1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
nie je normálne. Ja by som za teba teda nesadol.
Nechápu, jak se může držet na pozici experta a ještě za to brát plat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
alexa7 píše: Bubak-z-Nemecka> Neni si náhodou IT čkár ? Mal by si na te ruky trošku posilovať lebo sa za chvílu s nimi nenaješTo že neustojíš maximálne brzdenie motorky
nie je normálne. Ja by som za teba teda nesadol.
A nejsi ty nahodou teoretik? Ze mi to tak prijde podle toho co tu blijes za nesmysly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
kawa...pavel píše: A nejsi ty nahodou teoretik? Ze mi to tak prijde podle toho co tu blijes za nesmysly.
Nie som teoretik , len ked naplno zabrzdím tak nepreletím cez riadidlá . A kto sa neudrží tak nech jazdí radšej na bicyklli, aby si neublížil.
To je prvé ked kupim motorku. Zoberiem ju na letisko , plný kotol a plná brzda ,hned viem ako funguje brzda, kedy zapne ABS to isté na mokrej , pračnej ceste...doporučujem každému.
Ty tiež preletíš cez riadidlá ked zabrzdíš ? Založte z Bubakom klub.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Ona ta 10ková ninja brzdí trošku jinak jak ten tvůj MG autobus
Naposledy editováno 12.11.2015 21:56:19
COMATIK píše: alexa7> takže když s tím tvým GG pojedeš v lese z kopce 45° a víc a vezmeš za to na prasáka, tak to ustojíš?
Ona ta 10ková ninja brzdí trošku jinak jak ten tvůj MG autobus
Píšeš od veci , reagoval som na Bubáka ze neustojí brzdeneie na svojej 1150ke. Načo sem taháš terén.
A prečo by si mal preletieť cez tu Ninju ked sedíš ako máš pred zákrutou. Skor si predsa lahneš že ti ustrelí predná guma nie ? Teda ked nemáš ABS.
alexa7 píše: Bubak-z-Nemecka> Neni si náhodou IT čkár ? Mal by si na te ruky trošku posilovať lebo sa za chvílu s nimi nenaješTo že neustojíš maximálne brzdenie motorky
nie je normálne. Ja by som za teba teda nesadol.
... jsem docela ve forme... ..hraval jsem i rugby.... ... rozmery mam normalni 175cm / 80 kg ..... ... poprve me to prekvapilo (mel jsem bawo par dni) .... a podruhe jsme delali kraviny......... pochopitelne ze z toho nepadam jak hruska a ustojim i krizove brzdeni ve dvou .. ... jen jsem tim chtel demonstrovat, ze zrovna moje motorka brzdi paradne.... .... ale i tak nalepenej metr za autem nikdy nejezdim....
..nesmis vsechno brat tak smrtelne vaze...
Naposledy editováno 13.11.2015 09:29:51
PEPAFJR píše: A jak to dopadne když vezmeme srovnatelné, takže nejlepší auto tj. F1 a nejlepší moto tj. Moto GP. Dle mě katastrofálně pro motorku.
No a ted si sam odpovez jak daleko ma bezna motorka do motogp a jak daleko ma bezny auto do formule..
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
PEPAFJR píše: Hlavně si všichni co tvrdíte,že zadní brzda je k ničemu všimněte jak ji používá zde na videu Smrž a o kolik mu pomůže.
jj bez zadní brzdy to je vždy horší, už jenom proto že si hned od začátku brzdění nepřitlačíš přední kolo a je větší možnost že ti předek podklouzne tak jak se to stalo v tom videu.
Auto také brzdí nejdříve zadek a následně předek větší silou.
Stev píše: proč, četl jsem jen text ale souhlasím s tím. V autě jedeš, šlápneš prudce na brzdu, brzdíš. Na motorce jedeš, vezmeš prudce za brzdu, jdeš k zemi. To je hlavní rozdíl proč má reálně auto navrch při krizovym brždění.
proto uz dnes vetsina motorek ma, diky bohu, abs....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
abcman píše: To, že ve většině případů zastaví auto dřív než motorka je poměrně známý fakt. Někde jsem k tomu četl, že věšina motorkářů ani neumí využít plný účinek brzd na motorce a to právě z důvodu strachu ze ztráty adheze předního kola.
Ale že by zrovna GSo mělo demonstrovat jak brzdí motorky Věřím, že kdyby tam místo toho postavili S1000R, nebo kterýhokoliv jinýho roadstera tak by výsledky dopadly jinak.
charlie.vtx1800 píše: Ježiš, F1 nemůžeš srovnávat s ničím!! V 300 km/h má F1, která má cca 600 kg dalších 600 kg aerodynamickýho přítlaku!! Pak se to se snižující se rychlostí zmenšuje, ale v těch prvních chvílích dokáže dát záporných 5 G při brždění, protože přítlak na kolo, kterej je směrodatnej pro přenos brzdný síly je dvojnásobnej, než by odpovídalo váze kterou brzdíš. O adhezi gum atd. nemluvě. To se s motorkou, která žádnou výraznou aerodynamiku (na přítlak) nemá, nedá vůbec srovnávat. V podstatě i silniční supersportovní auto má aerodynamickej přítlak v řádu 100-200 kg, motorka 0.
konecne zajimavy prispevek, diky!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Daart píše: Amen.... A proto me vzdycky hrozne bavi kdyz tu spousta lidi podiva o tom, jak je nahovno ABS, ze bez nej brzdi lip....
nemam rád ABSo ani v autě ani na motorce(pokud krizově brzdím a ono to dělá něco za mě tak panikařím )
nehorší je že podle mě se s ABS nikdo moc brzdit nenaučí a třeba na enduru mít zapnutý ABS na písku nebo v lese je strašný.
Ale na druhou stranu celkový přínos ABS je asi nepopiratelný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
V9king píše: nemam rád ABSo ani v autě ani na motorce(pokud krizově brzdím a ono to dělá něco za mě tak panikařím )
nehorší je že podle mě se s ABS nikdo moc brzdit nenaučí a třeba na enduru mít zapnutý ABS na písku nebo v lese je strašný.
Ale na druhou stranu celkový přínos ABS je asi nepopiratelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Daart píše: tady se ale resi brzdeni na silnici a ja osobne se diky testovani motorek s ABS naucil dostavat presne na tu hranici kde ABS zabira, takze mi to posunulo limity na vsech moto.... jeste ze uz povinne ABS behem par let bude na vsem...
Nestraš.Já ABS na motorku nechci.
Na pár motorkách už jsem jel.Bez ABS i s ABS.Ani jednou jsem za tu dobu nebrzdil tolik,aby ABS začalo fungovat.Už to konkrétně pro mě nemá smysl.
Jinak pro mladší jezdce doporučuju.
Taky by mě zajímal názor na starší ABS.Třeba lehce zavzdušněné.Funguje stejně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Míra píše: Nestraš.Já ABS na motorku nechci.
Na pár motorkách už jsem jel.Bez ABS i s ABS.Ani jednou jsem za tu dobu nebrzdil tolik,aby ABS začalo fungovat.Už to konkrétně pro mě nemá smysl.
Jinak pro mladší jezdce doporučuju.
Taky by mě zajímal názor na starší ABS.Třeba lehce zavzdušněné.Funguje stejně?