1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti
Jinak jako chtěl bych to poresit alespoň v té stejně cenové kategorie takže třeba může být i jiný než dominator. U těch dominatoru gp1 akorát jsou celkem krátké, mají tak 20centaku, ptal jsem se prodejce kde mi to bude končit a on říkal těsně za objimkama, takže ty výfuky budou utopene pod sedlovkou, nedovedu si představit jak to bude vypadat, a jak bych řešil blinkry a SPZ když budou laufy utopene Mě i hodně baví předělávat nebo něco upravovat na motorce takže kombinuju co bych na ni něco vymyslel, když už v té zimě se nedá jezdit
takjanevim píše: Rebel83> jo jo,myslím tu spojivací trubku.U čtyřtaktu je nějaký výfuk jedno,myslím že to nemá vliv na pruběh chodu motoru,má přece ventyly a nebo se pletu?
pleteš se a opravdu hodně.
o tom ti pak možná poví i lukasbarva po tom co dá místo výfuku holé trubka,vykope kat i přívěru a totálně si rozdupe spodek a naseká pořádné díry v křivce krouťáku.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Fidouš. píše: Ke sportovní motorce řev patří. Míra hluku vydávaná motorkama je nesrovnatelně nížší než ostatní provoz.
To snad nemůže nikdo myslet vážně. Motorka s uřvanou rourou je KURVA slyšet...
Naposledy editováno 07.01.2016 17:12:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Barney píše: To snad nemůže nikdo myslet vážně. Motorka s uřvanou rourou je KURVA slyšet...
Vnímání zvuku je jen subjektivní pocit. Co jednomu nepříjemně řve, to pro druhého je rajská hudba.
Takže ano, motorka je slyšet, ale pro mě příjemně. Mě třeba zase vadí všudypřítomné kamiony a hluk, co dělají. A že ho, podle mě, nadělají mnohem víc, než motorky. Navíc celoročně, pořád. A co nadělám? Nic. Taková je už doba.
PS - ale, že zrovna majitelům motorek vadí jiní majitelé motorek s výfukem, to moc nechápu. I když, asi i chápu. Protože dneska držkuje každej na každýho a na všechno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Ale pěkný zvuk neznamená nekonečný řev z uřízlé trubky.
1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti
Barney píše: Fidouš.> K rychlým strojům mohutný zvuk patří, ne že ne.
Ale pěkný zvuk neznamená nekonečný řev z uřízlé trubky.
Však já taky žádnou uřízlou trubku nemám, ale krásně udělaný svody a rozvětvený 60tky roury ke karbonovým koncovkám. Krásná práce, krásný zvuk.
V podstatě mi kolikrát stačí se zajít jen pokochat do garáže, jen tak si nastartovat, shodit tím pár skleniček z regálu, vzbudit pár dětí v okolí, zas to vypnout a ani nemusím nikam jet. Stejně mě to v tom provozu už nebaví.
Rebel83 píše: ta reakce byla na Rybíze kdy u něj je potřeba sehnat dvě koncovky a Y svod. A vzhledem k tomu jaká je zx10r 06/07 tuctovka tak jich každej má zajisté na půdě plnej sklep
Jo,ty výfuky mám.Dostal jsem je komplet k motorce1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti
Naposledy editováno 07.01.2016 20:53:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
rybíz5 píše: At si tam dá každej co chce...Každej druhej tady radí že ladáky k ničemu nejsou mimo váhy a když i komplet svody adt že přidají i výkon To ano ale snad jde taky o zvuk...Ne technicky ale pocitově.Já si nechal udělat taky víc uřvanej protože to mám prostě rád a chci jí mít k obrazu svému Až budu chtít jezdit potichounku atd,budu jezdit autem
Naprostý souhlas! Zvuk umocňuje zážitky z jízdy a o uřízlé trubce tu mluví akorad sluníčkáři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
dejavue píše: Naprostý souhlas! Zvuk umocňuje zážitky z jízdy a o uřízlé trubce tu mluví akorad sluníčkáři.
Tak na jedny strane pises at si tam kazdej da co chce, ale na druhy pro kratkozraky soudy nechodis daleko. Ja mam hlasitej vyfuk a kdybych nasel koncovky ktery maj zvuk jako origo a zachovaj hmotnost a vykon, dam je tam hned.
rakttr píše: u starší moto na lítání kolem domu je to fuk,ale u nové s katošem v serii u silnice,koncovka,svody,kn filtr,power comander,přeladení map,práce kolem je moc penízu,a moc to nepřidá,*co u r1 na výkonu pozná jen pilot na okruhu,př.ze 180k to dá max 190 ,mínus nějaké to kilčo se vám zdá málo,aj ten výkon nevyužijete,nebo jo
vlastní zkušenost? Já třeba změnu po instalaci Akrapů poznalTa skončí zřejmě až v okamžiku, kdy dostane přednost elektrika před spalovacím motorem.
Ten věčný spor bych přirovnal k hudbě. Příznivci Vítkova smyčcového kvarteta také asi nebudou mít pochopení pro příznivce heavymetalové, nebo, nedej bože, traschmetalové skupiny. A naopak.
A k tématu bych řekl jen tolik, že Akrapy bych za Dominátory určitě neměnil.
E: Jo nech si akrapy, stejně v podstatě nic lepšího neseženeš, slyšet tě je, to se neboj a zbytek testosteronu si raději užij na něaké slečně
Naposledy editováno 07.01.2016 21:56:46
Rozdíl v hmotnosti je pak proti originálu přímo propastnej.
Ohledně výkonu samozřejmě to zlepšení/zhoršení záleží na tom, jak se výrobci origo výfuk povedl.
Nová koncovka od Creptusu nijak moc hlučná nebyla. Po asi 25.000km už hlučná trochu začala být. Tlumící vata nemá nekonečnou životnost, dá se a měla by se někdy měnit.
Me to teda nejak extra nevadi, dneska porad neco dela kraval, kdyz to neni motorka tak sanitka, popelari, rachejtle...
Ja se jen smeju kdyz nekomu dela motorka kraval jak stroj z motoGP a pritom zavodi max po meste se skutrama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Stev píše: Tak na jedny strane pises at si tam kazdej da co chce, ale na druhy pro kratkozraky soudy nechodis daleko. Ja mam hlasitej vyfuk a kdybych nasel koncovky ktery maj zvuk jako origo a zachovaj hmotnost a vykon, dam je tam hned.
Jaký krátkozraký soudy? Pokud vím uřízlá trubka není laďák a na tu já mám dost vyhraněný názor.
Virtuální "závodníci" na cestu po městě potřebují shazovat kg.
Naposledy editováno 08.01.2016 06:00:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
dejavue píše: Jaký krátkozraký soudy? Pokud vím uřízlá trubka není laďák a na tu já mám dost vyhraněný názor.
Virtuální "závodníci" na cestu po městě potřebují shazovat kg.
Dominator je uriznuta trubka obalena trochou vaty, ktera je tam navic docasne.
A dalsi kratkozrakej soud a pokus o zesmesneni, krasnej rozpor proti toleranci kterou mas k nazorum ktery ti vyhovujou - treba at si na motorku da kazdej co chce, ale kdyz to nerve tak je to slunickar, a kdyz ma i jiny pozadavky tak virtualni zavodnik.
Hele nemyslis ze vsichni co si kupujou motorky nad 100 koni jsou pitomci? O co jim jde? Na co to potrebujou? Staci kdyz to jede 160 a hodne rve.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Přesto jen v bodech:
1. uříznutá trubka s trochou vaty je zjednodušeně každý laďák.
2. závodník byl myšlen né k uříznuté trubce, ale k shazováním kg. Viz origo vs. laďák.
3. poslední odstavec... tomu asi rozumíš jen ty a nebo reaguješ na někoho jiného, prostě nevím. Jsi divný.
Čest.
Naposledy editováno 08.01.2016 06:41:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti
Pokud zesmesnujes snahu dosahnout nizsi hmotnosti, je to stejny jako kdyz zesmesnujes cloveka co si koupi silnou motorku. Efekt je stejnej, oba to delaj pro vetsi vykon nebo lepsi funkci, jak chces.
A to slysim zrovna od majitele ducati, kde v tovarne odlehcujou i tam kde nemaj