Téma: moto - foto hádanka

6.3.2015 v 19:27
Podle mne prima nápad - převzatý z jednoho cestovatelského blogu.

PRAVIDLA:

Fotku vkládá POUZE ten, kdo uhodl tu předcházející.

Vkládá jednu fotku, případně s odstupem času druhou z jiného pohledu jako nápovědu.

Ten, kdo fotku vložil, potvrdí správnou odpověď, označí toho, kdo první uhádl, v novém příspěvku a potvrdí správnou odpověď

Pokud ten, kdo uhodne nevloží nový obrázek do 24 hodin, může nový obrázek vložit kdokoliv (zase jen jeden).

Co takhle cestovatelská hádanka z našich fotek z cest? Uhodnete kde je foceno:

Naposledy editováno 07.03.2015 09:23:33

4.11.2015 v 23:15 | Nahoru | #2491

4.11.2015 v 23:16 | Nahoru | #2492
edit - 2x

Naposledy editováno 04.11.2015 23:16:45

2 reakcí na tento příspěvek moto - foto hádanka

4.11.2015 v 23:20 | Nahoru | #2493
Tak poježděníčko tam je super, Grand Canyon opravdu zážitek, přejezd za krásného počasí Cool Bonette, Iseran přes Vanoise do Val-d-Iseré a jiné průsmyky, prostě paráda

4.11.2015 v 23:22 | Nahoru | #2494
lubon> Přesně tak, docela bych to příští rok zopakoval, z cvičných důvodů nejlépe opačným směrem

4.11.2015 v 23:40 | Nahoru | #2495

Hornetyk píše: Bobík.> Myslím že mapa na seznamu to hravě zvládne, na leteckým pohledu už je i něco vidět

Zcela jistě máš pravdu. Zatím si s tím posraným Seznamem v Evropě vystačím. Ale nebaví mě hledat něco, z čeho nic nemám, co je mi k hov.. . Když ale třeba DC tady nahodil ty svý taliansky horský kosteličky, zaujalo mě to, a šel jsem do toho, protože v tom vidím možný cíl svých výletu. Je to pro mě skvělá inspirace.
Vím ale zcela jistě, že pokud nebudu muset pracovně, tak na francouzké pobřeží plné čmoudíku zaboha nepojedu. Zcela jistě je tam spousta krásných míst, ale nemusím vidět vsjo. Před pár léty jsme si dali tour podél talianskýho pobřeží od Říma až po SanRemo. Jsem tím poznamenanej až do smrti Škoda jen že už tehdy nebyla tady ta naše soutěž, a ja nefoitil, to bych vás tady taky trapil jak velkou nohu v malý botě. A ještě obutou v teplých ponožkách .

4.11.2015 v 23:42 | Nahoru | #2496
Já už na to nevidím... pomalu dobrou, zítra budu až po poledni, Hornetyk ví, tak to potvrdí, nebo nevydrží a dá sám

4.11.2015 v 23:46 | Nahoru | #2497
Tak to, ale jestli to není Eze, budu asi za vola

4.11.2015 v 23:52 | Nahoru | #2498
Hornetyk> nejsi me předběhl Eze podle me taky. Ten výhled na Monte je z La Turbie jako na dlani

4.11.2015 v 23:54 | Nahoru | #2499
lubon> Přesně jak píšeš tam je pecka jezdeni

4.11.2015 v 23:57 | Nahoru | #2500
Taky to vzdávám a jdu na kutě. Majore Hornetyku my víme že ty jako zasloužilý operativec to víš. Tak máš taky mé laskavé svolení tu něco pěknýho vlepit.
P.S. Ale fotkám ze začmoudikovaný francouzský riviery se kurva vyhýbej!!!!, jak pravoslavnej muslim kostelům . Čus Bus.

5.11.2015 v 00:33 | Nahoru | #2501
Na přání Bóbika nedám čmoudy, bude to trošku blíž. Tak schválně, kam se tudy leze ?

2 reakcí na tento příspěvek moto - foto hádanka

5.11.2015 v 08:56 | Nahoru | #2502
Hornetyk - nejsi za vola, je to Eze... já vám nevím s tím odsuzováním, hlavně Bobik.u... právě proto, že mám porovnání s tím italským poloprázdným severem, můžu říct, že i tahle (dál pod Marsei jsem zatim nebyl) pobřežní část Francie je krásná. Zatim jsem tam byl dvakrát a jel bych klidně nanovo, zrovna to Eze má krásnou atmosféru a spousta pidivesniček kousek nahoru se silnicema bez jediné rovinky . Prostě, mě třeba vůbec ale vůbec (jak by řekl Václav) neláká zdejší oblíbené polsko, ale páč jsem tam nebyl, nadávat nemůžu... zážitky nejsou moc přenositelný, každej to musí vychutnat sám
FatBoy105th. - ten noční pohled na moře je od kostela v Eze na Cap Ferrat... seděl bych tam hodiny a jen čučel jak to dole světýlkuje

jdu pokračovat ve vychutnávání práce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto - foto hádanka

5.11.2015 v 09:04 | Nahoru | #2503
Hornetyk> Řekl bych do Postojnske jamy.

5.11.2015 v 09:09 | Nahoru | #2504
Mě to zas připomíná vstup do nějaký ledový jeskyně na Slovači,ale nejspíš se pletu ,nemám Lu-bíkovu(Lubon,Bobík) sloní paměť

5.11.2015 v 09:30 | Nahoru | #2505
pangejtoccupant>Máš pravdu. Je to ta slovinská obří díra. Už jsem ji tady před časem prezentoval. A pochvala majoru Hornetykovi za dobrej výběr.

5.11.2015 v 10:08 | Nahoru | #2506
No jo, uhodl jsi, je to Postojná
Pro Tomáše a jiné nevěřící ještě připojuji pohled z díry ven:

Naposledy editováno 05.11.2015 10:16:57

5.11.2015 v 10:17 | Nahoru | #2507
Kdysi jsem se tam byl na macaráty kouknout. Tak teda vkládám - co je to za hory? V záloze mám fotku typický dominanty ale ta nebude potřeba

5.11.2015 v 10:21 | Nahoru | #2508
D.C.>Hornetyk - nejsi za vola, je to Eze... já vám nevím s tím odsuzováním, hlavně Bobik.u... právě proto, že mám porovnání s tím italským poloprázdným severem, můžu říct, že i tahle (dál pod Marsei jsem zatim nebyl) pobřežní část Francie je krásná. Zatim jsem tam byl dvakrát a jel bych klidně nanovo, zrovna to Eze má krásnou atmosféru a spousta pidivesniček kousek nahoru se silnicema bez jediné rovinky

Špatně jsi mě pochopil. V žádnem případě nic neodsuzuji. Jak jsem psal, tak je tam zcela určitě spousta nádherných míst. Jak upředňostňuji hory, tak si myslím, že i cela ta rivierá by mi stála za to ji aspoň jednou projet celou po pobřeží. Mám projety celý evropský pobřeží od Peloponesu až po italský Bari. Z druhý strany jak jsem psal od Říma až po SanRemo. V Espanii od Alicante až po portugalsky Porto. Na severu to znám z německýho Kielu až po Frombork a hranice ruskyho Kaliningradu.
Jen to pobřeží ty sladký Francie se mi nějak vyhýba. Ale snad da bůh, a dostanu se tam i já, třeba aspoň při nějaký pracovní příležitosti. Já jen, že tady většina z vás co tam byli, to na jedný straně chváli, a na druhý straně píše že podruhý už ne. A už vůbec ne v létě a na moto. Píšu samozřejmě o popbřeží, na frantický Alpy nedám dopustit. Ale nevím zda se mi to ještě s tou francouzskou rivierou podaří. Jednak se mi tam samotnýmu nechce, a navíc jako tady spousta zdejších cestovatelů, teď s kolegy upřednostňujeme nejen horskou romantiku Balkánu. Takže proto to vidím passé jako možný cíl moto výletu, ale v žadném případě to neodsuzují, ale naopak svým způsobem vám co jste tam byli, to tak i trochu závidím a závídím a ...........

5.11.2015 v 10:26 | Nahoru | #2509
Hornetyk>pangejtoccupant> Sakra, takový práce to dalo, dýl mi trvaly úpravy fotky než vaše hádání
No jo, uhodl jsi, je to Postojná

Sem si říkal že ses musel nadřít, a aspoň 6x udělat než jsi z toho tak odborně vygumoval ten název ty díry. Jsi dneska určitě do rána nespal .

5.11.2015 v 10:45 | Nahoru | #2510
pangejtoccupant>Zcela jistě zde můžu napsat že Skalistý hory a polský Tatry to asi nebudou . A soudě dle vybavení motorky vyloučím i Krkonoše, Beskydy, prostor okolo Štrbského plesa a přídám k tomu i naše ostravské Marianské Hory. Trochu mi to připomína Pyreneje, ale nepotkal jsem tam nikdy okolo těch asfaltových cest co jsem tam projel, takovou lavičku. Takže se tady v tom terénu zatím ani náhodou nechytám .

5.11.2015 v 10:53 | Nahoru | #2511
Bobík.> Z tý vlajky taky

5.11.2015 v 11:05 | Nahoru | #2512

Hornetyk píše: Bobík.> Z tý vlajky taky

Jo, jo, to se hned pozná že je to mistrovský dílko . Bolo to prefikané, ale znalce terénu pangejtoccupant jsi neprefiknul .

5.11.2015 v 11:19 | Nahoru | #2513
Bobík.> Ta cesta je fakt profláklá a tím sedlem v dálce musíš projet. Jiná cesta přes ty hory nevede. A po asfaltu.

5.11.2015 v 11:36 | Nahoru | #2514
Připomíná mi to cestu z Corvary do Arabby

Naposledy editováno 05.11.2015 11:36:26

5.11.2015 v 13:26 | Nahoru | #2515
Hornetyk> Dolomity neé

5.11.2015 v 13:34 | Nahoru | #2516
pangejtoccupant> V tom případě hádám Rumunsko

5.11.2015 v 13:38 | Nahoru | #2517
Zcela jistě to není hora Říp, na tu koukám z okna.

5.11.2015 v 13:48 | Nahoru | #2518
Hornetyk> Ani v Rumunsku tenhle Národní park neleží

5.11.2015 v 14:00 | Nahoru | #2519
Kovboy> Jóó, máš pravdu. Na Říp jezdím na kole s tatrankou a dvackou na pivo v kapse. Ta naložená motorka tomu fakt neodpovídá