1 reakcí na tento příspěvek délka předních tlumičů
1 reakcí na tento příspěvek délka předních tlumičů
Rozebíral jsem ji celou do šroubku motor, tlumiče a vše jsem poskládal na zpět a to je mi 16let :D. A vše jsem dělal poctivě sám.
Ty červený trubky na zakladu tlumiče jsou jen krytky, proti bordelu, jsou tam naražene a da se s nimi normálně pohybovat, delka se nastavi na moto dle poskládaných brýlí. Já jsem nasadil oboje brýle na kostru, změřil jejich vzdálenosti od sebe a podle toho nastavil vzdálenost krytek od vrchu(i po vsazení brýlí se dá doladit, ale je třeba většího ůsilí), dále našroubuješ kluzák, dotáhneš matkou a zvrchu spustíš pružinu až dolů kde ji zajistíš dole šroubkem do kluzáku. Naliješ olej a je hotovo.
Záleží jestli je dáš vedle sebe jestli jsou stejně dlouhé celé.
Kdyby jsi chtěl s čímkoliv poradit tak se klidně ozvi, taky jsem hodně zháněl...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/48/322792_moto150.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/48/322793_075.jpg)
Naposledy editováno 24.11.2015 18:10:38
Červené trubky se u tohoto modelu sráží směrem DOLŮ nikoliv nahoru, jak by bylo logické. Jde to dosti ztuha a je potřeba to srážet vhodnou trubkou PŘES PODLOŽKU, která zakryje celou horní plochu červené trubky!! Předtím je nutné komplet stáhnout chromovyný kluzák (vyšroubovat horní marku a sundat ji z táhla pístnice, vyšrubovat jistící šroubek zespoda chromovaného kluzáku, vypustit starý olej, vyčistit spáru mezi chromovaným kluzákem a červenou trubkou (bývá tam neskutečně bordelu,..) stáhnout kluzák směrem dolů tak, až bude možné povolit jistící těsnící matici najeho horním konci a chromový kluzák stáhnout úplně. Potom sejmou segerovku a stáhnout bronzfutra. Pak vem WD-40, prostříkej mezeru mezi ocelovou šavlí a červeným plechem a začni srážet směrem dolů.
Při zpětné montáži doporučuji to, že vemeš pilník, njlépe půlkulatý a proběhneš s ním ty červené trubky zevnitř, tak aby to šlo relativně volně nasadit rukou, to ouško to udrží...samo předtím dobře ošmirglovat a namastit tu ocelovou šavli.....
Pozor a to VELKÝ na opětovné skládání pístnice a chromového kluzáku (to jak zajišťuješ tím malým šroubkem). Je nutné dávat velký pozor na to, aby pístnice zaskočila do chromkluzáku tím kolíčkem!! Dá se to tou šestkou šroubkem chytit i tak, že to nezaskočí a pak si dokurvíš kal pístnici tak kluzák. Viděl jsem to snad u 70% kluzáků co sem minulý týden rozdělával. Já to dělám tak, že mám dlouhou trubku, kterou prostrčím durch ocelovou šavlí a pomocí ní pootáčím pístnicí tak dokud nezaskočí tak jak má!. Pod šestku šroubek si vysekni kousek těsnění (já používám přírodní kůži) aby Ti pak nekapal olej,.....
Peace!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 | hluska | 2 | 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Dotaz Jawa 150/352 | Šuánek | 6 | 24.8.2023 v 22:34 Dolin |
První moto pro dceru Jawa 150/352 | olgabrodska1 | 19 | 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54 |
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 21 | 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal |