Téma: Setkání majitelů Drag Star

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.1.2016 v 20:29 | Nahoru | #6451
Bimbo-ze-Žižkova> Tak tos ještě neviděl, co jsem za svojí kariéru propašoval do novin... témhle lidem se vůbec nesměju

Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 02:05 | Nahoru | #6452
poznáte někdo proč je tam ten rozdíl v ceně? 320kč
a jinde za 580Kč i víc.
Že by nějaký šit matroš?Použité prc gumy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 02:45 | Nahoru | #6453
Bimbo-ze-Žižkova> Hadic odvětrání zatím neřeš to je prkotina, ALE how much vibrace to nevíme změřit to nejde, ale k té jiskře to je jasný ta se nezmění bude házet pořád ve stejnou chvíli jak ji nastavili ve fabrice a právě proto se to bude klepat jak kráva (např. pohyb pístu z DÚ do HÚ při kompresy do kterýho vlítne jistkra předčasně kousek za DÚ nebo naopak až za HÚ směr DÚ což bude moc pozdě - ten samej efekt detonační spalování - to by neměl bejt tvůj případ to by museli rozvody skočit třeba jen o zub nebo pár ) nebo to bude střílet do vejfuku jako svině tím nemyslím jen bohatou směs která by tam dohořela ae to že to hodí jiskru třeba při otevřeným výfukovým ventilu do předtím nespálený směsi PRD! a nebo co je horší tak při otevírání sacího a střelí to do sání, což je napíč.. TY to ale chce otočit o 180st. a jen na jednom válci takže v jednom se bude dít to co má, ale v druhým pokud to dobře chápu tak se bude dít pravý opak toho co měl dělat - jiskru pro zážeh by házel normálně při kompresy kousíček před HÚ, ale když se to o 180st. otočíš tak by ta jiskra měla vyletět někdy při střihu ventilů - tedy při zavírajícím se vyfukovým a otevírajícím se sacím takže v tom případě by hrozili obě tomu motoru néé moc dobře dělající varianty, protože ta směs tam bude připravená pro expanzi kterou prošvihne a bude zažehnutá právě o dva cykly pozdě což je místo požadovaných 3-4 tak 1-2.

Každopádně Dragstar bude mít stejně jako většina dalších písty, ojnice, atp. normálně litých - není totiž potřeba dávat extrémní součástky, nepočítá se s extrémním namáháním jako u závodních třeba právě dragsterů. Ty písty co jsi poslal o tom že by bylo něco z toho kovaný (na dílech bývá napsaný "FORGED") sem se nedočetl takže asi nou ale jsou to díly jak jsem pochopil pro zvětšení komprese.
Na konci stránky je Ceramic Elbow - to bych asi zužitkoval já mám to zadní koleno už trošičku víc opálený..

Nee my nic nebastlili, mi to dovezli s tím že to půjde nastartovat, ale bude na rozebrání pááč nemělo TP no tak sme motor nakrmili tím co potřeboval a že bude první test start no a pa se to v tom motoru všechno společně tak nehorázně zamíchalo a promíchalo že bylo deset sekund úplně hrobový ticho, nikdo nekoukal na nikoho, všichni koukali na usmrcený Porsche a všichni věděli že je už pozdě něco řešit

Tak tak, přesně tak, teď čtu ten poslední koment a vlastně sis odpověděl sám, nevím jestli není zvětšení komprese, tedy i tlaku cesta rovnou do hrobu pro ten motor, ale ve velkým měřítku asi jo v mikronech by to mělo být ok.

100okt. je znát neříkám že je to vobrovská změna ale je to znát to palivo hoří déle - delší dobu ti předává tu pracovní energii - jak jsi psal déle "tlačí na píst" (zase řády mikro makro)

Dynatec do něj musím ještě dospět.

Koukám na ten poslední koment po druhý ty jsi vlastně napsal to samý co sem se tady snažil srozumitelně smolit já!

Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 02:48 | Nahoru | #6454
Doprdele já odepisoval na 216té stránce a vůbec jsem si nevšiml té 217!! Takže teď je aktuální tak polovina koukám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 04:29 | Nahoru | #6455
UnholyOne> hrozně moc dlouhý slohový cvičení tu píšeš. Pořád si se nezeptal jak to vyřešim že mi nebude jeden válec pálit když bude potřeba, ale napsal si že bude pálit úplně v druhý fázi. Drag stary i Viraga nemají snímač polohy vačky jako jiný motory, proto pálí jak při otevřených tak při zavřených ventilech. Prostě pokaždý když je píst nahoře, takže se nestane to co píšeš

2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 05:20 | Nahoru | #6456
Chápu správně, že chceš, aby oba válce pálily ve stejnou otáčku a pak při druhé otáčce oba vyfukovaly? Osobně si myslím, že ten motor půjde do háje co nevidět. Nemůže to vydržet. Bude to nesmírný nápor na kliku a v podstatě na celou mechaniku motoru a pohonu kola. V nízkých otáčkách si myslím, že to bude mlátit jak prase. Ve vyšších to možná takové nebude, ale ty dynamické síly tam budou stále. Konstruktéři ale počítali s "rovnoměrným" rozložením sil, ne nárazovým, takže za mě je to celé pouze záminka k výměně motoru za jiný nebo k přechodu na jiný stroj.
Neříkám, že to chvilku nepojede, ale dle mého to takto Chorvatsko nedá. No, uvidíme, odkud budeš volat odtahovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 07:50 | Nahoru | #6457
Chenzee> ve stejnou otacku ale s rozdilem 75° nebo 285° prave podle toho kterou vacku otocim a podle toho vzniknou ty vibrace. Zase tak extremni napor na kliku to nebude. Teda u ty jedny verze. Ty vidis vsechno hrozne cerne. Nerikej ze kdyz zjistim ze to funguje a jede lip ze to nebudes chtit taky

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 07:51 | Nahoru | #6458
Chenzee> jinak konstrukteri pocitali i s tim ze bude nesmrtelna volnonezka a jiny dily

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 10:37 | Nahoru | #6459
Bimbo-ze-Žižkova> Ale on má pravdu! to se někde prostě musí projevit a pokud to nebylo kontsruovaný na tenhle bordel tak i kdyby to dělali s nějakou rezervou jakože vždycky dělaj tak zas o tolik to nepředimenzovali, Že Ty chceš prostě jen ten Harley a bojíš se to oznámit oficiálně tak chceš ten svůj stroj zkurvit abychom to jakože líp chápali? Chenzee má pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 10:39 | Nahoru | #6460
Bimbo-ze-Žižkova> Vysrat se na to a nechat Draga Dragem, koupit rovnou ještě HD a mít voboje každý bue mít to svoje plus po kterým prahneš a každej z těch strojů to aspoň přežije. Přistavíš si v kuchyni druhou kój pro druhou mašinu a je to ne? Takže jde o hovno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 15:20 | Nahoru | #6461
UnholyOne> az to zkusim tak uvidim jaka je pravda. Vy hlavne nectete. Ka jsem nikde nepsal ze s tim budu jezdit na veky. Psal jsem ze otocim, vyzkousim. Otocim druhou vyzkousim. Kolik km zalezi na tom jak moc to bude nebo nebude na picu. Tvl na mesic se taky jeste nikdo nikdy nedostal a zeme je placka a divim se ze chodite ven, protoze vsude ciha nebezpeci. Kupte si homologovany zabradli na blatnik, to tam pasuje i s rezervou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 15:28 | Nahoru | #6462
Bimbo-ze-Žižkova> Co šílíš? Ti někdo šlápnul na hračku či co? Dělej jak chceš, to byl jen můj názor (nebudu mluvit za Unholyoneho). A jestli se cítíš nějak dotčený, tak asi není něco v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 15:46 | Nahoru | #6463
uz se perou, uz se perou

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 16:12 | Nahoru | #6464

Vojta80 píše: uz se perou, uz se perou


Ale neperou, jen asi jak Bimbo píše na telefonu, tak to asi automatická kontrola pravopisu opravuje na jiný text, než má být

