k problému - mám čízu 477, zapalování VAPE (předstih cca 3,2 -3,5), karburátor čistý, bohatost o jednu otáčku, jiskru hází, ale po přeplavení třeba chytne na podruhý, na potřetí, dvakrát, třikrát otočím plynem vše v pohodě, ale pak zdechne. poté už jde nastartovat blbě, ale chytn a zase zdechne..následně začne téct benzín z gumové přechodky, ale svíčka je po vyndání taky mokrá a je cítit benzínem. zkoušel jsem i jiný karburátor, ale bez výsledku..asi dva týdny před, normálně jezdila, blbě sice chytala za tepla, ale jela, až se zastavila takto úplně.
Žeby podle předstihu buď fungoval karbec nebo neé, to je opravdu podivné .
Nicméně jak píšeš, předstih se dá nastavit i na menší hodnotu...pak je potřeba pořádně namontovat rotor magneta.
Na mém peklostroji mám předstih samozřejmě menší, páč s tím verglem se jezdí spíše v nižších otáčkách. S velkým fórem to bylo ňák ucukané, divné...
No, vřele doporučuju hubou zkontrolovat průchodnost všeckých kanálků v karbecu, když člověk ví, kerý má jakou funkci, to je bonus a případně ho řádně vyvrčet v ultrazvuku.
To se pak zpravidla dějí věci .
SpecialBug píše: No předstih já ladit nemůžu,
Kecy... Na celej milej kolíček, kterej je často v blbej poloze, což u vačky tolik nevadí, se vyser a vyndej to ven. nastav si polohu pístu na 3mm před hú jako normálně a nastav překrytí snímače dle návodu, utáhni to na ten kužel a nazdar. Ten kolíček nearetuje nic, to je jen montážní berlička pro hrubé ustavení základní polohy rotoru u dynama, veškerou sílu přenáší kužel.. Jen si pod šroub dej silnou velkoplošnou podloužku, původní je slabá.
P.S. ten blbej předstih s tvojí závadou nesouvisí, v chodu se to musí udržet i tak, tam je hladina v prdeli, nebo přicpanej obtok.
Naposledy editováno 22.01.2016 17:44:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
Zdenalbenal píše: dave-lister> ...no, nechcu štvat a pomlůvat - ale nemáte ty gufera obráceně?
Páč normálně se na dvoutaktech todle dává těsnicím břitem ke klice...ledaže by byla Zetka neco extra .
Gufera jsou na obrázku správně, když je dáš obráceně břit se může shrnout při vložení kliky a spojení půlek motoru.
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
Nutno ovšem podotknout, že olejem mazané ložisko je jenom jedno u primáru, ty ostatní směsí a jedno gufero je mezi ložiskama na levé straně.
Pincek má taky gufera břitem ke klice.
J90 taky a těsnění u primáru je též před ložiskem...
A vůbec všecky dvoutakty , keré sem měl v paprčách, to měly stejně.
Takže motocykl ČZ - co typ, to jiné řešení...
Onen tebou zmíněný typ Zetky je, na rozdíl od mých zkušeností a příkladů, které jsem uvedl, jaksi - jiný, no...
1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
Ten,který má mazané všecky ložiska kliky olejem, má u setrváků kliky osazení, aby byla klika dobře axiálně vedena v kartrech.
A na ten větší průměr osazení dosedá těsnicí břit obou gufer - a protože nelze zajistit navedení břitu, musí byt gufera obráceně...
To je celý fígl, proč to tak je.
Dave-lister o tom sice psal, ale neuvědomil jsem si, že je tam osazení.
Takže ne z důfodů funkčních, ale montážních.
U J90 se strana u primáru správně montuje tak, že se vloží klika s vodicím kuželem či filmem přes gufero a ložisko se montuje až potom, protože nemusí být na klice "nalisované", jen v bloku.
Takže tam lze zajistit neshrnutí těsnicího břitu...
Sypu si popel na hlavu - furt se dovídám neco nového .
Naposledy editováno 26.01.2016 17:17:16
Ale když si dám tu sestavu alespoň v duchu dohromady a zamyslím se, jak se to asi může montovat, tak jinak to ani nejde.
Tady totiž nelze napřed namontovat kliku do gufera jako na J90, protože u té Zetky sů ložiska "nalisované" na klice i v bloku.
Na té devadesátce může být uložení na klikovém čepu volnější, tam je to stažené maticí přes primární kolo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |