1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
Ve Valašském Meziříčí maj nějaké NC750X, dokonce i NC700X.
http://moto.honda.cz/dealeri/zlinsky-kraj/moravamotors.html
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
Jo a u 750 se serou zámky kufronádrží. U 700 v pohodě. A gumy Dunlop Trailmax u 750 jsou dělané asi ze stlačené tmy a jsou sjeté po 3 - 4 tis. km. U 700 Metzelery v pohodě 15 tisíc.
Naposledy editováno 12.08.2014 22:33:22
NC700X
zdvihový objem: 670 ccm
vrtáhí x zdvih: 73 x 80 mm
max. výkon: 35 kw (6.250 ot.)
max. krouťák: 60 Nm (4.750 ot.)
rozměry (Dx?xV): 2210 x 830 x 1285 mm
provoz. hmot.: 214 kg (218 ABS, 228 DCT)
NC750X
zdvihový objem: 745 ccm
vrtáhí x zdvih: 77 x 80 mm
max. výkon: 40,3 kw (6.250 ot.)
max. krouťák: 68 Nm (4.750 ot.)
rozměry (Dx?xV): 2210 x 840 x 1285 mm
provoz. hmot.: 219 kg (229 DCT)
Jinak by to mělo být stejné.
700
750
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
dadajuju píše: Proč jich je na mobile.de tolik na prodej s pár tisícema najeto? Mají nějakou chybu?
Definuj "tolik"...
Když se podívám na www.mobile.de, tak celkem je v nabídce 273 kusů NC 750X, jenže z toho je 177 nabídek zcela nových strojů (autorizovaní dealeři Hondy a další prodejci).
Zbývajících 96 nabídek se týká ojetých NC 750X a z nich ne všechny stroje jsou z Německa (vzhledem k renomé serveru mobile.de jsou tam obsaženy nabídky ojetin i z jiných zemí).
Co se tedy týče všech (německých i mimoněmeckých) nabídek NC 750X z druhé ruky a s "pár tisíci km", aktuální stav je takovýto:
- s nájezdem od 10 do 1000 km: 11 ks
- s nájezdem od 1001 do 2500 km: 18 ks
- s nájezdem od 2501 do 5000 km: 23 ks
- s nájezdem od 5001 do 7500 km: 13 ks
- s nájezdem od 7501 do 10000 km: 6 ks
---------------------------------------------------------
celkem 71 kusů s nájezdem 10-10000 km
Při zhruba 11 tisícových ročních prodejích nových NC 750X jen v samotném Německu (za 1 rok a 9 měsíců, od ledna 2014 do září 2015, bylo v Německu prodáno celkem 16.732 kusů Hondy NC 750X) je tedy současná nabídka ojetých NC 750X "s nájezdem od 10 do 10000 km" v řádu jen 0,4% z těch všech nově prodaných NC 750X. To je myslím si celkem normální stav nebo dokonce možná až nečekaně málo - a to jsou v tom zahrnuty navíc ještě i některé mimoněmecké ojetiny.
Ale i kdybychom předpokládali, že se celá tato nabídka ojetin měsíc co měsíc kompletně obnoví, tak za celou tu dobu od zahájení prodeje NC 750X by to při tomto poměru představovalo celkově jenom necelých 9 procent ojetin vzhledem k celkem prodaným funglovkám v Německu. Čili takhle baj voko extrapolováno pouze zhruba každý 11. majitel NC 750X by se ho za celou tu dobu zbavoval. Samozřejmě je to jen HRUBÝ ORIENTAČNÍ nástřel pro vytvoření si základní představy, a předpokládalo by to tuto výše uvedenou a každý měsíc obměněnou nabídku (dalších = zcela jiných) 71 ojetin.
Je to moc nebo málo?
Koho by to nějak extra zajímalo nebo by kvůli tomu nespal, ten si na to asi musí udělat svůj vlastní názor.