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 16:23 | Nahoru | #6465
Chenzee> proč mám šílet a být dotčený? Já se tu tomu spíš směju. Už v příspěvku pro Vojtu jsem psal
"Pak probehne pokus s vackama. Povolim rozvody, sejmu ozubeny kolo na vacce, otocim vacku o 180° a zase nasadim kolo zpet a napnu rozvody. Pak protocim bez svicek na prazdno klikou abych vedel ze je vse ok a pak zkusebni jizda. Jsou dve moznosti. Podle toho na kterym valci ji otocis ziskas vetsi kroutak nez je ted. U jedny moznosti hodne moc vetsi oproti tovarnimu nastaveni. Ziskas taky charakteristicky zvuk HD. Uz to nebude tu tu tu tu tu tu tu tu ale tutu tutu tutu tutu tutu. Ale ziskas s tim i neprijemny vibrace od klikovky . Coz se prave loziskum na ni nemusi libit . Mimo jine i jinym castem jako treba uz tak unavene hridely na vystupu . Jenze si stejne myslim ze ta hridel se zkurvi podtacenim motoru. A proc by u HD mela klika vydrzet a u rejze ne . U druhy moznosti budou vibrace nekde mezi seriji a brutalem stejne tak kroutak. Lepsi nez serie ale zadny psycho. Jak rikam, bude to test!!!!!!!! . Prenastavim, projedu x stovek km a uvidim jak se to chova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
A vy mi pořád píšete co všechno se s tím může stát. Co se s tím může stát vím a počítám s tím. Ale pokud to někdo nezkusí tak to nezjistíme ne? Nebo znáte někdo kdo to už u tohodle motoru zkoušel!!! Hlavně to dělám na mém motoru ne na vašem.
Když bych se měl u všeho strachovat tak neudělám nikdy nic, jen pokud by to bylo na papíru stoprocentní. Tabulky na všechno a kalibry taky
Já to radši zkusim než se na to jen dívat a polemizovat a nemít koule to zkusit i za cenu neúspěchu. Ostatně to nemusim chodit daleko. Do Chorvatska jsem jel na motorce dvě sezony za sebou a tu druhou třikrát než se to povedlo. Jinej by ani nevyjel protože to nepíšou v příručce skauta a cestou může prasknout ventilek u duše
.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 18:17 | Nahoru | #6466
Bimbo-ze-Žižkova> Jestli to chápu dobře, tak kluci mají strach, aby ti neodešel motor, páč bys pak s náma nejezdil a přišli bychom o stmelovače skupiny

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 18:58 | Nahoru | #6467
Vojta80> hm , tím se to celé vysvětluje

2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 19:46 | Nahoru | #6468
Zdar pánové, našel jsem tuto fotku, tak jí tady dám. Holka a Drag.





Pěkné, mě se líbí.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 20:03 | Nahoru | #6469
Jiří78> tomu se říká holka na draka A Bimbo, čekni to vyosení kardanu.

Naposledy editováno 18.01.2016 20:03:57

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 20:13 | Nahoru | #6470

Jiří78 píše: Zdar pánové, našel jsem tuto fotku, tak jí tady dám. Holka a Drag.





Pěkné, mě se líbí.


ty si to dal jako poslední příspěvek tak jí přesunu ještě na tuhle stránku. Nejezdíš do Havířova?
Vojto no koukám na to, vyosení tam nemá žádný. Nemá tam tak širokou gumu a by ho potřeboval a hlavně nemá kus rámu. Zůstal mu tam jen ten svařenec co máme za motorem a jinak boky rámu a kyvka šli pryč. Udělal to celý jinak. Řidítka hned do vidlí místo zátek, na koukání dobrý, ale asi to musí mít nějakou aretaci aby se to v tom závitu netočilo. Jako show bike dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 20:14 | Nahoru | #6471
jdu googlit jestli to nenajdu někde na webu rozdělaný nebo z jiných úhlů. Kde si to našel pacholku?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 20:18 | Nahoru | #6472
Bimbo-ze-Žižkova> Jen hledej, jiný úhly tý holky uvítáme všichni.

Setkání majitelů Drag Star

18.1.2016 v 20:21 | Nahoru | #6473
Tenhle to má nakuněný hodně podobně Odkaz




(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 01:21 | Nahoru | #6474

Chenzee píše: Bimbo-ze-Žižkova> Co šílíš? Ti někdo šlápnul na hračku či co? Dělej jak chceš, to byl jen můj názor (nebudu mluvit za Unholyoneho). A jestli se cítíš nějak dotčený, tak asi není něco v pořádku.



Ti někdo šlápnul na hračku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 01:28 | Nahoru | #6475

Bimbo-ze-Žižkova píše: Chenzee> proč mám šílet a být dotčený? Já se tu tomu spíš směju. Už v příspěvku pro Vojtu jsem psal
"Pak probehne pokus s vackama. Povolim rozvody, sejmu ozubeny kolo na vacce, otocim vacku o 180° a zase nasadim kolo zpet a napnu rozvody. Pak protocim bez svicek na prazdno klikou abych vedel ze je vse ok a pak zkusebni jizda. Jsou dve moznosti. Podle toho na kterym valci ji otocis ziskas vetsi kroutak nez je ted. U jedny moznosti hodne moc vetsi oproti tovarnimu nastaveni. Ziskas taky charakteristicky zvuk HD. Uz to nebude tu tu tu tu tu tu tu tu ale tutu tutu tutu tutu tutu. Ale ziskas s tim i neprijemny vibrace od klikovky . Coz se prave loziskum na ni nemusi libit . Mimo jine i jinym castem jako treba uz tak unavene hridely na vystupu . Jenze si stejne myslim ze ta hridel se zkurvi podtacenim motoru. A proc by u HD mela klika vydrzet a u rejze ne . U druhy moznosti budou vibrace nekde mezi seriji a brutalem stejne tak kroutak. Lepsi nez serie ale zadny psycho. Jak rikam, bude to test!!!!!!!! . Prenastavim, projedu x stovek km a uvidim jak se to chova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
A vy mi pořád píšete co všechno se s tím může stát. Co se s tím může stát vím a počítám s tím. Ale pokud to někdo nezkusí tak to nezjistíme ne? Nebo znáte někdo kdo to už u tohodle motoru zkoušel!!! Hlavně to dělám na mém motoru ne na vašem.
Když bych se měl u všeho strachovat tak neudělám nikdy nic, jen pokud by to bylo na papíru stoprocentní. Tabulky na všechno a kalibry taky
Já to radši zkusim než se na to jen dívat a polemizovat a nemít koule to zkusit i za cenu neúspěchu. Ostatně to nemusim chodit daleko. Do Chorvatska jsem jel na motorce dvě sezony za sebou a tu druhou třikrát než se to povedlo. Jinej by ani nevyjel protože to nepíšou v příručce skauta a cestou může prasknout ventilek u duše
.



Joooo to je na druhou stranu zase pravda!! Pokud to někdo nezkusí tak si nebude stoprocentně jistej to je jasný takže T držim palce a pokud to bude mít zdárnej konec tak to bude super. Fandim ať to dopadne.

A TED SE TE KONECNE PTÁM JAK CHCEŠ POŘEŠT TU JISKRU?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 05:33 | Nahoru | #6476
UnholyOne> kluku ty v tom máš bordel. Nejdřív že má pravdu Chenzee, teď zase že já. To s tou jiskrou jsem ti psal už v příspěvku 6497. Takže nečteš. Motor u Viraga a Draka nemá snímač polohy vačky, tak že i když je otevřenej výfuk ventil a píst vytlačuje spálenou směs ven do výfuku jiskra hodí jiskru ale nemá co zapálit. To znamená že za tu dobu co píst dvakrát sjede a vyjede hodí i svíčk\a dvakrát jiskru a ne jednou jako u motorů se snímačem na vačce. Tím že otočím vačku tak bude proces v tom konkrétním válci probíhat obráceně, místo otevřenýho výfukovýho ventilu bude otevřenej sací, píst sjede dolů, natáhne směs, pak stlačí směs, ta těsně před horní úvratí bafne od jiskry která předtím lítala u otevřenýho ventilu a pořád dokola.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 13:37 | Nahoru | #6477
Bimbo-ze-Žižkova> Nicht, souhlasím s Chenzeem, že timhle testováním ten motor můžeš zabít a může to dopadnout jako já když jsem udělal z atmosferickýho 2litrovýho dieselu (s předkomorou!), turbodiesela a pak jsem propálííííl pístýýý neboť jsem zanedbal jednu podstatnou maličkost kterou člověk obyčejně přehlídne a to je chlazení dna pístu ostřikem oleje který atmosféra nepotřebovala...atp. atp. ALE byl to rachot, nový oktávky, audny, passaty nemohli na na D11 směr HK -> PRAHA toho starýho hranatýho Mercedesa chytit, všechno všude rachotilo, pleechovej zvuk pískajícího turba...no nářez a takhle to zvládlo tři takový manévry a pak konec... tím nechci říct že by to byla dvoje problematika, ale podstata je stejná..

A na druhou stranu jsem se nad tím zamyslel a chápu to i z tvýho pohledu že chceš zkoušet, koumat, zlepšovat, prostě se tomu věnovat je lepší zkoušet aspoň něco než nic. Jen to chce domyslet do konce uplně všechny detaily okolo protože když se zapomene na detail kterej je třeba podstatnej a ani si to člověk neuvědomí tak to končí jako příklad nahoře.

Super, sorry asi sem se v tom sletu komentů pak trošku ztratil

Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 13:47 | Nahoru | #6478
Pro mě toto uzavírám, dokud Bimbo nenakopne to japonský HD, tak jsou to jen řeči na vyplnění zimního období.
Co ostatní, děláte nějakou zimní údržbu?

Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 13:50 | Nahoru | #6479
Když řešíme ty V-twiny - tak tohle je pěkná hračka

2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

19.1.2016 v 14:02 | Nahoru | #6480
Teď trochu z jiného soudku dorazili mi nový udělátka - teploměry oleje, a ještě víc se mi líbí způsob montáže - zaměníte to za nalívací víčko oleje.

PHOTO HERE:







Je to od JMP a je to funkční když to přišlo bylo to v chladu na skladě a pak v autě a rafička byla uplně dole teď už to měří i pokojovou teplotu 25st.

Koupil jsem jich schválně víc tak pokud by měl někdo zájem tak 1000Kč/kus
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist