kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já čekám na Monstera až bude mít řemeny, ventily a svíčky a hned jde na přední vidle, repasi ložisek v krku a repas zadního tlumiče... pak nějak řetěz sada atd. ... práce hromada...a když zbydou nějaký penízky tak ještě překroužkuju SSko na jaře....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Frennky> ...a když zbydou nějaký penízky tak ještě překroužkuju SSko na jaře....
A sebe kroužkovat budeš, nebo se na to zatím vyprdnete ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: A sebe kroužkovat budeš, nebo se na to zatím vyprdnete ?
...ty fole...už i ty brute ?!?!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...a když zbydou nějaký penízky tak ještě překroužkuju SSko na jaře....
Má to smysl dělat? Podle mě je to k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nakonec dojdeme se všema k názoru, že pokud to nemá ovalitu mimo rámec (což z poslední rozborky nemělo) - motor běží plynule na volnoběh...jdou seštelovat podtlaky a nic se nehádá...startuje to na škubnutí ... jsou to na 99% pouze opotřebovaný stěráky.
Takže bych to asi zkusil... prostě se sundaj hlavy a pořádně se to oměří... pak se uvidí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já komplet očistil motorku a vyměnil řetězovou sadu. Po fiasku se supersproxem musím říct, že je to jenom reklamní produkt. Váhově naprosto žádný rozdíl oproti kalenému AFAMu (no kecám, je o DVA gramy lehčí) a zpracování co se přesnosti zubů týče taky žádný zázrak. Takže jediný důvod pro Supersprox je vzhled a to je mi k prdu, když vadí přečuhující nýty.
Jináč mi přišla s řetězem plná spojka místo té s dutým pinem a na to nemám nýtovačku. Nemáte někdo tipa kde si půjčit nýtovačku na plný pin (ČZ, AFAM, DC...)?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: tomasd.> Máš štěstí že jdu zrovna kolem.
Tak já toho ještě využiji. Co obnáší vypreparovat kat z S4R? Koncovky Termignoni mám.
Pak jsou to svody. Cena?
Výměna ŘJ nebo stačí přemapování? Cena?
Reálná zkušenost? Má to smysl nebo je to jenom pro pocit?
Díky za info.
Naposledy editováno 04.01.2016 11:18:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Polášekj nabízí - skoro až dole - náhrada katalizátoru
ECU můžeš přehrát...najít správnou mapu na plnej systém ... a pak najít někoho kdo to poladí ohledně vzduchu ...
To přehrání už dnes dokáže leckdo s nějakým softem i zada (mě to stálo asi 5500CZK)...otázka je jak bude sedět mapa na hardware ...a kdo tomu pak bude dělat ladění a jak...
Naposledy editováno 04.01.2016 12:29:03
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak je vidět, pořád jsou možnosti, jak utratit kačky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše:
Jak je vidět, pořád jsou možnosti, jak utratit kačky.
Tak ty budou vždycky !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
http://ww3.autoscout...276174977?asrc=st|as
http://www.moto.it/m...osto-1998-03/6269154
Naposledy editováno 04.01.2016 15:34:40