kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: Jste se nějak rozepsali :D dva dny sem tu nebyl a najednou takových stránek. :D Tak 848 nevyšla od té doby co jsem chtěl moto nechat prohlédnout mechanikem jso mé zprávy a hovory bez odezvy :-/ tak koukam dál, a dnes vyskočila odkaz
No 2007 a najeto 26 tis.?
Franco82 píše: Nad Lounama 14 cm kosy, když už teda hlasitě ty cisla . Ale teda ufa jako v Otvovicich tu nelitaj
No vidíš...a když se ještě pořádně zadíváš, tak napravo od ufa vystupuje z mrazivé mlhy mezi stromy naležato znak Ducati . Jsme taková kouzelná vesnička .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dejavue> já mám ještě míň
jenže ty to máš všude daleko
Naposledy editováno 19.01.2016 20:00:55
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Tady je dobrá kosa teď jsem byl juknout venku a -11
u nás ráno v šest -18 i skútr se celej klepal cestou z práce1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.01.2016 20:13:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: u nás ráno v šest -18 i skútr se celej klepal cestou z práce
Hoďte na něj síť !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.01.2016 20:30:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: GeorgePanek> to jezdíš v tom futrálu a ptáka máš schovanýho v břiše, né?
mám to jen 10 km takže mi zima není deku do práce nepoužívám to jen na delší cesty ani sloni uši jezdím tak už čtvrtý rok alespoň tak nemam takovej abstak po ježdění jinak rekord mám jízdu v -222 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: Taky pokukuji po necem takovemto 1098 S ale nevim ten puvod Nemecko. Neni tam historie ale vypada dobre, co vy na to?
Streetfighter 1098S je králem všech motocyklů! Nikdy už takový bajk nebude! Ukažte mi jiný nahatý stroj, který je tak lehký (167kg suchá) při objemu 1100cc a při výkonu 155HP! Je nejkrásnější, nejtvrdší, nejstabilnější, nejnesmyslnější, páč je strašně rychlej a bez kapot je to vopruz, má nejfantastičtější brzdy, jezdit s ním pod 120km/h nemá smysl a přizvedne přední kolo na nerovnosti i na čtyřku ve dvou kilech! Má to krouťák, zvuk, podvozek a brzdy, tlumič řízení a kurva taky to celý dohromady funguje...
Absolutně nejlepší posez ze všech nakedů, nejsportovnější! Na všech Monsterech, Trumfech, Agustách, KTM i Tuonech, Corsarech a já nevim čem ještě, se proti SF sedí jak na hajzlu...
Ano, pokud budu brát všechny ostatní nakedy jako nakedy, v pravém slova smyslu, budou pohodlnější a použitelnější a na kafe s ženskou příjemnější. Ale když chci nahou motorku s rovnýma řidítkama, na který se svezu stejně jako na ss, nemám jinou možnost. Nezlobte se na mě, ale ty uječený šestky s třema "pistons" a s obsahem něco málo nad šest set, nemůžou tomuhle chlapákovi konkurovat ani náhodou!
Tuono zadupe do země svým designem! KTM posere fungujícím podvozkem a bráchu Monstera 1200 posílá rázem do kategorie Diavel...
Cože? Jo ten kus na inzerátu?
Pardon, jsem se nechal unést zase...
Všechny SF1098, který jsem za tu dobu projel, a že jich bylo kurva dost... byly padený. Poznáš to podle dorazů, spodků šavlí a hlavně těch otisků vratných pružinek na stupačkách řidiče. Jasnej důkaz toho, že to bylo na zemi. Ošůstaný chladič taky lecos napoví. Jak moc = tolik km to asi má. Budík nejde na SF točit! Nikdy! Ale jde vyměnit za novej. A nové řj stojej sedmičku, taky žádná hrůza. Do padlý TESTASTRETTY nejdu! Jak to vrčí v poloze ležmo, hlavně prej na levý straně, ihned se to chytí na šálkách na klice a časem sa to kůsne úplně.
Jeden má bůchlé přední kolo, je černej a je to esko, další je rezavý jak liška, jinej má najeto skoro padesát tisíc a ty ostatní se více či méně válely. Idiot, který vymění origo řidítka za motokrosový by zasloužil uřezat ruky! To samý platí o zrcátkách zvaných "pičuvidim" blinkrech made in kokot a zalamovacích páčkách TITAX!
No a když už je v Raichu ňákej hezkej kousek a má málo najeto, pod tři kila nejde. Jsou tam i krásné 2011-2012 a maj do deseti tisíc, ale ty stojej 400! A vejš..
Jo, jsem rozmlsanej fakan, vim to, no bodejď by ne, když jsem si jednou jednoho vybalil z krabice...
Dost pochybuju, že zrovna tenhle z Německa má necelých sedum, byl nebouranej a je na kšeft za 240..cosi? Ani jsem mu nevolal. Takže nevim, ale zkusit to můžeš...
Jo a je to DUCATI! Jsem zapomněl...
t_freedom píše: silverrrr> odkdy měly S4R monobloky..(podle mě to má měněný vidle)?... proč má černý brejle... zadní světlo není taky origo.
Chladič oleje je omlácenej tak na 40t min.
brzdy jsou origo tak
Honzatuu> pozóóóóór....pozóóóóór na chybu...přivezeš policistku a mohla by mě vytěžit... mám pamatováka
Libore ale to není S4Rs! Normální S4R takový šavle i brzdy má, né? A šak že napíšou monobloky eště neznamená, že to monobloky jsou! Už je to tu zase! To i to jsou normální šrubované NE-monobloky BREMBOvoe...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: drippera: proc by se mely rezat ruce kvuli vymene riditek?
Protože konkrétně na SF jsou ty řidítka dokonalé. Jak šířkou, tak zalomením a musel by jsi mít ruce z kašparovy krávy, aby ti nesedly. Výměnou na tomto stroji napácháš vždy víc škody, než užitku. Jak ergonomií, tak vzhledem. Ne nadarmo si je Sršeň montoval i na všechny svoje Bruntale...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: No 2007 a najeto 26 tis.?
Hej a proč ne? Moje prvni Tuono je stále na Vsetíně, je to taky 2007 a nyní má opravdu necelých 18tis. km. Pravděpodobnost je sice malá, nicméně možný to je.