Mne osobně třeba nějaké prodeje ojetin typu NC 750X (a ani to, jestli jsou případně vyšší, přiměřeně normální nebo nižší) vůbec netrápí - a nejenom proto, že jsem si pořídil naháče NC 750S (o 15 tisíc levnějšího než 750X, a s o trochu nižším a pevnějším podvozkem), ale hlavně proto, že jsem se svou NC 750 hodně spokojený.
Důvodem, proč někteří prodávají, by mohlo být, že to nejspíš budou většinou mladší kluci a zřejmě chtějí po jedné nebo dvou sezónách zkusit jezdit na motorce s pořádnejma koulema - skoro každý jsme si nějakým tím osobním vývojem a hledáním pro sebe ideálního typu mašiny museli projít...
Já bych třeba ale už motorku s koulema nechtěl - pro moje převážně pohodový ježdění po okreskách bych ji nevyužil.
A navíc se mi motorky s koulema ani moc nelíbí...
postimg.org/image/4um8juy1x/][img]http://s2.postimg.org/4um8juy1x/motorka_s_koulema.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
postimg.org/image/v4049f8sr/][img]http://s1.postimg.org/v4049f8sr/motorka_s_koulema_2.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
P.S.
Když tak tady jsou loňské a letošní prodeje nových motocyklů Honda NC 750X v Německu:
9/2015: 1400 ks
8/2015: 1297 ks
7/2015: 1129 ks
6/2015: 914 ks
5/2015: 745 ks
4/2015: 576 ks
3/2015: 376 ks
2/2015: 128 ks
1/2015: 46 ks
-----------------------------------------
celkem 01-09/2015: 6611 ks
12/2014: 1500 ks
11/2014: 1493 ks
10/2014: 1457 ks
9/2014: 1391 ks
8/2014: 1288 ks
7/2014: 1137 ks
6/2014: 958 ks
5/2014: 763 ks
4/2014: 579 ks
3/2014: 355 ks
2/2014: 84 ks
1/2014: 16 ks
-----------------------------------------
celkem 01-09/2014: 6571 ks
celkem 01-12/2014: 11021 ks
Pro jistotu přikládám jako zdroj nejnovější letošní přehled (říjnový přehled za září 2015).
Předchozí období jsou tam taky dohledatelná - viz dlouhý sloupec na levé straně formuláře:
http://ivm-ev.de/ivm...ic&StatisticId=1
Naposledy editováno 07.11.2015 10:13:16
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
Zdarec, sice jsem na ceny NCček nového modelového provedení ještě nenarazil a zatím jsem po nich vlastně ani nepátral, ale řekl bych (a doufám), že se nebudou nějak výrazně měnit. Spoléhám mj. i na to, že Honda jistě nemá zájem riskovat celosvětovou velkou oblíbenost NC 700/750 a zaříznout si tu setrvale vysokou prodejnost NC 750...
http://www.nc700.sk/...c.php?f=37&t=524
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukázka NC 750 X
neuvěřitelné,jak měsíc co měsíc totálně převálcuje ostatní motorky prodej bmw gs 1200
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
abs maji snad uz vsechny,ne??proc tomu tak je??diky G.
Naposledy editováno 27.12.2015 20:57:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukázka NC 750 X
kopalek píše: ABS maji snad uz vsechny, ne??
U nových verzí NC pro EU sice ano, ale pro některé další oblasti světa je u NC 750 i nadále ABS jako volitelná (příplatková) výbava.
Viz třeba NC 750X model 2016 na veletrhu v Tokiu (podzim 2015), který postrádá "stroboskopická" mezikruží ABS mezi brzdovými kotouči a náboji kol:
postimg.org/image/58coqq8f7/][img]http://s29.postimg.org/58coqq8f7/PIRELLI_vepredu.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
postimg.org/image/pjv21loiz/][img]http://s17.postimg.org/pjv21loiz/PIRELLI_vzadu.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
kopalek píše: jeste takovej dotaz ohledne zadniho brzdice kotouce, je mozne, ze ho vidim na fotkach jednou u vyfuku ze shora a jinde zas ve spodni casti pod kyvkou??nebo je to manualni brzda, parking, jako u skutru?? proc tomu tak je??
Klasických koncepcí s manuální převodovkou se to netýká, pouze verze DCT (s dvojspojkovou automatickou převodovkou) jsou navíc vybaveny parkovací brzdou s ovladačem na řídítkách (u levé rukojeti). Je tomu tak mj. proto, aby se motorka s automatickou převodovkou zaparkovaná na ne zcela vodorovné ploše samovolně nerozjeta (u klasické motorky se to pojistí zařazením jedničky).
Nafotil bych Ti to, ale nemám DCT variantu - když tak ale klidně napiš klukům na slovensko-českém serveru http://www.nc700.sk - je tam i dost lidí, kteří mají NCčka v automatu...
EDIT 30.12.2015:
Dodatečně přikládám alespoň oficiální fotku zadního kola se dvěma "brzdiči" u zmiňované DCT verze...
postimg.org/image/kv21tiyd3/][img]http://s15.postimg.org/kv21tiyd3/2014_Honda_NC750_X_ABS_brakes.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
Naposledy editováno 30.12.2015 08:23:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukázka NC 750 X
1 reakcí na tento příspěvek Ukázka NC 750 X
Na původní NC 700 (prvotní NCčka) byla tuším v roce 2012 vyhlášena svolávačka ohledně kontroly a případné následné výměny sekundárního řetězu - kdo neměl motorku osazenu kvalitním japonským řetězem značky D.I.D., tomu byl jeho oježděný řetěz vyměněn za nový řetěz D.I.D.
Potom na úvodní série inovovaného modelu NC 750 byla v roce 2014 oznámena svolávačka týkající se výměny sdruženého palubního přístroje (displeje) - mám dojem, že tam za určitých podmínek docházelo k nulování denních počítadel kilometrů (nebo něco v tom smyslu). Měnil se proto kompletně celý displej včetně jeho elektroniky s firmwarem (programovým vybavením), a to kus za kus.
A nakonec letos (v roce 2015) se u určitých výrobních sérii kontroluje nebo preventivně mění uchycení spínacího relé:
od MajoKE 25 Nov 2015, 19:26
Mne to ohlasili na serviske pri 12 tkm, vymenili rele a podlozku pod zamkom odkladacieho priestoru.
Problem som s tym nemal.
od janh2 11 Dec 2015, 07:40
Takže svolávačku mám úspěšně za sebou. Výměna tachometru (teď podle počítadla vypadám jak sváteční motorkář) a výměna svorky u hlavního relé. Relé je umístěné napravo od baterie současně s hlavní 30A pojistkou. Můj spoj byl v pořádku, ale preventivně byla svorka vyměněna. Technik mi říkal, že zatím v rámci preventivní výměny neměli případ, kdy by svorka byla uvolněna. V rámci opravy není zapotřebí nic demontovat, pouze kryt u baterie, pak se vyndá baterie a vymění svorka .
http://www.nc700.sk/...&start=15#p19399
Čili nic zásadního na motoru nebo podvozku, v podstatě jen prkotiny vyskytující se čas od času u každého auto-moto výrobce, a nezřídka i v mnohem větších rozsazích. Všechny tři tyto svolávačky se postupně týkaly záležitostí, které se pak u novějších výrobních sérií už zase nevyskytovaly, protože si je výrobce už ohlídal. Tudíž ani nového modelového roku 2016 se nebudou týkat.
Co se spokojenosti s Hondou NC týče, nechci zbytečně nikoho dráždit, ale fakt je ten, že svoje NC 750S mám už jako svůj zatím poslední motocykl, je to už můj asi 10. větší stroj (nepočítám mopedy, pincky a větší Jawy v mládí), vybral jsem si ho po zkušenostech i s jinými značkami a typy motorek včetně třeba BMW F650GS i boxera BMW R1100GS apod. A jsem s NCčkem velmi, opravdu velmi spokojen:
http://www.nc700.sk/...mp;t=371&start=0
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |