paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 07:31 | Nahoru | #12631
Zmulin: myslim, ze jde o rozdil - "billet" sroubovane brzdice a odlite monobloky - tam je v materialu rozdil, protoze slitiny ala ergal/certal asi pujdou obtizne odlejvat. Ty frezovane navic budou z vykovku .... Je ale fakt ze se pak porovnava drazsi frezovanej brzdic s levnejsim odlitkem - coz neni uplne fer, mel by se srovnavat odlitej montovanej. Protoze pak zase existuji i monobloky vyfrezovane z vykovku - tzn sstejneho materialu jako ty montovane "billet" ..... Myslim ze z tohodle bude vychazet ta studie...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 07:52 | Nahoru | #12632
Tak treba Beringery a M50 jsou cenove nastejno. Podle toho by tedy ten Beringer mel byt z lepsiho materialu, schvalne nepisu lepsi. Cert vi..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 07:56 | Nahoru | #12633

Petta píše: Tak treba Beringery a M50 jsou cenove nastejno. Podle toho by tedy ten Beringer mel byt z lepsiho materialu, schvalne nepisu lepsi. Cert vi..



M50 ale jeste neni frezovana rada od bremba...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:12 | Nahoru | #12634
Jasny, je to odlitek. Nebyla tam podminka, ze oba trmeny musi byt frezovany. Slo o to, ze za stejny penize se monobloky roztahuji vic nez sroubovany trmeny diky odlisnejm materialum. V extremnich situacich.. Je to stejne kravina, v nasich podminkach je monoblok to nej, co se da na masinu poridit za celkem slusny penize..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:14 | Nahoru | #12635

Petta píše: Jasny, je to odlitek. Nebyla tam podminka, ze oba trmeny musi byt frezovany. Slo o to, ze za stejny penize se monobloky roztahuji vic nez sroubovany trmeny diky odlisnejm materialum. V extremnich situacich.. Je to stejne kravina, v nasich podminkach je monoblok to nej, co se da na masinu poridit za celkem slusny penize..



Jj treba ten co je na R1 v serii :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:33 | Nahoru | #12636

zmulin píše: Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...



rozjela se kolem toho tady docela diskuze . Pánové vymejšlíte kraviny. "Řidší" materiál mě dost rozesmál.Pokud budem mluvit o kvalitě tak zcela jistě celofrézované a to nejen pro možnost použít lepší matroš ale zcela jistě i pro přesnost výroby a možnost udělat optimální tvar co se pevnosti týká a hlavně váhy!! a to je hlavní důvod proč závodní jsou hrézované.Což u odlitku potažmo výkovku mnohdy nejde z technologických důvodů.
Jináč pro nás mrdaly a tím nás tady myslím všechny je to úplně buřt.

Naposledy editováno 23.02.2016 09:21:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:46 | Nahoru | #12637
Tifone> tak ale mohlo by mi to brzdit líp, to zasejc jo

Naposledy editováno 23.02.2016 08:47:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:53 | Nahoru | #12638

strakon píše: Tifone> tak ale mohlo by mi to brzdit líp, to zasejc jo

,

na to hovno co najedeš ti to brzdí až až

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 08:57 | Nahoru | #12639

Tifone píše: rozjela se kolem toho tady docela diskuze . Pánové vymejšlíte kraviny. "Řidší" materiál mě dost rozesmál.Pokud budem mluvit o kvalitě tak zcela jistě celofrézované a to nejen pro možnost použít lepší matroš ale zcela jistě i pro přesnost výroby a možnost udělat optimální tvar co se pevnosti týká a hlavně váhy!! a to je hlavní důvod proč závodní jsou hrézované.Což u odlitku potažmo výkovku mnohdy nejde z technologických důvodů.
Jináč pro nás mrdali a tím nás tady myslím všechny je to úplně buřt.



jako je to opět debata o hovnu, protože se opět bavíme buď o racingu...na ketrej tady asi nikdo z nás nemá...anebo o pár pózérech co chtějí mít brzdy, co jsou jen v časákách a chtěj aby se je na ně lidi ptali.
Krom toho se směješ věci /řídší materiál/, která je alfou a omegou funkce těch monobloků. Jde o přesnost, tuhost a houževnatost. A tu bude mít zápustkovej frézovanej výkovek prostě větší než odlitek(kterej se stejně tak frézuje) ...oboje tuhý hranoly ale v jednom je prostě zákonitě víc masa a změněná/zhutnělá struktura materiálu. A o to tady podle mě běží.

Nevím jak ostatní ...ale mám možnost se svízt na různejch bábách z 80' let, přes mojí eSSesáckou vránu až do mýho monstera. Nechápu co vlástně hledáte víc ?
Díky tý axiální pumpě na Tuonu brzdí ten stroj pocitově s horším nástupem než můj monster. Tzn. že celá aureola "ostrejch" brzd je pryč ačkoli to monobloky má. A fakt bych sedivil, kdyby se tu našel střelec, kterej by ty monstrácký dvoudílný radiály dokázal na okruhu nechat zvadnout.

...jo a počkej až příjde Franta ...dostaneš zase do řepy ... ty mrdale

Naposledy editováno 23.02.2016 09:00:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:11 | Nahoru | #12640
t_freedom> sem čekal kdy se ozveš moc dobře víš jak jsem to myslel s tím řídkým materiálem(teda asi) pokud bych řešil brzdy tak budu v první řadě řešit pumpu a pak směs destiček kontra vhodné kotouče a až tady budu na limitu možností a nebude se kam zlepšovat tak bych začal řešit brzdič jako takový. Jo a hlavně u těch frézovanejch jde o váhu = odpružení hmoty , to vše ostatní je samosebou taky důležitý a všechno dohromady tvoří špičkový celek. Pokud by jsi totiž chtěl docílit větší brzdný účinek tak stačí zvětšit množství (velikost)pístků = plochy............................................

A do mě

Naposledy editováno 23.02.2016 09:12:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:14 | Nahoru | #12641
Tifone> nejdu do tebe ...v druhým odstavci u Tuona jsem napsal více méně totéž...
kovaný/odlejvaný mono- stereo ... se řeší od SBK vejš... nevěřím příliš, že by tohle někdo řešil v nějakým poloamatérským poháru.
A přesně ...první půjdou jiný desky, pak pumpa...

Jinak doporučil bych všem monoblokařům svízt se na japonci z 80' let ... ...rádi byste koupili ještě moje axiály z SSa

...ale neboj...do tebe se naveze František ... jen počkej, zajíci

Naposledy editováno 23.02.2016 09:15:49

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:23 | Nahoru | #12642
t_freedom> no jo no to bylo v zápalu boje
a správně se píše : Ну, погоди!

E: kurva nebere to azbuku

Naposledy editováno 23.02.2016 09:24:14

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:24 | Nahoru | #12643
Tifone> voe, ale zase nejsem takovej mrdal jako Ty, po posledním podzimním šumavském prolítnutí mám modrý kotouče ještě teď, já dělám krátký rychlejší přesuny, žádný kochačky a výletíky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:25 | Nahoru | #12644
strakon> sem nepsal že jsi mrdal ,ale že hovno najedeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:26 | Nahoru | #12645
strakon> no...ne že bych mu nějak zásadně chtěl nadržovat...ale minulej rok nás příliš nebrzdil cestou na moravu...on jak se chytne správných jezdců, vybitchuje se k výkonům...a co neumí, dotáhne plynem

Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:37 | Nahoru | #12646
PETTA ked sa pamatas lepsie brzdy som riesil aj ja na hyposa..tiez som tam chcel monobloky..ale asi len pre ten pocit. Vsade pisali jak moblok zazracne brzdi.. pritom som nejaky rozdiel necitil oproti serii co je na hyposovi...a tam mi brzdy NIKDY na drahe nevedli.. konzultoval som to s Tomasom Svitkom ktory mi na moto robil 99% servisu aj s chalanmy s Ducati. poradili mi lepsie brzdove platnicky.ked ti ide o to aby ti to lepsie brzdilo zistim ti tip. lebo si to uz nepamatam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:41 | Nahoru | #12647

t_freedom píše: strakon> no...ne že bych mu nějak zásadně chtěl nadržovat...ale minulej rok nás příliš nebrzdil cestou na moravu...on jak se chytne správných jezdců, vybitchuje se k výkonům...a co neumí, dotáhne plynem





a s tím plynem je to naprostá pravda a nestydím se za to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:49 | Nahoru | #12648

strakon píše: Tifone> voe, ale zase nejsem takovej mrdal jako Ty, po posledním podzimním šumavském prolítnutí mám modrý kotouče ještě teď, já dělám krátký rychlejší přesuny, žádný kochačky a výletíky


Si projel modrou barvou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:58 | Nahoru | #12649
spajazacatecnik> Ty mlč, za Tebe jezdí ten tvůj robot

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 09:58 | Nahoru | #12650
spajazacatecnik> ale prd...jen Raptor je tak težkej a Strakáč tak tlustej, že ty brzdy přežíhaj společně

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:09 | Nahoru | #12651
Já myslím, že ty moje monobloky i s axiální pumpičkou fungujou dobře a nemám sebemenší důvod je menit nebo o tom byt jen přemýšlet. Větší vliv mají desky. Na vokruh by to chtělo třeba závodnický, ale nechce se mi jezdit domů na podvalu jako někdo po 5.000 km. Brzdění na vokruhu je víc o hlavě (respektive trenyrkach) než o nakejch mono/duo blokach.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:17 | Nahoru | #12652
strakon> Mě vždycky na MTB zmodraj kotouče,když se z kopce bojim...(váha s tim má taky trochu společnýho)..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:18 | Nahoru | #12653
strakon> ti dám robota! Jako trakci má kde co, abs taky, aniwheelie bych rukama snad dal taky a launchcontrol mám zapnutý jen když se zapomenu přihlásit do závodu a startuju poslední.
Příští sezónu všechno vypnu a uvidíte!

Jak to bude rozstipany...

Holt asi 180 koní by dal bez ficur tak maximálně Drippera.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:20 | Nahoru | #12654
Tifone> Díky,já tušil že je to s těma brzdama píčovina.

Jinak já bych možná ty brzdy na okruhu zvadnul,ale to jen proto,že jezdim furt ve dvouch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:21 | Nahoru | #12655

spajazacatecnik píše: strakon> ti dám robota! Jako trakci má kde co, abs taky, aniwheelie bych rukama snad dal taky a launchcontrol mám zapnutý jen když se zapomenu přihlásit do závodu a startuju poslední.
Příští sezónu všechno vypnu a uvidíte!

Jak to bude rozstipany...

Holt asi 180 koní by dal bez ficur tak maximálně Drippera.



Špájo půjdem než to uděláš eště na pivo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:26 | Nahoru | #12656
spajazacatecnik> ten na tom nestihnul, mezi nákupem a prodejem, nikdy nic najet

Naposledy editováno 23.02.2016 10:34:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:38 | Nahoru | #12657
zmulin> to víš, že půjdeme. Půjdeme všichni. Vykopu si díru, všechno převedu na děcka a udělám před tím rozlučkovej večírek.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:41 | Nahoru | #12658
spajazacatecnik> taková poslední večeře Špáně

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:48 | Nahoru | #12659
By mě celkem zajímalo jak tu všichni jezdíte, lítáte, brzdíte atd. A pak věřím, že by vás můj kámoš na vydechlém monsteru dal na brzdy i vnějškem v zatáčce. Brno na 110k za 2:25 cca. Debata o honění brzd :) Myslím, že je to čistě jen o odvaze, žádnou dnešní moto asi neutaháš na brzdy. Mů názor. Tady všichni začínaj dripperovat :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 10:49 | Nahoru | #12660

spajazacatecnik píše: Já myslím, že ty moje monobloky i s axiální pumpičkou fungujou dobře a nemám sebemenší důvod je menit nebo o tom byt jen přemýšlet. Větší vliv mají desky. Na vokruh by to chtělo třeba závodnický, ale nechce se mi jezdit domů na podvalu jako někdo po 5.000 km. Brzdění na vokruhu je víc o hlavě (respektive trenyrkach) než o nakejch mono/duo blokach.



já si myslím že v aprilii věděli co dělaj, a to že nemaj ostrej nástup může být záměr takže jestli jsi spokojenej není důvod měnit, něco jako ten sériovej vejfuk Jinak dobrý desky neznamenaj nutně mini výdrž.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist