paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly
15.11.2015 v 11:49
Zdravím, chtěl chtěl bych se zeptat jak otevřít Kawasaki ER 5 na plný výkon. Papíry mám neomezený, tak už my nezáleží jestli to bude 35 nebo 37 kw, jde mi to hlavně o to jestli to zvládnu si udělat i doma? Popřípadě co k tomu všechno budu potřebovat. Pár rad už jsem ohledně toho četl, ale zatim to nikdo nepopsal celkově. Vim že se to prý pozná podle děr v šoupátkách. Ale nevím jestli stačí jenom vyměnit šoupátka. A ještě se hned zeptám. Potřeboval bych taky seřídit karburátory. Je možné zvládnout to doma, nebo je na to třeba nějaký speciální nářadí, když už bych řešil to otevření tak abych to vyřešil při jednom. A nemáte někdo nějaký dobrý obchod, kde mají díly na ER 5. Potřeboval bych nový ,,fajfky,, na svíčky a popřípadě kde bych koupil ty věci na otevření. Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 12:05 | Nahoru | #1
Hele mkrni na google,nwm co más za rok ale ja třeba behem 5 vteřin našel tohle tu a urřitě bude neco i zde na foru

(reakce na) Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 12:17 | Nahoru | #2
kokoška.> mám rok 1998

Naposledy editováno 15.11.2015 12:17:55

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 13:27 | Nahoru | #3
synchro ak ti môžem poradiť, daj spraviť v servise. Budeš sa s tým doma iebať pol dňa s hadičkami a aj tak si nebudeš 100% istý či je to dobre. V servise to chlap pripojí a za 10min to máš spravené. Pokiaĺ vie čo robí, tak ti s tými budíkmi vie odhaliť aj netesnosť sacích ventilov.

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 13:42 | Nahoru | #4
ER-5 je opravdu zavřená jen na šoupátkách.Na zalepení dírek ti stačí např.lepidlo Loctite MR 5921 nebo jiné benzínu vzdorné ale pak bys potřeboval ještě přetryskovat karbec,jinak budeš mít chudou směs.Na to se zase prodával Dynojet Kit stage 1 kerý obsahuje nové jehly, pružinky a dvě sady hlavních trysek.Mi ho kdysi objednával kámoš z Ebaye asi za 2500 Kč.Na seřízení souběhu karburátorů slouží cosi takového
Budíky na seřízení souběhu či podtlaku

2 reakcí na tento příspěvek Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 14:10 | Nahoru | #5
jehly a trysky: tady

(reakce na) Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 14:40 | Nahoru | #6
666S999> a ty máte vyzkoušený?

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 14:52 | Nahoru | #7
Nemám er5, takže nezkoušeno.
Sixsigma je dobrá značka, stejně jako dynojet.
Je to stage 1-3, to by Ti (a servismenovi) mělo stačit na naladění... Bude stačit (bez změn na sání / bez užití jiných filtrů...) i stage 1.
(Máš to do stage 3, kdybys chtěl tunit víc.)
Přečti si pokec, co je na eBayi...
Má to zlepšit popping (zmenšit střílení do výfuku, lepší odezva na plyn)
Ale šťourání, být Tebou, nechám na někom znalém.

(reakce na) Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 14:53 | Nahoru | #8
Vladan> Takže bude stačit zalepit díry, a dát jiný jehly a trysky? Takhle to zní docela jednoduše. A jak se pozná správná sada těch trysek? Nejsem v tomhle vůbec zběhlý a rád se přiučím, doted jsem byl zvyklý se hrabat akorát v Jawě.

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 14:57 | Nahoru | #9
Abych nezapomněl, když už budeš tunit - kup NOVÝ vzduchový filtr, ten se vždy podepíše na ztrátě výkonu, ochotě točit a na spotřebě!
Opravdu první a nejsnadnější věcička... srát na vzducháč, je na vylískání...

(reakce na) Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 15:05 | Nahoru | #10
666S999> Tak díky za rady, a myslíš že když zacpu ty díry v šoupátkách (to asi určitě zvládnu) dojedu s motorkou někam do servisu, nebo se nedoporučuje vůbec bez těch jehel s tim někam jezdit.

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 15:15 | Nahoru | #11
Zkus rozhodit sítě, na dobrého servismena a dojeď tam s krabičkou s jehlama, nový vzduch filtrem, čistou motorkou. Udělá to na jeden zátah...
(proč to otvírat dvakrát...)

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 15:22 | Nahoru | #12
Jestli jsi od Příbrami, tak Ti můžu poslat kontakt na kámoše, má taky potuněnou er5-ku.

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 18:53 | Nahoru | #13
jediny zavření je v provrtanejch šoupatech, ktery bych lepil velice kvalitnim tekutym kovem, jinak se ti to při zahřátí motoru znova vyflusne.

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 19:30 | Nahoru | #14
U Dynojetu je návod,tak snad se z něj dovíš více informací.Ten odkaz na Ebay je dobrý,mě tenkrát stály trysky více.A vzduchový filtr vyměň taky jak to tu někdo nade mnou zmiňoval,nejlépe KN,ten máš nadosmrti.

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

15.11.2015 v 21:13 | Nahoru | #15
Osobně než lepení a nekončící obavu že ten kus lepidla skončí pod zavírajícím se ventilem,bych se spíš koukl po jiné (otevřené) karburac z ER5,GPZ,KLE..i.Musí toho být po bazarech tuny.Navíc odpadá laborování s jehlami a tryskami.

Naposledy editováno 15.11.2015 21:47:55

(reakce na) Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

16.11.2015 v 07:05 | Nahoru | #16

666S999 píše: jehly a trysky: tady



Já bych ten sigma kit nekupoval. Jsou tam jenom trysky. Raději bych koupil dynojet kit. Ten má i jehly a navíc štelovací, takže když to bude ve středních otáčkách chudé (jako jsem měl já na svém KLE 500, které má stejný motor), tak to tím krásně vyřešíš.

Já lepil šoupátko klasickým epoxy 1200 (viz odkaz ) a zatím ok. Taky NEDOPORUČUJU vrtat větší podtlakové díry do šoupátek při instalaci kitu (viz ten stejný odkaz). Mám s tím fakt špatnou zkušenost adodatečně mi to potvrdil i někdo tady z fóra a taky borec na brzdě, kde jsem to chtěl potom nechat ladit.

Naposledy editováno 16.11.2015 07:05:40

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

16.11.2015 v 16:03 | Nahoru | #17
zdar ,sory nepročítal sem celý téma ale nebylo by lepší er5 prodat a přikůpit něco silnějšího, než se v tom takhle vrtat. Omezená se ti bude dobře prodávat a prachy co narveš do odškrcení můžeš dat do lepší motorky

Otevření Kawasaki ER 5, seřízení karburátorů, náhradní díly...

20.11.2015 v 17:50 | Nahoru | #18
Všem díky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist