Většina TL (R i S) je po větší či menší ráně, protože je lidi nezvládli, takže důkladná kontrola, popř. proměření rámu a podobné věci by měly být smozřejmostí.
TL-R mělo tlumič řízení už v základu, takže jestli je tam původní, kapoty nejsou svařovaný a rám nemá viditelnou bolístku, je velká šance, že bylo kvalitně opravený.
Další, a jedinou velkou, bolestí z hlediska konstrukce, je klika. Nedostane se k ní olej, když jedeš po zadním...takže když bývalý majitel vypráví, jak krásně jde na záda, utíkej! Klika většinou na těhle motorkách odejde jako první, kolem 100 tkm.
Určitě ti víc řekne Asassin (nejsem si jistý těmi "s") nebo NuclearB
vetsina "chybicek" vyskytujicich se u Ska ma Rko vicemene vychytany... takze krome nejakejch spatne opravenejch nasledku urazu asi jediny co muze na TL zlobit je spojka - pokud nekdo nenalil nakej nevhodnej olej tak pokud klouze tak je to na silnejsi pruziny a dost mozna i na komplet lamely + plechy...
ta klika je asi nejslabsi cast motoru, motor je dost "nasponovanej" a klika trpi... hodne zalezi na tom jak se k tomu majitel choval... okruhove trapeni, dlouhe wheelie, upravy na zvyseni vykonu... to vse casto vede ke snizeni zivotnosti... nejvic na to trpi 97ky Ska, u Rka nevim o moc pripadech, a vetsinou slo o stuntbike, okruhovku, nebo nejak hodne "natunenej" stroj... tzn 140koni na kole, nitro... nebo tak neco.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |