čkovského motoru a jeho projev vyhovuje. Kdyby mi ta motorka nesedla, nekupoval bych si ji jako zatím svoji poslední "velkou" mašinu, a ještě k tomu jako funglovku.
Zvukový projev připomínající vzduchem chlazený motor v Tatře 603, vnímatelné jemné vibrace a počínající plynulý zátah už kousek nad volnoběhem (krouťák nízkoobrátkového dlouhozdvihového motoru posazený hodně dolu) pak člověku připadá skoro jako u čoprkrujzrů, ale na rozdíl od nich má NCčko menší hmotnost, lepší podvozek s vyššími zdvihy a lepší ovladatelnost; lépe a bezpečněji se na něm sedí a jezdí, mj. i lépe brzdí a o hodně líp a snadněji zatáčí. A kvůli loukoťovým kolům s bezdušáky a kvůli absenci množství chromu má NCčko menší nároky na kosmetickou údržbu. Přitom ale NCčko má kochací potenciál stejně velký jako kvalitní litrové nebo mírně nadlitrové čoprkrujzery, ovšem bez jejich nevýhod. Možná je tento pohled dán i tím, že jsem na NC-čko nepřešel od supersportů, ale z větších endur (z BMW F650GS a z boxera R1100GS) a z čoprkrujzrů, a ta změna byla (a je) velmi příjemná.
Takhle nějak to z vlastních dobrých zkušeností s Hondou NC vidím a jsem s ní opravdu spokojený.
Na druhou stranu ale chápu i určitou alergii starých mazáků, pokud někteří začátečníci s měsíc starým řidičákem si koupí svoji první velkou motorku a po ujetí prvních 50 km od dealera domů pak hned píší informace typu, že tato nebo tato mašina jim okamžitě sedla jak prdel na hrnec a že (proto) je to ta nejlepší motorka na světě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Geodet píše: Jo, tak na jaře se domluvíme.
To je slovo do pranice Ale Dráťo hlavně pak objektivně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Thunder píše: To je slovo do pranice Ale Dráťo hlavně pak objektivně
No jasan, sem přece karaktér, ne?
Ale abych je jen nehanil, tak třeba klasické CBčko vypadá hezky, jsem zvědav na nový superbike,...
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Co se ceny týče, za 07ku rok 16 chtěj 155 palackejch a za NC 750S rok 16 chtěj 180, ale mají akci na loňský model za 155 tis.
O tý jízdní dynamice u NC, vycházím z onboard videí na netu a tam je vidět, že razantní zrychlení končí v cca těch 120 a pak už rychlost nenarůstá tak vehementně, u 07ky ta razance polevuje až kolem 150.
Jedno je ale jasné. Ať už jde zima do prdele!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
SuperSic58>
OK, a už jen reakce v rámci předjarního absťáku...
Jde samozřejmě o suchý z nosu, ale je tady dobře vidět, jak jsou skoro všechna ta srovnání ošidná. A týká se to nejenom hůře porovnatelných technických vlastností a užitných hodnot, ale i tak zdánlivě jasné věci, jakou je srovnání dvou čísel představujících cenu výrobku.
MT-07 za těch 155 tisíc je bez ABS.
MT-07 s ABS je za 170 tisíc.
Ta Honda NC 750S (i NC 750X) je v Evropě a tedy i u nás v ČR už standardně vybavena ABS.
A ještě loni i předloni (nevím, jak letos), bylo k tomu možno po značnou část roku dostat navíc (zdarma jako bonus) větší plexištít, zadní nosič, plotnu a topkejs.
Ale jak říkám, toto není to nejpodstatnější při výběru. Člověk požadující/preferující více adrenalinu si vybírá podle jiných kritérií než ten, kdo většinou jezdí klídek, pohodu a spíš "jen" na kochačku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |