Naposledy editováno 05.02.2016 03:11:22
Naposledy editováno 06.02.2016 00:39:59
Naposledy editováno 06.02.2016 09:42:54
Beda
Beda-FM píše: Ahoj , asi má tvůj mazlík více kg .Má zkušenost je, že jezdím co obul výrobce ....Bridgestone svůj rozměr 240/55r16. Je důležité se podívat na zátěžový index . Pak už to je na stylu jízdy . Jezdím C1800 a dříve XVS 1300 a zkušenost ta samá.
Beda
Ahoj Bédo. Obávám se, že nemáš tak docela pravdu. Výrobce obul na XVS 1300 A Dunlopy a dle mého názoru (jak jsem již uvedl) to není to nejlepší, co jde sehnat. Víš, existuje něco jako smluvní vztah mezi výrobcem moto a třeba (v tomto případě) výrobcem pneu. To ale nedává záruku, že je tam obuto vždy to, co je na trhu v dané době nejkvalitnější. Ale to není jen u moto. Pravděpodobně víš, o čem píšu.
Přeju ti hodně spokojeně najetých km a vše dobré.
Beda-FM píše: Ahoj dědoušku , jo máš v něčem pravdu . Vztahy jsou vztahy . Já koupil XVS 1300 novou na Bridgestone . Při výměně mi poradili Danlopy a žádná sláva to nebyla. Měl jsem jí na předním kole . Hodně klouzala , nesjížděla se pravidelně . Po 3000 km jsem ji vyhodil . V pneuservisu kde jsem jí kupoval a prováděli i další výměnu nechtěli věřit v jakém je po tak málo km stavu . Změnili jsme značku a bylo po problému . Možná jsem byl na ní hrubý ? C1800 jsem koupil z ruky . Tam byla v předu Danlopa a v zadu Metzeler , s jiným rozměrem. Katastrofa. Jsme tři co máme stejné motorky . Kluci je mají od novoty obuty v Bridgestone . Rozhodnutí pak bylo jednoduché ...originál. Proto jsem tak psal. Jsme na foru , tož pokecejme .
Beda-FM píše: xv 1900 ..jak rád potáhneš za plyn ,tak po 5000 km nemáš na čem jezdit . Jinak , na 25000 km jsem spotřeboval 3ks zadní a 2 ks přední . Nepočítám gumy , kterých jsem to koupil . Krouťák 155Nm dělá svoje. S váhou to je obdobné. Plně naložení ( i s batůžkem) máme 580kg . Mám co jsem chtěl , tak si nestěžuji . Za ten požitek z jízdy to stojí . XV 1900 má krouťák stejný tak uvidíš . .
má pravduMá někdo zkušenost s chováním motky po změně rozměru ?????
P.S. Commander v rozměru 190/60-17 NENÍ. Děkuji za jakékoliv informace. Stoner1309
Stoner1309 píše: Zdravím, za mně nejlepší guma na choppera je Michelin Commander II , sedí jak přibita jak na suchu tak na mokru, měl jsem Drak 1100, pak Midnight 1300 a vždycky jsem tam dával Michelin a super. A teď mám otázku - mám Midnight 1900 a chci dát dozadu obout Michelin Comm 200/55-17 origo rozměr je 190/60-17.
Má někdo zkušenost s chováním motky po změně rozměru ?????
P.S. Commander v rozměru 190/60-17 NENÍ. Děkuji za jakékoliv informace. Stoner1309
Naposledy editováno 09.05.2016 12:40:00
Přední Michelin Commander II ještě něco vydrží ale i tak se blíží její smrt, mám na ní cca 20 000 km.
Příště zkusím dát dozadu AVON-ku, tu jsem ještě nezkoušel,předek dám zase Michelin - zdá se být nejlepší,
škoda že není i v zadním rozměru. Hodně kilometrů a KOLAMA DOLŮ !!!!!!!!
Naposledy editováno 04.09.2017 12:16:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 1 | 10.6.2024 v 23:39 ja1 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 0 | 10.6.2024 v 19:36 jjardas |
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | FrantišekSmolíček | 3 | 7.5.2024 v 19:08 Milstar |
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 0 | 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400 |
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 7 | 10.3.2024 v 18:30 spaceman74 |