1 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery
Nedej se, nalepka neni funkci vec a jeji pritomnost / nepritomnost nema zadny vliv na celkovou funkci zarizeni. Navic behem 14 dni ti to musi vzit i bez udani duvodu. Trochu jim pohroz, ze na ne zavolas COI, Ceskou Obchodni Inspekci. To je ten spravny bic na ne.
Zlata Britanie...
sramis píše: Navic behem 14 dni ti to musi vzit i bez udani duvodu. Trochu jim pohroz, ze na ne zavolas COI, Ceskou Obchodni Inspekci. To je ten spravny bic na ne.
Zlata Britanie...
Tady bych byl opatrný, vrátit můžeš, ale komplet výrobek, tzn. včetně pogumované nálepky. SimpleManCZ ale reklamuje nefunkční nahrávání a tady žádná nálepka vliv nemá.
E: teda nějak jsem přehlídnul, zda je to koupeno v prodejně, či přes net, ale to nehraje tak velkou roli, jen že v prodejně ti okamžitě peníze zpět dát nemusí ani kdyby byla kamera jak nová)
Naposledy editováno 12.11.2015 14:14:53
2 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery
Spíše mě zajímalo, jaká je šance, že dostanu zamítavé stanovisko.
Naposledy editováno 12.11.2015 14:18:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
SimpleManCZ píše: Prodejce to naopak chtěl řešit, převzal to ařekl, že stakovýma polonekompletníma věcma to je těžší, ale převzal to a řekl ať si počkám na verdikt těch výše. Chci po nich vrátit peníze. Nebyli nijak nepříjemní, ani se nijak nevykrucovali. Řešili to. Jinak to byl obchod http://www.k24.cz/?...OtYu80fgUaAgoD8P8HAQ Ale ať hledám jak hledám tak kamera už tam není.
Spíše mě zajímalo, jaká je šance, že dostanu zamítavé stanovisko.
Jaké ti dají stanovisko netuším. Pokud reklamaci uznají, nemáš na vrácení peněz nárok. Dostaneš buď opravenou kameru, novou kameru, nebo vrácené peníze. To je při první reklamaci na prodejci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
Dave81 píše: Jaké ti dají stanovisko netuším. Pokud reklamaci uznají, nemáš na vrácení peněz nárok. Dostaneš buď opravenou kameru, novou kameru, nebo vrácené peníze. To je při první reklamaci na prodejci.
ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
Cucka píše: ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?
ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...
Já myslim, že mají možnost 3x reklamovat a pak teprv vracejí peníze, jinak ten shop nevypadá moc důvěryhodně, příště bych nakupoval z osvědčenějších eshopů. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
Cucka píše: ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?
ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...
Přiznávám, že si nejsem jistej. Myslel jsem, že konkrétně tohle se neměnilo (protože mi stará úprava přijde logická, ta nová co uvádíš mi moc logická nepřijde)
ladislav_maly píše: Já myslim, že mají možnost 3x reklamovat a pak teprv vracejí peníze, jinak ten shop nevypadá moc důvěryhodně, příště bych nakupoval z osvědčenějších eshopů. :)
novej zakonik resi dva druhy zavad...neni to tak jednoduse definovany jako to bejvalo...to co pises uz pravda neni...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
Cucka píše: [quote=Dave81]Přiznávám, že si nejsem jistej. Myslel jsem, že konkrétně tohle se neměnilo (protože mi stará úprava přijde logická, ta nová co uvádíš mi moc logická nepřijde)[/quoterozlisuji se dva druhy zavad..u nepodstatny (poskrabany sklo u svetla ) je to jiny jak u podstatny(svetlo nesviti)
Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
Dave81 píše: Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)
to s prestanim svitit mas pravdu ze nezalezi na poskrabani...pokud nebylo mechanicky poskozeno tak ze nesviti kvuli tomu
mela sem to nekde zpracovany v papirovy podobe od pravnika ale tusim ze kdyz sem odchazela z prace tak sem to tam ovcim nechala aby vedeli..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery
jinak dík za rozbor, přesto, že mi to není pořád jasný, tak jsem o něco chytřejší.
E: když kupuju v kamenném obchodě, vždy chci, aby mi zboží i funkčnost byla předvedena (asi to není možné ve 100%, ale ve většině ano). Možná to je trochu otravné, ale při dnešní kvalitě např. elektroniky (kdy nezanedbatelně procento výrobků nejde ani spustit) to ušetří hromadu cest a tahanic.
Naposledy editováno 12.11.2015 14:45:46
schvalne se nepoustim do podrobnejsiho..nechci placat kraviny..prece jen uz sem rok a pul z kola ven a nechci tam podat nakou mylnou info...
kazdopadne vraceni penez az u treti reklamace neni pravidlem...lze to uz u prvni...
do toho se tam mota jeste pulrocni doba ve ktery se reklamace uplatnuje...
chce to si to precist nez se jako zakaznik zacnes necim ohanet no:)
1 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery
Dave81 píše: Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)
Pokud ti přijde poskrabany světlo a ty ho vrátíš do 14 dnů. Nemáš nárok na vrácení poštovního zpět. Protože se to bere tak, že výrobek je v pořádku jen ti nevyhovuje...