chystám se na výměnu gufer ve vidlicích GSX-R 1000 k3. Budu dávat gufera 43x55.1x9.5/10, olej W10.
Máte nějaké rady a typy při výměně? Gufera jsem zatím neměnil...
A taky přesně kolik oleje tam nalít?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
gufero tam dej to co tam patří a ideálně originál,nebo NOK.to číslo mi nic neříká.a olej raději 10W
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Rebel83> vyrobím
našel jsem tohle video, to je asi nejpřesnější, že?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Naposledy editováno 30.01.2016 16:35:28
2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
roman.so píše: http://www.motomachos.cz/gufera-vidlic/361-gufera-do-vidlic-na-motorku-43x551x9510.html
tyhle jsem si říkal, že bych vzal
Mě OEM sada dvou gufer a dvou prachovek vyšla na 1800,-
roman.so píše: http://www.motomachos.cz/gufera-vidlic/361-gufera-do-vidlic-na-motorku-43x551x9510.html
tyhle jsem si říkal, že bych vzal
No já bych vzal osvědčenou značku,
http://www.heureka.c...+NOK&m=f&f=2
2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
osobně nic jiného,než NOK nekupuju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Dolph-cz píše: no,athena......,dej bože lehko.
osobně nic jiného,než NOK nekupuju.
Co to meleš? Atheny dělá NOK,
2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Připlatím si za to nejlepší, jako Dolph a objednám NOK
Přijdou mi pytlíky Athena
Vysypu z pytlíku Athena gufera NOK
Koukám na web, že bych doporučil tazateli NOK, vidím Athena NOK, pošlu odkaz.
Dolph napíše, že Athena je na hovno, že jedině NOK.
Rebel mu dává zapravdu. Souhlasně zahýká.
Pak se dočtu ten nesmysl, co jsem psal, že NOK dělá Atheny, není tomu tak
Nakonec Dolph připustí, že ty Atheny nejsou až zase tak nahovno, ale asi místo NOK v pytlíku Athena, musí mít NOK v krabičce NOK..
BohusStejskal píše: Já jsem teda už zmatenej, asi mám špatný informace, ale:
Připlatím si za to nejlepší, jako Dolph a objednám NOK
Přijdou mi pytlíky Athena
Vysypu z pytlíku Athena gufera NOK
Koukám na web, že bych doporučil tazateli NOK, vidím Athena NOK, pošlu odkaz.
Dolph napíše, že Athena je na hovno, že jedině NOK.
Rebel mu dává zapravdu. Souhlasně zahýká.
Pak se dočtu ten nesmysl, co jsem psal, že NOK dělá Atheny, není tomu tak
Nakonec Dolph připustí, že ty Atheny nejsou až zase tak nahovno, ale asi místo NOK v pytlíku Athena, musí mít NOK v krabičce NOK..
hele kámo,když už,tak tady nedělej z lidí pitomce,nakonec ho uděláš ze sebe.psal jsem "atheny-dej bože lehko" ,né že jsou na hovno.
jaké mají čachry mezi sebou athéna a nok nevím,možná,že jim athéna opravdu dělá zástupce...nevím,rozhodně to tak kdysi nebylo.
.....jinak zkušený prodejce který ví co a kde koupit,běžně kupuje "přebaly" protože ví,co mu příjde uvnitř........
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
edit: Jo a zrovna ty Atheny, co na ně dávám odkaz, Jsou NOK.
Naposledy editováno 30.01.2016 20:20:57
BohusStejskal píše: Co se čílíš? Asi jsem špatně rozšifroval "-dej bože lehko". Co to teda znamená, pokud nesmíme použít sprosté slovo?
edit: Jo a zrovna ty Atheny, co na ně dávám odkaz, Jsou NOK.
nečílím,ale podobní borci podsouvají něco,co nikdo neřekl jsou tady pravidelně.
Ten se podíval a říkal, ty gufera co jsi tam navlíkl jsou nepoužitelný a zničený, olej že používám jinej s tímto nemám dobrou zkušenost, vyteče. Takže mu klukovi vypočítal, že se stejně bude skoro vše kupovat nový a že kdyby mu to přivezl hned nerozdělaný, tak by ušetřil dost peněz. Když okluk odjel, tak servisák jen poznamenal, že takhle mu tam lidi jezdí pořád, když zjistí, že to sami nedají dohromady.
Vzhledem k tomu, že můj čas je docela drahý, tak radši přenechávám odborníkům. Já osobně jsem tam prej měl místo oleje už jakousi hmotu a jen vymývání trvalo snad hodinu...
Ale pokud to někdo dělá s láskou, tak chápu, že to chce udělat sám, ale kvůli prachům?
Naposledy editováno 30.01.2016 21:39:31
BohusStejskal píše: Rebel mu dává zapravdu. Souhlasně zahýká
Ano, ale Rebelík nakupuje gufera NOK z Partsdepotu v přebalu Kawasaki Genuine PartsEdit: teď jsem koukal na NOK?Athena. Na Depotu NOKy jsou v řádu o 50-160,- kč levnější
Naposledy editováno 31.01.2016 09:44:59
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Naposledy editováno 31.01.2016 10:03:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
dewwil píše: Na K3 jdou udělat vidle spodem, tudíž nepotřebuješ kromě pneumatickýho utahováku nic víc, povolíš horní brejle, vrchní matku vidlí, sundáš kolo, brzdiče, blatníky a pak povolíš spodní brejle a vysuneš vidle. Demontuješ vrchní matku vidle, vyleješ oil, nasadíš imbus vhodného rozměrů do pistole a povolíš, kdyby se to protáčelo tak utáhni předpětí pružiny na max. Poté vytáhneš celý tlumič vrchem, z tubusů opatrně vydloubneš prachovku, pod ní je drátová závlačka, kterou šroubovákem vyndáš z osazení a tubus vytáhni z kluzáku. No pak z tubusů přes jeho hranu, kterou podložíš dřívkem nebo kusem plastu vydloubneš gufero a vyndáš podložku pod ním, poté vše vyčistíš a poskládáš v opačném pořadí zpět. Neztrať měděnou těsnící podložku pod imbusem vespod, nasazení gufera proveď přes šprcku nebo fólii a mázni ho trochu vazelínu, někdy je součástí gufer. U některých vidlí není třeba ta šprcka, když je horní futro v tubusů a ne v kluzáků, K3 ho má v kluzáků takže klidně bez šprcky, jen namazat...
tímto způsobem se špatně dolívá olej "na hladinu"1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer vidlice GSX-R 1000 k3
Naposledy editováno 31.01.2016 15:01:31
dewwil píše: Rebel83> pokud vím objem oilu co tam má přijít tak se na hladinu můžu vyprdnout... Nehledě na to, že s tou vidlí musíš pumpovat, aby si tlumič natáhnul oil do Pístnice, pokud to někdo neudělá tak tam toho oilu dá málo... Už jsem vylíval z netekoucích vidlic cca 300 ml místo 485ml... A byla to pěkně šedá srágorka, horní futro jelo na sucho, asi někdo vše vypustil, vyčistil a jen dolil bez zapumpování tlumičem na hladinu. Hlavně skoro v každém manuálu je kolik ml se tam má nalít... Neříkám, že dolít na hladinu je špatné, ale musím s tím pumpovat... E: pumpovat s tím teda musím i když tam dám správný objem oilu, jinak bych to tam nedostal...
já to jednou prováděl na objem a na hladinu +/-2mm jsem se nedostal. Rozdíl ve vidlicích byl velký.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | 31.5.2024 v 22:26 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |