kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev> ale žádnej prodejní šlágr to nikdy nebyl...ne? ... motor vodník... vepředu... všechno špatně
... no aspoň V8mička ...
Naposledy editováno 08.01.2016 07:22:09
Ale rozumim vam, mam to stejne, treba monstera uznavam jen 900 vzduch a karbec
Naposledy editováno 08.01.2016 07:28:10
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
treba monstera uznavam jen 900 vzduch a karbec
...pozor pozor na chybu
jo, tak dnes už se soudobý 911ky drží na trati jen hromadou elektroniky...ten koncept je jistě přežitej, ale asi jen oproti motorům před zadní nápravou... předokolky s motorem vepředu nejsou asi na sport taky žádnej šlágr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a motor vepředu hnanej na zdaní kola mi příjde taky tak trochu nonsens ... nedotáčivý auto s trhajícím se zadkem... nevím, nemám zkušenost - nejel jsem v tom (BMW, MB aj.)
Že na pravýho opravdusporťáka je nejlepší použít motor doprostřed určitě nerozporuju.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Pojedeš se juknout na tu Bimotu?
Tak jsem s ním domluvený dnes na odpoledne .
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
911ka je auto co ma vsechno spatne, kdysi davno trosku potunili brouka a jelikoz zakaznici byli konzervy tak neprosel jakejkoliv posun k rozumnejsi koncepci... Vzduchem chlazenej motor za zadni napravou, lehkej predek - tohle prezilo do dnesnich dni jen diky tomu, ze tuhle nesmyslnou koncepci dotahli k dokonalosti - kdyby ale stejne usili venovali necemu smysluplnemu je to dneska o svetelny roky pred konkurenci ...
Prestoze je to tezke GT tak bych se vsadil ze na okruhu to smazne dobovou 911 jako nic, obzvlast pokud jsou ridici na stejnem levelu - kdo nema se starou 911 natrenovano ji pri nakym zavodeni rozsmelcuje do mesice :)
Skresa: sorry ale to auto se delalo 17let, prvnich deset v tom neni elektronika temer zadna (mechanicke vstrikovani) spis elektrika a to je proste obvod baterka,vypinac, zarovka - to se moc nerozbiji a dokaze to opravit kazdej kdo umi vzit do ruky voltmetr...
Na driftovani 928 neni ani trosku vhodna, zabava sportovniho auta ala rx7 vs GT - porovnavas jablka a hrusky, rekl bych. To same s tim okruhem, pres rozdil tridy bych vsadil na 928...
Zmulin: v8 vodnik, transaxle a vzadu weissech viceprvkova naprava - pasivni rizeni. Obavam se ze to je technika o ktere se 911 v te dobe ani nesnilo...
Ale to ze si 99procent mysli o 911 to co jste tu na 2stranach shrnuli je jeden z duvodu proc ji musim mit (o prachy tolik nejde, za to same bych koupil 996...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.01.2016 10:37:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...Franta se stydí...ale napadlo mě jestli by třeba příští pátek nechtěl někdo vidět Otvovické krásy střediskové vesnice? ... mám jet v sobotu na letiště
Má pravdu ten chlapec, jsem takovej stydlín ... Vyjímečně bych chtěl v pátek večer s přáteli popít jednu (dvě) slivovičky v garáži na zahnání zimního splínu. Kdo bude mít chuť, čas a náladu, tak jste vítáni . Žádné GPP...jen komorní setkání .
Pro ostatní aby viděli tu krásu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: assassin> Neřekl bych... ale každý má svůj názor. Když to tak vezmeš tak 928 není vhodná takřka na nic Nebýt ta cena tak zbytečně vysoká tak budiž, ale za ty prachy má člověk daleko lepší auto ...
Jo a na co je vhodny ferrari maranelo? Panamera? Masserati QP? Jaguar xk8? Mercedes cl ...
Sorry ale z toho co jsi napsal mi prijde ze vubec netusis ...
Jen tak ze zvedavosti jaky lepsi GT za tyhle penize ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.01.2016 11:44:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale je to nějaký ani to, ani tamto ...chci říct, že je to ještě starej Bevel motor ...ale zbytek je nějaký omlazený, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: assassin> Ferrari, masserati, jaguar? Děláš si prdel? trochu se zamysli jaké auta tady vypisuješ... Porsche Panamera byla snaha udělat vůz pro lidi, kteří jezdí i někam jinam než na okruh a nebyl to krok povedený, protože je to hnusný jak prdel. Stejně tak Cayenne prostě krok vedle. Quattroporte budiž to je celkem povedené, ale KURVA jak můžeš starou 928 porovnávat s těmahle autama? Maranello uvidíš tak max v muzeu a ne ve městě. Než porsche 928 tak cokoliv japonského... a od kdy je kurva 928 GTčko možná v názvu hele. To že to je porsche neznamená že to je GT... To radši teda Datsun 280Z to aspoň nějak vypadalo
kupé, V8, náhon na zadek, prestižní značka. Když tohle není GT, tak pak už nevím co. Je to úplně stejná třída jako ty výše jmenované. A srovnávat to s datsunem je už úplně mimo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.01.2016 12:21:43
Skresa píše: Stev> Motor ve předu Klasický Porsche prostě ... Pokud tohle srovnáváte s ferrari maranelo a masserati tak nevím hoši ... V jaké disciplíně se jednoho z těchto aut porsche chytá? Každopádně nebudu řešit auta ve foru o motorkách .. Shodneme se že se neshodneme
Ve sve dobe to byla uplne stejna kategorie, to auto bylo plne srovnatelny s temahle velkyma GT co se techniky, vykonu a luxusu tyka a i ohledne ceny - to auto se neprodavalo protoze proste stalo neskutecnej balik.
U ferrari, masserati je motor vpredu ok, ale u porsche je to spatne?
Pro me je rada vodou chlazenych porsaku technicky o level vyse nez 911 - a to jsem velkej fanousek 911. Ja ale chci veterana/youngtimera s V8 a za prachy jakejma disponuje beznej smrtelnik je ta 928 nejlepsi volba - prave diky tomu, ze ji vetsina lidi vidi jako ty...
A jako variantu nabizet z280 - to je jako bych tady ducatistum nabizel GSXR s tim ze je ve vsem lepsi a za zlomek ceny ;)
Naposledy editováno 08.01.2016 13:15:26