kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: assassin> Ferrari, masserati, jaguar? Děláš si prdel? trochu se zamysli jaké auta tady vypisuješ... Porsche Panamera byla snaha udělat vůz pro lidi, kteří jezdí i někam jinam než na okruh a nebyl to krok povedený, protože je to hnusný jak prdel. Stejně tak Cayenne prostě krok vedle. Quattroporte budiž to je celkem povedené, ale KURVA jak můžeš starou 928 porovnávat s těmahle autama? Maranello uvidíš tak max v muzeu a ne ve městě. Než porsche 928 tak cokoliv japonského... a od kdy je kurva 928 GTčko možná v názvu hele. To že to je porsche neznamená že to je GT... To radši teda Datsun 280Z to aspoň nějak vypadalo
Cayenne je krok vedle? Myslíš ten automobil co zachránil značku?
Analogie s Ducati se přímo vybízí. Diavel se ducatím staromilcům hnusí a nejradši by ten "paskvil" vymazali z historie. Ale v reálu to nakoplo prodeje Ducati o desítky procent. S ostatními méně ultimativními modely Ducati je to to samé v bledě modrém. Firmy nemůžou žít z fanoušků, co si auta nebo motorky nemůžou nebo nechtějí dovolit. Prodeje jsou podstatný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin> Já ale neříkám kuva že to je auto na ho***... Jen že se nedá srovnat s jinýma Italama.. Já 928 mám rád kvůli tomu obřímu motoru, ale jinak jsou lepší auta.. Teď mi ještě řekni kolik stojí nějaká hezká 928? V Německu vidím cifry kolem 30000 eur a vejš.. U nás jsem našel polorozpadlou mrdku v automatu za 200.
Frannco82> Samozřejmě že jde o prodeje to je pravda. Ale Porsche a SUV je divná kombinace. 911tky které jsou pořád luxusní se musí prodávat jako lusk.. Si vezmi 918 ta se ani pokud vím nedostala do prodeje, protože byla vyprodaná. Ale tady jsme už samozřejmě jinde. Hold doba je taková a automobilky se musí přizpůsobit.. Dneska by se 5.0L V8 asi už neuchytil.. I když já bych do něj klidně šel ..
Naposledy editováno 08.01.2016 14:32:20
Maranello apod jsem primo nesrovnaval - jen patri do stejne kategorie - GT. Jako reakci na to, ze tyhle auta nejsou k nicemu dobra. Proto jsem se ptal k cemu jsou dobra tahle auta ktera patri do stejne kategorie.
Osobne jsem nemel moznost trapit zadny velky GT od italu ani to porse na limitu, takze se soudama o jizdnich vlastnostech bych byl opatrnej, ale testy a videa dokazuji opak toho co pises ty.
Samozrejme nesrovnavam s italama o 20let novejsima, ale z te doby. To auto prislo na trh pred rokem 80 - se koukni co v te dobe v teto kategorii delaly slavne znacky...
Ano vybiram v kategorii 15-25 tis E - rekni mi jaky V8 klasicky kupe v tehle kategorii je vyrazne lepsi ?
Jinak samo to nepotrebuju od nikoho posvetit, ja si uz vybral a vim proc, jen me zajima jak kdo srovnava techniku, jizdni vlastnosti atd unaut kterejch je v CR par a s nejvetsi oravdepodobnosti v nich nikdy nejel...
A na blbnuti mam e36 328i - porsche u me bude plnit jinou sluzbu ....
(Btw to bawo mi taky uz par milovniku japonskejch stroju hanilo a peli ody na sx200 apod. Jen nikdo z nich v tom nikdy nejel a kdyz jsem konecne potkal kluka co jezdil peknou sx tak za mokra jezdil do prace imprezou, protoze sx nesla udrzet na silnici - lehka prdel co nedokaze prenest vykon na asfalt = dokonalej sportak :) )
Naposledy editováno 08.01.2016 14:54:11
e: měl bych se domluvit s assassinem na směny, ať tu furt nepíšem to samý
Naposledy editováno 08.01.2016 14:54:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Navic lidi nazory casto zmeni - ja vzdycky kritizoval SUV jako nejzbytecnejsi vec na svete a kdyz se clovek sveze v necem co funguje (ne treba santa fe :) ) tak by si to dokazal i predstavit v garazi. Treba kamarad co me jako jediny zasobuje zazitkama z rizeni drahych aut tim ze si furt neco kupuje si ted poridil X5 5.0 a troufam si rict ze to na okruhu spraska auta typu z280 ktere se tu stavi do srovnani s 928 :)
Naposledy editováno 08.01.2016 15:22:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://suchen.mobile...600&pageNumber=1
Na Maranello zapomeňte.12V se stejnou koncepcí,ale pouze dvoumístný a řek bych trochu hbitější GT.A ano,i Ferrari dělá 4místný auta už dlóuho
Pravdu kuci maj i ohledně koncepce Motor vpředu a náhon na zadek i s převodovkou vzadu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak jsem psal, myslel jsem ze pochybujes o smyslu toho auta jako smyslu cele kategorie GT (samo ty auta nejsou prakticky k nicemu, proste marič) nema smysl to srovnavat s o 20let novejsim ferrari.
Ja vzdy touzil po impreze - jen jsem na ni nikdy nemel finance. Mezitim jsem si o tom aute nastudoval "co slo" jak mam ve zvyku a ted kdyz bych na ni prachy mel tak me ten sen opustil.
Naposledy editováno 08.01.2016 17:12:18
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nemako: hele na to uz cekam docela dlouho ... Letos jsem se ale rozhodl ze to koupim, bojim se ze dostanu rozum a uz si takovou blbost neporidim..
Naposledy editováno 08.01.2016 17:11:23
assassin píše: Zmulin: jo to je krasny, ale zaprve 2x tolik - to uz je na me moc penez a ferrari neni uplne muj sen
Nemako: hele na to uz cekam docela dlouho ... Letos jsem se ale rozhodl ze to koupim, bojim se ze dostanu rozum a uz si takovou blbost neporidim..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.01.2016 19:17:06